Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag sa inte att han är en lögnare, han kan mycket väl vara en förvirrad paranoid foliehatt som tror att det han säger är sant. Men ja, jag är lika 100% övertygad om att det han säger är trams som han verkar vara om att han till 100% vet vad världens 8500 mäktigaste gör....
Nu krånglar du till det.
Om hans livshistoria stämmer så har han alltså inte suttit med en crack-pipa i handen och konspirerat ihop en saga att berätta om ödlor och Illuminati.
Istället framträder en bild som stämmer väldigt väl överens om den skuggade världsbilden som många av oss anar.
Att hans berättelse dessutom känns väldigt trovärdig är såklart det som är viktigt här.
Men som vanligt hoppar du in i trådar och bajsar med ologisk logik och korkade påhopp utan belägg.
Men absolut, gräv du vidare om denne Bernard, vem vet vad du kan hitta. Men tills du kan motbevisa karlns livshistoria tycker jag att du ska vara tyst.
Offer och mord av barn är den största synden en människa någonsin kan göra, det finns ingen framtida plats för sådana avskum på vår planet. och när vittnesmål som dessa kommer fram ska det tas på yttersta allvar, tills motsatsen bevisats.