Citat:
Ursprungligen postat av
Frank.Einstein
Ok.
Visa mig en källa där alt. högern pläderar för avrättning av journalister och folkvalda politiker, hyllar Hitler och vill att ett råd som utses av ett enda parti som i sin tur ska bestämma vilka som ska sitta på ett lands alla ledande befattningar, så ska jag stand corrected. Fram till dess berraktar jag ditt svammel som något du dragit fram ur ditt eget arsle.
Rätt specifika kriterier du hade, bra helgardering.
Richard Spencer, en av de största profilerna inom alt-högern, använder sig av uttrycket "hail victory" vilket är en direktöversättning av "hell seger":
https://www.youtube.com/watch?v=1o6-bi3jlxk
The Daily Stormer, med miljontals unika besökare per månad har också ett par artiklar som inte borde falla dig i smaken:
Hitler
Vit sharia
Slutligen,
The Right Stuff, en hemsida med en hel del podcaster, där i mitt tycke, The Daily Shoah är den bästa, vad namnet anspelar på borde du kunna lista ut.
Nu kanske du avfärdar detta som enbart skämt, men kolla runt på The Daily Stormer så förstår du snabbt att åsikterna ändå har en seriös underton, även om naturligtvis memen om vit sharia är smått överdriven och inte att jämföra med islamsk sharia, så finns däri givetvis en poäng som skribenterna vill få fram.
Nu har du tillräckligt med material för att själv kunna bilda dig en uppfattning, om det, mot förmodan, skulle vara din önskan.