2017-04-24, 18:18
Medlem
Jag träffar en tjej med världens finaste hjärta och personlighet men även utseendet är (10/10), ja jag är seriös, som har varit med om en dykolycka och som har lite svårigheter med vissa saker men som inte varit intim tidigare och vi börjar bli seriösa och därför tänkte jag fråga lite här om det finns någon med (erfarenhet) av detta och/eller vet lite mer om sånt.
Citera
2017-04-24, 18:27
Medlem
Vadå, har hon aldrig knullat? När hände denna olyckan?
Citera
2017-04-24, 18:32
Medlem
mytologis avatar
Du skriver lite luddigt.
Är bruden oskuld?
Eller menar du att ni två inte knullat än?
Är det kanske så att hon inte knullat sen hon blev skadad?

Vet inte hur det är att ligga med en förlamad. Däremot kan jag tänka mig att hon nog är väldigt nervös om det är första gången sedan olyckan.
Citera
2017-04-24, 18:50
Medlem
det är första gången för henne sedan olyckan, 4 år sen! så vi snacka lite lätt om ämnet och var öppna för förslag men om det är någon som vet hur det är, psykiskt att ha menar jag.
Citera
2017-04-24, 19:09
Medlem
"lite svårigheter med vissa saker"... Jag tror att du behöver bli liiite mer konkret ifall du ska få några vettiga svar.

OnT, mitt stalltips är att inte introducera stryp- eller kvävningssex vid första ligget.
Citera
2017-04-24, 19:14
Medlem
alltså hon är paralyserad från nyckelbenet ner men har känsel i mage och så vidare så det finns hopp liksom men annars vill jag ju vara med henne och hjälpa henne med allt jag kan. Känner en otrolig magkänsla för henne.
Citera
2017-04-24, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannen33
alltså hon är paralyserad från nyckelbenet ner men har känsel i mage och så vidare så det finns hopp liksom men annars vill jag ju vara med henne och hjälpa henne med allt jag kan. Känner en otrolig magkänsla för henne.
Har du magkänslan är du halvvägs framme. Skall ni bli intima, var lyhörda för varandra och ta det som det kommer. Det är obekanta jaktmarker men tillsammans kommer ni hitta fram till ett sätt att få er att njuta av allt. Har någon varit i en situation liknande din/er så får den meddela sig, men vill ni verkligen kommer ni att nå fram till lyckan.
Citera
2017-04-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karon58
Har du magkänslan är du halvvägs framme. Skall ni bli intima, var lyhörda för varandra och ta det som det kommer. Det är obekanta jaktmarker men tillsammans kommer ni hitta fram till ett sätt att få er att njuta av allt. Har någon varit i en situation liknande din/er så får den meddela sig, men vill ni verkligen kommer ni att nå fram till lyckan.
HAr varit med andra typer och varit en player men den här tösen, hon är verkligen en diamant bland stenar... riktigt bra individ... <3 tack för detta karon får vara köra och hoppas på det bästa...
Citera
2017-04-24, 23:00
Medlem
Sn0o0oZs avatar
vad är det för sjukdom hon har?
Citera
2017-04-24, 23:11
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ

Det är ingen sjukdom utan en åkomma från en dykningsolycka.
Tetraplegi som är en skada på ryggmärgens halssegment.
Citera
2017-04-24, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ

http://lmgtfy.com/?q=tetraplegisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto