Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-27, 16:11
  #1
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.expressen.se/kvallsposten...n-infor-ratta/

"49-åringen misstänks ligga bakom flera våldsdåd, tre sprängningar i Malmö och att ha planerat mord på en tidigare gängledare och en kompanjon.

I dag ställs han inför männen som han misstänkts velat få mördade med fjärrutlösta bomber.

– Jag har inga fiender, säger 49-åringen själv i förhör.

Han har kallats för en av Malmös farligaste brottslingar."

Vem är detta då?
Citera
2017-04-27, 17:19
  #2
Medlem
Tingsnotariens avatar
http://www.expressen.se/kvallsposten...-mord-och-hot/
Citera
2017-04-27, 17:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingsnotarien
http://www.expressen.se/kvallsposten...-mord-och-hot/

Läste hela artikeln. Vilken jäkla historia.

Sverige har blivit "fucked up" när kriminella öppet kan hålla på så här.
Citera
2017-04-27, 18:08
  #4
Medlem
Saleh Hadri.
__________________
Senast redigerad av ChipChipperson 2017-04-27 kl. 18:33.
Citera
2017-04-27, 19:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Läste hela artikeln. Vilken jäkla historia.

Sverige har blivit "fucked up" när kriminella öppet kan hålla på så här.
Håller med. Om nån skrev en bok om detta hade jag definitivt läst den. Sjuk historia.
Citera
2017-04-27, 19:55
  #6
Moderator
Sgt.Blands avatar
Snubben det gäller är från Afrika och inte från Malmö. Afrikas farligaste man hade passat bättre som rubrik. Man behöver väl inte ge Malmö ännu sämre rykte än det redan har.
Citera
2017-04-27, 21:12
  #7
Medlem
*suck* Är mekkinatorn 49 år gammal? I så fall ser han rätt ung ut för sin ålder..

Åldern och titeln kan nästan bara betyder den här mammas ögonsten...
(FB) Saleh Hadri som utpekas som en av Malmös mest kriminella person vem är han?
Citera
2017-04-27, 21:35
  #8
Medlem
Jag tog det för givit att alla mekky snack var bara ett skämt, du vet. Men det är Hadri, 100%, som nämns i artikeln (fängelse i Nederländerna osv)
Citera
2017-04-28, 00:14
  #9
Medlem
mannemusts avatar
Sveriges farligaste man, så länge polisväsendet inte fungerar, i ett friskt samhälle hade den här människan varit avrättad efter första allvarliga brottet, eller snarare, han hade aldrig fått komma hit.
Citera
2017-04-28, 03:06
  #10
Medlem
Ville han ta död på folk skulle han inte välja sprängämnen som vapen.
Citera
2017-04-28, 05:42
  #11
Medlem
arnekos avatar
Malmös farligaste msm! Snacka om att överdriva. Varför förlora han inte rätten o vara kvar i landet. I bryr mig inte om han har uppehåll tillstånd. Han förstör för oss andra invandrare..
Citera
2017-04-28, 06:19
  #12
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneko
Malmös farligaste msm! Snacka om att överdriva. Varför förlora han inte rätten o vara kvar i landet. I bryr mig inte om han har uppehåll tillstånd. Han förstör för oss andra invandrare..

Så borde det vara. men dom kanske tror att han är rehabliteringsbar och kan anpassas till samhället.

Något jag själv anser föga troligt. nä som du säger, direktflyg till afrika släpp han med (eller utan)
fallskärm över sahara
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback