2017-04-26, 08:24
Medlem
rhymenoceross avatar
Hej alla!

Som titeln lyder... Har inget skal rätten imorgon. Men jag vill att telefonen ska vara vattentät. Det gäller bara baksidan.

Har på min arbetsplats tillgång till limpistol, superlim och det epoxy. Tänkte att en droppe i sprickan och sedan smeta ut skulle lösa

Självrisken på försäkringen är på 3000 då jag har använt den tre gånger de senaste tolv månaderna.

Tack på förhand!
Citera
2017-04-26, 08:44
Medlem
rhymenoceross avatar
https://anonimage.net/image/eWkA72I3eW
Citera
2017-04-26, 08:44
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Hej alla!

Som titeln lyder... Har inget skal rätten imorgon. Men jag vill att telefonen ska vara vattentät. Det gäller bara baksidan.

Har på min arbetsplats tillgång till limpistol, superlim och det epoxy. Tänkte att en droppe i sprickan och sedan smeta ut skulle lösa

Självrisken på försäkringen är på 3000 då jag har använt den tre gånger de senaste tolv månaderna.

Tack på förhand!
Nej du kan inte limma eller använda epoxy då den aldrig blir blir vattentät igen så det är bara att hosta upp slantarna till självrisken.
Senast redigerad av calamato 2017-04-26 kl. 08:46.
Citera
2017-04-26, 13:11
Bannlyst
Nej inte om du vill ha lång livslängd, hitta en bra proffig reparatör, det är ett safe bet för du får även garanti.
Citera
2017-04-26, 13:17
Medlem
MartinStLouiss avatar
Det där såg lite svårt ut att fixa på egen hand så att det ändå kommer se bra ut. Det är nog bättre att fixa det hos någon.
Citera
2017-04-27, 09:04
Medlem
rhymenoceross avatar
Väntar på att delarna kommer in och därefter blir det byte

Tack för hjälp!
Citera
2017-04-27, 12:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Väntar på att delarna kommer in och därefter blir det byte

Tack för hjälp!

inte själv hoppas jag? ta den till samsung service center så fixar dom det på plats medans du väntar oftast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in