2017-04-22, 15:50
Medlem
Endemisks avatar
I min mening ett av dem mer övertygande vittnesmålen. Har själv kommit till liknande slutsatser genom andra kanaler. Det etablerade finansiella systemet är en hydra av organiserad kriminalitet, luciferiansk kultism, människohandel, utpressning och nattsvart ondska i gemen.

https://www.youtube.com/watch?v=nEpcY5JU120

Åsikter om hans påståenden och trovärdighet? Vidare, kan vi undvika att göra detta till en hetsk debatt om huruvida "religion" är bra eller dåligt, sant eller falskt, och så vidare ad infinitum ad nauseam? Detta kan med fördel diskuteras annorstädes.
Citera
2017-04-22, 16:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Utan att ha sett intervjun så kan jag säga att det verkar vara svårt att ta reda på så mycket om den där Ronald Bernard eftersom allt man hittar är på holländska, men intervjuaren Irma Schiffers verkar vara en fullblodig foliehattsfantast med artiklar om false flags, illuminati i musikindustrin, pizzagate, David Icke, farliga vacciner, chemtrails, George Soros, NWO, totaldiktatur i USA, 9/11, ja i stort sett verkar hon ha ett alldeles eget konspirationsforum på internet

https://irmaschiffers2014.wordpress.com/author/irma2014/

Återkommer om intervjun ger något intressant..

Han sitter ju bara och rabblar upp en massa påståenden - men aldrig några namn eller ens företag.. Och när han påstår att han skulle jobbat "i toppen" i 5 år och då till 100% känt till vad "de 8500 som styr världen" gjorde så blir det ju lite löjligt minst sagt..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-04-22 kl. 16:28.
Citera
2017-04-23, 10:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Intervjun börjar ju nästan trovärdigt men spårar efter halva tiden ur fullständigt i nån sorts orgie av barnaoffer, eyes wide shut-festande, satanism och till och med NDE/OBE..
Synd att hans "samvete" inte tillåter att han avslöjar vilka dessa barnafödande satanister är...
Citera
2017-04-23, 13:14
Moderator
OT raderat, alla trådar i KoAT handlar inte om "oljeländerna på arabiska halvön".

/Moderator
Citera
2017-04-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Intervjun börjar ju nästan trovärdigt men spårar efter halva tiden ur fullständigt i nån sorts orgie av barnaoffer, eyes wide shut-festande, satanism och till och med NDE/OBE..
Du tror inte på honom?

Citat:
Synd att hans "samvete" inte tillåter att han avslöjar vilka dessa barnafödande satanister är...
Det är inte hans samvete som hindrar honom, det är enligt honom själv, hans självbevarelsedrift.
Citera
2017-04-23, 18:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Du tror inte på honom?
Nej jag tror inte på honom. Eventuellt kan det ligga viss sanning i en del av det han talar om initialt, men efter halva intervjun spårar det ur totalt med obelagda påståenden om satanism, festande med nakna brudar och offrade barn - dessutom sitter han då och tittar ner till vänster titt som tätt - får starkt intryck av att han utöver intervjuarens ledande frågor dessutom sitter och läser ett manus då. Det bevisar förstås ingenting, men saken är ju att han absolut inte bevisar någonting heller - dessutom borde det finnas en del spår av en sådan superhöjdare i bankbranschen men karln verkar ju helt bortsopad före 2015..

Citat:
Det är inte hans samvete som hindrar honom, det är enligt honom själv, hans självbevarelsedrift.
Aha, verkar det inte dumt att låta sig intervjuas om han är så rädd? Borde inte denna superelit (världen 8500 mäktigastes personer som han påstår sig veta precis allt om) ha sopat bort honom för evigheter sen om de inte ens drar sig för rituella barnmord?

Men, det som nästan mest av allt gör att jag är övertygad om att det är trams är intervjuaren - hon verkar vara Hollands svar på Davis Icke om man tittar på hennes hemsida..
Citera
2017-04-23, 18:30
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Du tror inte på honom?

Alltid lika intressant att de intervjuvas med bild och namn, avslöjar något men namnger inga på grund av självbevarelsedrift?? Det är just sådant som gör att detta är rent och skärt trams!
Citera
2017-04-23, 18:38
Medlem
Citat:

Han framstår alltså i dina ögon som en lögnare?
Är du helt från vettet, eller spelar du som vanligt bara korten i händerna på husse?
Jag skulle nog vilja sträcka det så långt att han förmodligen deltagit i åtminstone en del av vad "nätverket" som brukligt utsätter sina marionetter för, men inte berättar om. Det ska ju komma en andra del av intervjun.
Men du kan väl smutskasta karln med att han med stor sannolikhet knullat 13-åringar eller nåt, det har han säkert gjort.
Vi andra är tacksamma för hans Ärlighet och inblicken han ger oss i den världen.

