Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-26, 16:20
  #13
Medlem
Dreamtimes avatar
Förfärliga nyheter!

Jag lider med Japans befolkning och uppmanar nu alla att manifestera på Sergels Torg.

Ingen kan såklart göra allt men alla kan bidra på något sätt!
Jag kan ta på mig att snacka med Japans Ambassad för att hjälpa till med insamlingen av chipspåsar.

Sverige är ju ett föregångsland och här har vi en möjlighet att visa solidaritet med rismagarna internationellt.

Ropen skalla "Grillchips åt alla"!!!
Citera
2017-04-26, 16:30
  #14
Medlem
Domyojis avatar
Sa illa har det inte varit, var typ bara pizza-chipsen av Kalbee som utgick och saldes for tusen kr natet.

Annars e det som det ska och det ar billigt o bra om man kan halla sig i styr nog att inte fa fnatt over just pizza-chipset (som tyvarr e sjukt goda).

Nagon prisforandring har inte synts till heller, mojligt att potatisen i sig blivit lite dyrare men det ar snarare for att sasongen ar over och affarer o foretag vill tjana mer pengar pa kvarvarande stock innan det tar slut.

Pizza-chipsen dock, fan.. man har aldrig onskat de sa mycket som nu. Bara for att de blev cancelled, knasigt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback