• 1
  • 2
2017-04-22, 15:17
Bannlyst
Händer ibland att jag tittar på mig penis 16/15 (längd, omkrets)
och tänker fan va liten den är.

Och den ska ändå vara "över medelsnittet", ja kanske med asiater inräknat
Men den är väl precis på medel i te.x. Sverige

Jag har sett porr, amatörporr, där kvinnors musslor slukat 25-30 kukar
Dom kan verkligen sluka ens penis, kvinnor

Varför får vissa män så liten kuk? Alltså, 13-17 är ju "litet" å där ligger dom flesta män
inte ens en petit kvinnas mussla har några problem att absolut precis bara sluka den som de där hålet i star wars.

Varför är vi inte mer välhängda?
för att naturen tyckte inte det var viktigt att kvinnor skulle få njuta
utan för att vi typ är biologiskt gjorda för någon slags våldtäkt?

Låter sjukt men naturen har inte tagit hänsyn till det moderna samhället
idag kan kvinnor vilja ha en stor, som dom inte kunde väja innan, tex grotttiden, medeltiden
idag spelar storleken roll och naturen har inte hängt med

Som sagt även män med 20 + har vittnat om hur dom bara försvinner i kvinnan
16 cm är helt enkelt litet
och det ser fult ut också
Citera
2017-04-22, 15:23
Medlem
beardbraids avatar
Dom flesta size-queens är män. Det handlar inte om hur stor din kuk är utan om hur du använder hela dig, främst hjärta och hjärna typ. Fattar du inte det hjälper ingen FB-dase i världen.
Citera
2017-04-22, 15:39
Medlem
Zavons avatar
Tur man har perfekt snorre som touchar gpunkten på kvinnor
Citera
2017-04-22, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zavon
Tur man har perfekt snorre som touchar gpunkten på kvinnor
storlek, böj, omkrets?
Citera
2017-04-22, 15:53
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensol
storlek, böj, omkrets?

Allt detta är ju lite individuellt. Har du inte kommit åt hennes lustcentra i hjärnan hjälper ingen kuk i världen. Lite som att jag suger betydligt bättre kuk än Zara Larsson men hon lär kanske få dig att komma (lite) fortare ändå.
Citera
2017-04-22, 15:55
Medlem
Det är ju inte så att en stor kuk betyder stor njutning.

Kvinnor kan trycka ut en unge på 50 cm så jämför man så är en 30 cm kuk liten.

Det är hur du använder din kuk som är det väsentliga och vill du få en kvinna att njuta maximalt ska du lära dig att slicka fitta.
Om du nu bryr dig om hennes njutning!!

Lär du dig det kan du fan komma undan med vad som helst, lär dig slicka upp henne i brygga.
Citera
2017-04-22, 15:57
Medlem
Avarter har alltid förekommit i naturen.
Det är inte snoppstorleken det hänger på utan en rad andra faktorer som tex hur snabbt dina killar simmar, fysisk förmåga och intelligens.

Jag har hört att snoppen är designad som en spade som tydligen ska gräva/skopa ut en annan mans sperma. Allt för att ge dina killar bättre förutsättningar att göra kvinnan gravid.
Hur väl det stämmer vet jag dock inte. Men teorin är inte helt dålig.
Citera
2017-04-22, 16:05
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 251
Kvinnors fittor är lagom stora från början men redan i 15-årsåldern är dom tyvärr så sönderknullade att det inte är någon idé längre. Inget fel på din kuk alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Sant.
Så här kan det gå när man helt utan erfarenhet av kvinnor sitter på pojkrummet och försöker fundera ut hur det ligger till.

Fittan är elastisk.

Jämför era kukars omkrets med ett spädbarns huvud. Nu kanske ni hävdar att en kvinna är sexuellt förbrukad efter sin första förlossning, dock tveksamt om ni tagit reda på detta själva.