Idiot

Oprah interview
Senast redigerad av eyecreate 2017-04-23 kl. 18:46.
Citera
2017-04-23, 18:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Han framstår alltså i dina ögon som en lögnare?
Är du helt från vettet, eller spelar du som vanligt bara korten i händerna på husse?
Jag skulle nog vilja sträcka det så långt att han förmodligen deltagit i åtminstone en del av vad "nätverket" som brukligt utsätter sina marionetter för, men inte berättar om. Det ska ju komma en andra del av intervjun.
Men du kan väl smutskasta karln med att han med stor sannolikhet knullat 13-åringar eller nåt, det har han säkert gjort.
Vi andra är tacksamma för hans Ärlighet och inblicken han ger oss i den världen.

Idiot

Jag sa inte att han är en lögnare, han kan mycket väl vara en förvirrad paranoid foliehatt som tror att det han säger är sant. Men ja, jag är lika 100% övertygad om att det han säger är trams som han verkar vara om att han till 100% vet vad världens 8500 mäktigaste gör....
Citera
2017-04-23, 18:59
Medlem
Citat:
Jag sa inte att han är en lögnare, han kan mycket väl vara en förvirrad paranoid foliehatt som tror att det han säger är sant. Men ja, jag är lika 100% övertygad om att det han säger är trams som han verkar vara om att han till 100% vet vad världens 8500 mäktigaste gör....

Nu krånglar du till det.
Om hans livshistoria stämmer så har han alltså inte suttit med en crack-pipa i handen och konspirerat ihop en saga att berätta om ödlor och Illuminati.
Istället framträder en bild som stämmer väldigt väl överens om den skuggade världsbilden som många av oss anar.
Att hans berättelse dessutom känns väldigt trovärdig är såklart det som är viktigt här.
Men som vanligt hoppar du in i trådar och bajsar med ologisk logik och korkade påhopp utan belägg.
Men absolut, gräv du vidare om denne Bernard, vem vet vad du kan hitta. Men tills du kan motbevisa karlns livshistoria tycker jag att du ska vara tyst.

Offer och mord av barn är den största synden en människa någonsin kan göra, det finns ingen framtida plats för sådana avskum på vår planet. och när vittnesmål som dessa kommer fram ska det tas på yttersta allvar, tills motsatsen bevisats.
Citera
2017-04-23, 19:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Nu krånglar du till det.
Om hans livshistoria stämmer så har han alltså inte suttit med en crack-pipa i handen och konspirerat ihop en saga att berätta om ödlor och Illuminati.

Det verkar dock inte vara mycket som talar för att hans livshistoria stämmer. På olika siter säger han olika saker, och i intervjun har han ytterligare annan bakgrund.. I intervjun anger han exempelvis att han sysslade med import-export, dammode och som bilhandlare. På hemsidan för sin nya "bank" (de har ännu inget banktillstånd) så skriver han att han har en bakgrund i ekonomi, psykologi, arkitektur och teologi, samt har jobbat i olika positioner i EU i 25 år (30 år på en annan sida)...

Nu försöker han starta en räntefri bank som ska hitta på en egen valuta "URA", och man annonserar efter folk som vill ansluta sig för allt från 25 Euro och uppåt..

Do you posses 100.000 euro’s or more? Pay attention. Did you know that within the EU all (saving) deposits above 100.000 euro’s are vulnerable to acquisition in order to save banks? This means that your savings above 100.000 euro’s are no longer safe. Our answer is Bail-free. We protect capital by placing it in safe havens in Europe. There where the big money owned by royal families and large corporations is placed. With Bail-free we invest your money in the real economy, that gives revenue and serves society. Do you want to safeguard your savings?

Det luktar scam lång väg om du frågar mig.. "There where the big money owned by royal families and large corporations is placed. "
Citera
2017-04-23, 19:28
Medlem
Som sagt, du kan ha rätt.
Det fanns en del inkonsekvens i det som framkom i intervjun, men förklaringarna uppvägde, tyckte jag.

Det som talar emot är att han fortfarande knallar runt vid liv.
Och den här bank-grejen luktar scam lång väg.
Va faan är det fel på människor tänker jag, sitta och ljuga på det viset för att vinna profit i nästa grej?

Svårbedömt.
Jag säger varken bu eller bä nu.
Vi får väl se om det blir en del 2 av intervjun.
Tack för grävandet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in