Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-23, 17:17
  #1
Medlem
aquoss avatar
Tjena

Vilka historiska ställen kan man ha sex på? Har en polare som kommer över från USA... Först till Stockholm sen drar vi till Göteborg... Vilka historiska ställen inom dessa områden kan man ha sex på?

Tack
Citera
2017-04-23, 17:21
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquos
Tjena

Vilka historiska ställen kan man ha sex på? Har en polare som kommer över från USA... Först till Stockholm sen drar vi till Göteborg... Vilka historiska ställen inom dessa områden kan man ha sex på?

Tack
Birger jarls grav!
Citera
2017-04-23, 17:28
  #3
Medlem
DoktorNos avatar
Stanna halvvägs på resan mellan Stockholm och Göteborg och knulla högst upp på Svampen i Örebro
Citera
2017-04-23, 17:51
  #4
Medlem
Vadstena Kloster.
Citera
2017-04-23, 18:03
  #5
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquos
Tjena

Vilka historiska ställen kan man ha sex på? Har en polare som kommer över från USA... Först till Stockholm sen drar vi till Göteborg... Vilka historiska ställen inom dessa områden kan man ha sex på?

Tack

Skall du knulla med en polare? Samma kön?

I Stockholm kan ni raida wasaskeppet och låta lustarna fladdra till vingslagen av Gustaf II Adolfs vakande ängel.
Citera
2017-04-23, 18:35
  #6
Medlem
pöka på skansen eller vasamuseets vasaskepp
Citera
2017-04-23, 19:27
  #7
Medlem
aquoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Skall du knulla med en polare? Samma kön?

I Stockholm kan ni raida wasaskeppet och låta lustarna fladdra till vingslagen av Gustaf II Adolfs vakande ängel.

Citat:
Ursprungligen postat av TrainMore
pöka på skansen eller vasamuseets vasaskepp

Tänkte också på vasaskeppet, hade vart coolt, men man får ju inte gå in i skeppet antar jag. Går aldrig på museum.
Citera
2017-04-23, 19:45
  #8
Avstängd
MrMadoffs avatar
Definiera historiskt knull?

Jag satte på en ful jävla jästpadda en gång i tiden bakom vassen på en av stans bästa stränder här nere i västkusten mitt i Juli, det var fan historiskt!
Citera
2017-04-23, 19:45
  #9
Medlem
knekt sparvs avatar
Har maritiman i Göteborg öppnat för säsongen? Det verkar så. http://www.maritiman.se
Citera
2017-04-23, 20:18
  #10
Medlem
aquoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Definiera historiskt knull?

Jag satte på en ful jävla jästpadda en gång i tiden bakom vassen på en av stans bästa stränder här nere i västkusten mitt i Juli, det var fan historiskt!

De ska vara en historisk plats för Sverige.
Citera
2017-04-24, 06:34
  #11
Medlem
leprasjuklings avatar
https://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84lvsborg

1.Älsvborgs fästning i Göteborg Där kan ni vara ganska ostörda.

2. mer nutidshistoria: Vasaparken, där en hel del av de s.k. Göteborgskravallerna 2001 utspelades sig.

3. Toaletten på Järntorget, alldeles där var hungerkravallerna 1917

ps det är 4 grader i Göteborg just nu.
__________________
Senast redigerad av leprasjukling 2017-04-24 kl. 06:41.
Citera
2017-04-24, 07:44
  #12
Medlem
Katzyns avatar
Drottningsholmsparken är väl lagom romantisk och historisk? För lite mer spänning kan ni testa Humlegården..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback