2017-04-25, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
För övrigt hoppas jag innerligt att det är Jockiboiiiiiiii som är våldtäktsmannen, han har glidit på ett räkskal under alldeles för lång tid nu. Den jävla fjollan borde sitta bakom lås och bom oavsett!
Joakim var ej på Tubecon, men det var ett väldans liv om honom på Snapchat då mgm är/var hans polare.
Citera
2017-04-25, 14:24
Bannlyst
haha jävla ofta de använde ordet "youtuber" då.
Citera
2017-04-25, 15:32
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Den här tråden visar det allra mörkaste av Flashback, så mörkt att man helt tappar hoppet kring mänskligheten. Ni förstår att Viktor som alltså helt felaktigt hängts ut har ett helvete nu? Vad är ni för svin som skiter så fullständigt i en persons välmående att ni helt släpper faktakoll och bara hakar på helt lösa grunder. I en perfekt värld ska ni dömas för förtal och tråden skulle raderas men skiten kommer ligga kvar för all framtid. Skäms för fan.

Nej jag har ingen personlig koppling till personen men det gör så jävla ont att se en oskyldig person förstöras på det här sättet. Och vad har hans utseende med någonting att göra? Folk kallar honom downie, ful etc vilket är helt jävla irrelevant. Ni ÄCKLAR mig.
Håller med. Folk här är skrämmande fega, empatilösa och kan inte tänka längre än näsan räcker.
Citera
2017-04-25, 19:32
Medlem
AmaiLiuIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Den här tråden visar det allra mörkaste av Flashback, så mörkt att man helt tappar hoppet kring mänskligheten. Ni förstår att Viktor som alltså helt felaktigt hängts ut har ett helvete nu? Vad är ni för svin som skiter så fullständigt i en persons välmående att ni helt släpper faktakoll och bara hakar på helt lösa grunder. I en perfekt värld ska ni dömas för förtal och tråden skulle raderas men skiten kommer ligga kvar för all framtid. Skäms för fan.

Nej jag har ingen personlig koppling till personen men det gör så jävla ont att se en oskyldig person förstöras på det här sättet. Och vad har hans utseende med någonting att göra? Folk kallar honom downie, ful etc vilket är helt jävla irrelevant. Ni ÄCKLAR mig.
Håller med dig, tur i oturen dock att det var en youtubare som blev utpekad

Att mobba en youtubare är ungefär som att göra självmål, alla elakheter bara rinner av och blir material till en ny monolog

Vet vi förresten att det verkligen var våldtäkt? Är det någon som bryr sig om våldtäkt längre har det inte blivit normaliserat med våldtäkt pga negrerna som kommer hit?
Citera
2017-04-25, 20:55
Medlem
Sådärja, då kan vi sätta punkt på denna diskussion då. Ingen är längre misstänkt för brott eftersom misstanken inte längre kvarstår. Att någon anmäler en våldtäkt betyder inte per automatik att det faktiskt har hänt, men folk (flashback) skiter väl i det så länge man kan gotta ner sig i någon annan människas förfall. Kan tänka mig att VH har ett helvete just nu. Uthängd och utpekad över hela internet som en våldtäktsman. Kan egentligen inte tänka mig något som skulle kunna vara värre.

Hoppas verkligen, både för tjejens och VHs skull att detta var falskt alarm.
Citera
2017-04-26, 05:13
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serval
På vilket sätt har han glidit på ett räkskal? Får intrycket av att större delen av hans liv har varit ett rent helvete, och att han äntligen har fått lite ordning på livet och möjlighet att göra något som han brinner för (Vloggandet och musiken.)

Ont: Konstigt att ingen verkar veta vem våldtäktsmannen är, jag menar sådant brukar ju rätt snabbt spridas.

Famous on the internetZ.

Han är en loser och dålig förebild för unga.
Citera
2017-04-26, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
100+?
Jag får det till 55-60 pers. Hälften är tjejer (ja, jag räknar bort dem). Ett par av dem är homosexuella och ett par av dem har flickvän. Dessa räknar jag också bort. Nu är vi nere på runt 20 stycken.
Av dessa 20 kan vi nog kapa minst 5 stycken "stora" YouTubers som vi definitivt vet INTE har skickat bilder till tjejer. Det hade kommit fram.

Så säg att det finns 10-15 att välja mellan. Fortfarande många, ja, men inte 100.

(Ja, jag har ett ben inne i "YouTube-sverige", tyvärr.)

Hagamannen hade också flickvän.
Citera
2017-04-26, 09:33
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men skärp dig, hur gammal är du? Att använda diagnoser som skällsord är funkofobiskt, även om personen ifråga skyldig. Väx upp.

Nej jag menar allvar att han ser ut att ha någon av dessa funktionsnedsättningar
Citera
2017-04-26, 14:23
Medlem
Vedtrs avatar
Det verkar inte finnas några bevis på aTT killen har gjort dehär. Om inte ens offret pekat ut honom så finns det ingen anledning för begåvningsreserven att sitta här o kalla killen mongo och CP. Ni gör mänskligheten äcklande.
Senast redigerad av Vedträ 2017-04-26 kl. 14:47.
Citera
2017-04-28, 02:11
Medlem
flashamuttans avatar
Eh asså V.H har sovit hos mig o han gjorde ej något eller rörde mig inte men därav efter när han åkte hem så skrev han att han ville ligga osv
Citera
2017-04-28, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jävla sjuk i huvudet, Ingen och jag menar ingen förtjänar att bli våldtagen. INGEN förtjänar det punkt jävla basta!
inte ens någon som står upp för pedofiler konstant? (islamister)
Citera
2017-04-30, 12:36
Medlem
784512s avatar
Han är känd sedan tidigare för att skicka dick pics till tjejer som fan inte har bett om det. Han har alltid betett sig som ett svin mot tjejer. Det är en fråga om tid innan han gör nånting där det finns tillräckligt med bevis så han kan bli dömd också. Jävligt synd att han troligen kommer undan denna gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in