2017-04-27, 18:18
Medlem
Nu killar menar jag enbart hur ni gör när ni kommer antingen av vanligt knull i fittan alt analsex.

Frågan är om ni knullar er igenom orgasm och sprut eller stannar av när ni kommer?

Tjejer: när känner ni av hans orgasm o sprut mest och bäst.

När han knullar sig igenom orgasm eller stannar av när han kommer?

När jag och han kör bakifrån så stannar han av nästan helt när han kommer och då känns hans orgasm och sprut starkast

Tar vi det framifrån då knullar han sig igenom orgasm och sprut. Även om jag även då känner riktigt bra hur han kommer så är det ändå inte lika kännbart som vid bakifrån.
Citera
2017-04-27, 18:21
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Är väl sprut och och "kommande" i c:a 10-20 sekunder. Högst en halvminut.
That's it.
Citera
2017-04-27, 18:30
Medlem
petite1997s avatar
När han stannar av några sekunder känns mest, beror även på hur mycket han kommer
Citera
2017-04-27, 18:35
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petite1997
När han stannar av några sekunder känns mest, beror även på hur mycket han kommer

Hur menar du? Känns mer om han liksom fyller upp analen?
Citera
2017-04-27, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Alltså seriöst sitter ni och runkar på sexrelaterade kommentarer som möjligtvis skrivits av kvinnor?
Citera
2017-04-28, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan

Frågan till tjejerna var:

jag menar om hurvida man känner av hans orgasm o sprut om man jämför med att han rör sig knullar sig igenom orgasm o sprut vs inte röra sig alls utan blir helt stilla när han får orgasm o sprutar.

Frågan till killarna var:
Rör du dig, Knullar du dig igenom orgasm och sprut eller blir du stilla tills orgasm och sprutet är klart??

Förstår du nu hur jag menade?!
Citera
2017-04-28, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc
Frågan till killarna var:
Rör du dig, Knullar du dig igenom orgasm och sprut eller blir du stilla tills orgasm och sprutet är klart??

Jag vill påstå att det beror på ställning, bakifrån så brukar jag ofta knulla mig igenom, och framifrån är det nice att stirra henne passionerat i ögonen och vara stilla.
Citera
2017-04-28, 04:15
Bannlyst
Jag knullar mig igenom min orgasm ibland samtidigt som jag gör värsta ljuden och en fuckface expression och jag brukar i slutet krama/spänna om tjejen med all kraft och ändå inte och sedan andas ut, och stirra henne i ögonen helt slut och svettig.

Citera
2017-04-28, 04:16
Bannlyst
Citat:

Hur känns det för tjejen att bli fylld. Jag som kille kommer aldrig uppleva det.
Citera
2017-04-28, 04:18
Bannlyst
Citat:

Att stanna vid en orgasm som kille är en big NO. Man förstör upplevelsen, man vill ju röra den så mycket som möjligt när man befinner sig i en orgasm.
Citera
2017-04-28, 06:08
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
Hur känns det för tjejen att bli fylld. Jag som kille kommer aldrig uppleva det.

Jodå det kan du uppleva
Citera
2017-04-29, 19:40
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Jag stannar gärna av, låter kuken leva sitt eget liv och känner in orgasmen. Håller henne hårt intill mig för att sedan slappna av. Är helt tyst (håller nästan andan) och sprutar länge, kuken pulserar. I slutskedet flåsar jag, kanske tar allt 1-2 minuter.
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2017-04-29 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in