En av de tightaste kvinnor jag någonsin brottats med hade fött fyra barn. Hon kunde även komma flera gånger innan jag var färdig, trots att jag inte är särskilt välhängd. För att anknyta till topic.
Citera
2017-04-22, 16:11
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Kvinnors fittor är lagom stora från början men redan i 15-årsåldern är dom tyvärr så sönderknullade att det inte är någon idé längre. Inget fel på din kuk alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Sant.

Ni förstår ju inte hur fittor fungerar överhuvudtaget

Edit: Tvåa på den bollen

Citat:
Ursprungligen postat av verum.ariolum
Stämmer. Naturen är efterbliven.

Hur fan kan man hålla med TS?

Det är ju snubbar som bryr sig så jävla mycket om storleken, det är ju TS själv som tycker hans kuk är liten och ful trots att den är inom det normala. Okej att de flesta tjejer inte vill ha en mikropenis men de letar inte alla efter en flashbackdase...

Det är inte din kuks fel att inga tjejer gillar dig om du på riktigt tror din kuk är så kass får du väl lära dig att använda händer och mun, hur svårt ska det vara?

Roligare att lipa på flashback?
Senast redigerad av Drinkycrow 2017-04-22 kl. 16:13.
Citera
2017-04-22, 16:14
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Fittan är inte ett slappt hål som töjs, utan en stark muskel, som alltså blir starkare efter varje samlag!

Som att säga att kuken slits ner lite vid varje samlag...

För övrigt har människan ett väldigt stort organ per kroppsstorlek, jämfört med många andra arter.
Citera
2017-04-22, 16:19
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Så här kan det gå när man helt utan erfarenhet av kvinnor sitter på pojkrummet och försöker fundera ut hur det ligger till.

Fittan är elastisk.

Jämför era kukars omkrets med ett spädbarns huvud. Nu kanske ni hävdar att en kvinna är sexuellt förbrukad efter sin första förlossning, dock tveksamt om ni tagit reda på detta själva.

En av de tightaste kvinnor jag någonsin brottats med hade fött fyra barn. Hon kunde även komma flera gånger innan jag var färdig, trots att jag inte är särskilt välhängd. För att anknyta till topic.

Fast fittan skapas ju i regel med 12-15 centimeters djup.
Att de sen fått in mer än så tyder på att blivit permanent tänjda på längden.
Citera
2017-04-22, 16:22
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Ni förstår ju inte hur fittor fungerar överhuvudtaget

Edit: Tvåa på den bollen

Hur fan kan man hålla med TS?

Det är ju snubbar som bryr sig så jävla mycket om storleken, det är ju TS själv som tycker hans kuk är liten och ful trots att den är inom det normala. Okej att de flesta tjejer inte vill ha en mikropenis men de letar inte alla efter en flashbackdase...

Det är inte din kuks fel att inga tjejer gillar dig om du på riktigt tror din kuk är så kass får du väl lära dig att använda händer och mun, hur svårt ska det vara?

Roligare att lipa på flashback?

Det är ju rent anatomisk standard.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_vaginal_size

"A 1996 study by Pendergrass et al. using vinyl polysiloxane castings taken from the vaginas of 39 Caucasian women, found the following ranges of dimensions:[3]

lengths (measured using rods): 6.9 to 15 cm (2.7 to 5.9 in);
widths: 4.8 to 6.3 cm (1.9 to 2.5 in);
introital diameters: 2.4 to 6.5 cm (0.94 to 2.56 in)
"

"Dimensions during sexual arousal[edit]
Lawrence, citing Masters and Johnson's Human Sexual Response (1966), states that pages 73 and 74 of that book show that typical vaginal depth in Masters and Johnson's participants ranged from 7–8 cm (2.8–3.1 in) in an unstimulated state, to 11–12 cm (4.3–4.7 in) during sexual arousal with a speculum in place.[2]

Så att de tar en 30 cms dase på längden tyder ändå på att vi har rätt, oavsett din erfarenhetsmässiga expertis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in