2017-05-06, 18:12
Medlem
MilkXos avatar
Det Andra som kommer upp om man googlar pojkens namn får man upp hans Askfm.
Där hittar man endel spännande ang anklagelserna
Bara den första frågan känns som "kom lilla 9åring och ligg med mig.. det är synd om mig ingen vill ligga med mig, jag är sååå känd"
Gulligt
Citera
2017-05-06, 23:10
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Ingen har blivit dömd och allt har lagts ner. Tråden är mer eller mindre avslutad så sluta hacka på folk hit och dit
Citera
2017-05-08, 21:07
Medlem
femmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajas.
Kan till 100 % säkerhet säga att det är V****R H*****D, 90.000+ prenumeranter. Då jag hade en kompis som jobbade under eventet. Vidrigt jävla svin.

som våldtog eller blev våldtagen? obs bara skummat tråden..

Men då är det alltså denna händelse som alla youtubers refererar till om att ''youtube''-stämningen har förändrats.
Citera
2017-05-08, 21:15
Medlem
femmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jävla sjuk i huvudet, Ingen och jag menar ingen förtjänar att bli våldtagen. INGEN förtjänar det punkt jävla basta!

Håller fan helt med. Förtjänar? Jävla skitsnack..
Citera
2017-05-10, 23:03
Medlem
Nu har Victor talat ut.
https://instagram.com/p/BT6u5GuhiYL/

Citera
2017-05-16, 03:44
Medlem
Enligt Spotlight Central ska detta vara våldtagna tjejens inlägg:

http://www.spotlightcentral.se/media/inlagget/

Backup: http://i.imgur.com/YpeycET.png
Citera
2017-05-18, 00:55
Medlem
paprikaflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10minute
Enligt Spotlight Central ska detta vara våldtagna tjejens inlägg:

http://www.spotlightcentral.se/media/inlagget/

Backup: http://i.imgur.com/YpeycET.png
Jamen sedär, det kanske finns något där ändå. Att svenska polisen är värdelös när det kommer till att utreda sexualbrott är ju ingen nyhet, så det vore ju inte jätteförvånande om det är så i detta fallet.

Att VH fått något delgivande av polisen lär väl ändå stärka teorin om att det är han som anklagas i alla fall?
Citera
2017-05-18, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paprikaflickan
Jamen sedär, det kanske finns något där ändå. Att svenska polisen är värdelös när det kommer till att utreda sexualbrott är ju ingen nyhet, så det vore ju inte jätteförvånande om det är så i detta fallet.

Att VH fått något delgivande av polisen lär väl ändå stärka teorin om att det är han som anklagas i alla fall?

Att det är Viktor det är tal om är det ingen tvekan om längre, men det blir ju ord mot ord. Viktor har ju själv sagt att han ska gå ut och berätta vad som hände i ett Youtube-klipp. Det blir otroligt svårt för oss att avgöra vem man ska tro på. Har Viktor blivit felaktigt anklagad av den här tjejen är det riktigt hemskt, har den här tjejen blivit våldtagen och utredningen läggs ner typ samma dag för att det saknas bevis är det också förjävligt. Skitsvårt för oss att veta vad som hände, men baserat på att utredningen är nerlagd får man väl betrakta Viktor som oskyldig tills annat framkommer. Men har Viktor blivit falskt anklagad av den här tjejen borde han ha polisanmält henne.
Citera
2017-05-20, 02:35
Medlem
ProcioneLavatores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10minute
Att det är Viktor det är tal om är det ingen tvekan om längre, men det blir ju ord mot ord. Viktor har ju själv sagt att han ska gå ut och berätta vad som hände i ett Youtube-klipp. Det blir otroligt svårt för oss att avgöra vem man ska tro på. Har Viktor blivit felaktigt anklagad av den här tjejen är det riktigt hemskt, har den här tjejen blivit våldtagen och utredningen läggs ner typ samma dag för att det saknas bevis är det också förjävligt. Skitsvårt för oss att veta vad som hände, men baserat på att utredningen är nerlagd får man väl betrakta Viktor som oskyldig tills annat framkommer. Men har Viktor blivit falskt anklagad av den här tjejen borde han ha polisanmält henne.
Eller försvarat sig på något sätt från början. Varför skulle han tiga om han var helt oskyldig? Han försvarade sig direkt för några veckor sen när han blev påhoppad för exakt samma sak som den här gången. Varför väntade han med att lägga upp bevis på att han var oskyldig när han lika gärna kunde gjort en till video
Citera
2017-05-20, 12:57
Medlem
Handsekreterarens avatar
Hon var inte full när hon blev våldtagen, men hon var full när hon förhördes av polis?
I stället för att direkt kontakta polis för anmälan och så vidare, så valde hon att kröka på i stället?
En något märklig prioritering, kan jag tycka.

Panikångest, "problem med mycket folk på samma ställe", "söker inte uppmärksamhet" (men skriver om det på sociala medier) med mera i kombination med ovanstående tyder enligt min mening på att vi har att göra med en person som inte riktigt är vid sina sinnens fulla fem.

I call bullshit.
Citera
2017-05-20, 16:45
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handsekreteraren
Hon var inte full när hon blev våldtagen, men hon var full när hon förhördes av polis?
I stället för att direkt kontakta polis för anmälan och så vidare, så valde hon att kröka på i stället?
En något märklig prioritering, kan jag tycka.

Panikångest, "problem med mycket folk på samma ställe", "söker inte uppmärksamhet" (men skriver om det på sociala medier) med mera i kombination med ovanstående tyder enligt min mening på att vi har att göra med en person som inte riktigt är vid sina sinnens fulla fem.

I call bullshit.

Ja, det är mycket märkligt i denna berättelse!
Att anklaga henne för att inte vara vid sina sinnes fulla bruk är troligen att ta i men en tjej som mår dåligt har vi definitivt att göra med här.
Många obesvarade frågor innan man kan få en bild av det hela. Men polisens händelselogg hade varit intressant att läsa i fallet...
Citera
2017-05-23, 20:58
Medlem
paprikaflickans avatar
Har någon uttalat sig något mer?
Senast redigerad av paprikaflickan 2017-05-23 kl. 21:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in