• 1
  • 2
2017-04-27, 16:18
Medlem
Pretorian1s avatar
Nu noterade jag att Aftonbladet har en artikel med fyra tydliga och opixlade bilder på vita svenska män som enligt rubrik är dom sjukaste mördarmänniskor Sverige har att uppbringa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...de-galen/promo

Då kan vi med spänning vänta på nästa veckas uppföljning med fyra porträttbilder på Sveriges värsta gruppvåldtäktsnegrer då? Eller?

Jag hade inte kommenterat den här artikeln om det hade varit låt oss säga 50/50 i olika etnicitet.

Jag kom osökt att tänka på mördarnegern som slog ihjäl en yngling med ett järnrör, han mosade struphuvudet på pojken och denne drunknande i sitt eget blod, tejpad med silvertejp. Han kunde gott ha varit med i den här artikeln. Men nej då.
Senast redigerad av Pretorian1 2017-04-27 kl. 16:22.
Citera
2017-04-27, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Nu noterade jag att Aftonbladet har en artikel med fyra tydliga och opixlade bilder på vita svenska män som enligt rubrik är dom sjukaste mördarmänniskor Sverige har att uppbringa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...de-galen/promo

Då kan vi med spänning vänta på nästa veckas uppföljning med fyra porträttbilder på Sveriges värsta gruppvåldtäktsnegrer då? Eller?

Jag hade inte kommenterat den här artikeln om det hade varit låt oss säga 50/50 i olika etnicitet.

Jag kom osökt att tänka på mördarnegern som slog ihjäl en yngling med ett järnrör, han mosade struphuvudet på pojken och denne drunknande i sitt eget blod, tejpad med silvertejp. Han kunde gott ha varit med i den här artikeln. Men nej då.

Det kommer aldrig hända och skulle det hända så räknar med att på en sådan lista så följer dom är med fler listor med vita. Bara för hålla skenet uppe.

Jag förstår inte varför man inte håller sig konsekvent neutral och sluta ljug. Aftonbladet och Expressen som så många andra tidningar i Sverige har kraftiga problem med detta.

Det skapar så mycket ilska, irritation och hat.

Finns några andra mord som våldtäkten Elin Krantz i Göteborg den var rätt ruggig. Jag såg på dom läckta bilderna.
Citera
2017-04-27, 16:36
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det kommer aldrig hända och skulle det hända så räknar med att på en sådan lista så följer dom är med fler listor med vita. Bara för hålla skenet uppe.

Jag förstår inte varför man inte håller sig konsekvent neutral och sluta ljug. Aftonbladet och Expressen som så många andra tidningar i Sverige har kraftiga problem med detta.

Det skapar så mycket ilska, irritation och hat.

Finns några andra mord som våldtäkten Elin Krantz i Göteborg den var rätt ruggig. Jag såg på dom läckta bilderna.

Ja precis, eller gruppvåldtäkten ombord på en av dom där färjorna. (Det har ju varit flera)

"Det skapar så mycket ilska, irritation och hat."

Det är precis därför dom gör så här.
Citera
2017-04-27, 17:17
Medlem
mannemusts avatar
Lögnpressen vill trycka ner den vita människan, därav sådana här artiklar, folk tar stryk av det även om de är omedvetna om det själva, detta är ett utmärkt sätt att demoralisera unga, vitala, vita män, genom att konstant beskylla dem och påpeka deras ondska och ibland, oduglighet.

Klavertrampet gjorde dock media rejält bara för ett par år sedan, genom att byta ut "svensk" mot "vit", helt plötsligt är inte en folkgrupp på kanske 6-7 miljoner skyldiga till all världens problem enligt lögnpressen, utan ytterligare en halv miljard som vi borde och mer och mer börjar betrakta som anförvanter.

Detsamma med vita invandrare i Sverige, de är inte längre skyddade utan nu är även de förövare.
Citera
2017-04-27, 17:28
Medlem
Citat:
Jag läser inte skräpet längre som Aftonbladet, Expressen med fler producerar, det sänker moralen och skapar negativa känslor. Lägg energin på något mer Sverige främjande istället. Du kan egentligen göra vad som helst men börja med att bojkotta deras skriverier. Det finns absolut ingenting av värde för dig att läsa deras artiklar. Tvärtom.

Såtillvida det inte gäller en nationell eller internationell händelse. Håll dig undan.

+1
Tror att det bästa vi kan göra är att inte ge blaskornas skribenter en tråd här på FB för varje bajsartikel de kräker ur sig. Tror knappt de hinner posta dessa innan de tycker update i browsern med flashback laddat.
Citera
2017-04-27, 21:19
Medlem
De har intagit en relativt extrem position i sammanhangen. Att de agerar som extremister gör är därför inte så förvånande egentligen. Extremister vill ha andra extremister oavsett vilken tillhörighet de har.

Så länge det bekräftar ens oerhört förenklade 1/0, vi/dom världsbild så uppnår man sitt mål. Som någon som hoppas på slagsmål som muckar tills det kommer en smocka så de äntligen kan slåss.
Citera
2017-04-28, 00:11
Medlem
ticktackss avatar
Citat:
Jag läser inte skräpet längre som Aftonbladet, Expressen med fler producerar, det sänker moralen och skapar negativa känslor. Lägg energin på något mer Sverige främjande istället. Du kan egentligen göra vad som helst men börja med att bojkotta deras skriverier. Det finns absolut ingenting av värde för dig att läsa deras artiklar. Tvärtom.

Såtillvida det inte gäller en nationell eller internationell händelse. Håll dig undan.

Du har så rätt, man ska inte ge dem någon som helst uppmärksamhet.
Citera
2017-05-14, 00:56
Medlem
Lasermopsens avatar
Kanske finns en tråd om detta, men hittar inget. I.a.f. så kör Aftonbladet en artikelserie om "Det vita raseriet", Plus-artiklar, o jag betalar givetvis inte för det skräpet. Artikel 7: Den starke mannen: http://detvitaraseriet.story.aftonbl...starke-mannen/

Om någon som tydligen tycker det är festligt med kroppen fylld med tatueringar föreställandes bl.a. Adolf Hitler o liknande.

Lite mer kan läsas gratis här:
http://detvitaraseriet.story.aftonbladet.se

Någon med Plus som har läst det? Blandar de in SD i texten? Såg att det sista avsnittet hade nått med Le Pen att göra...

Varför inte en artikelserie om "De importerade orcherna"? Där man tar upp allt kaoz som berikat oss? Betydligt vanligare än Hitler-tatueringar i.a.f...
Citera
2017-05-14, 19:51
Medlem
Rasande-Roses avatar
Eva Franchell med make besökte Detroit med syftet att kärringen skulle para sig med negrer, i klassisk cuckoldsession. Det misslyckades och istället skrevs en serie dåliga Anti-Trump krönikor där vita kvinnor som inte gillar negerkukar utmålas som häxor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in