Citat:
Ursprungligen postat av
DaBeast
Ok. Man brukar bli testat om man inte fungerar bra i samhället/livet. Jag har nu mer och mer isolerat mig för att människor inte intresserar mig så mycket längre. Att härma funkar, och har gjort lite av det förut. Jag gör kbt just nu och får läxor att prata med andra, och har inte gjort det än. Skulle prata med någon på gymmet, men känner ingen glädje utav att prata med andra.
Att skriva genom text på datorn är inte samma sak som att prata med folk irl för mig. Det här mer som IT eller att prata med en robot. Om du tror att du har problem eller autism kan du testa dig. Föresten, vad jobbar/pluggar du med?
Jag klarar inte av lärare de säger åt en vad man ska göra sen skiter det om det var MVG på proven för närvaron var inte där, hamnade i trassel tog droger.
Lärde mig mycket utav droger, psykedeliska droger med, innan dess var jag extremt introvert gick bara min egen väg och var väldigt nördig.
När jag var ung ca 8 år LVU:ades jag och jag fick begränsat umgänge med min mor så då ritade jag flera timmar / dag, innan dess var det lego. men med allt stökigt i mitt liv så har jag tappat allt förtroende för auktoriteter, därför löd jag inte lärare jag fick bara betyg i idrott och kemi fysik matte och idrott det var det jag tyckte om.
Jag tror inte jag skulle få diagnosen om jag testades, de enda kriterierna jag uppfyller är min totala brist på energi när jag tvingas göra saker jag inte vill, det och hur jag förhåller mig till vissa situationer.