2017-04-20, 17:50
Medlem
Ålder:27

Vikt:92

Längd:190

Uppskattad BF%:Mellan 20-25

Medicinska problem:En hel del acne under tonåren, dock under kontroll senaste tiden

Styrkestats, bänk, böj & mark: Bänk 75, Böj 100, Marklyft 130 - Har inte maxat, detta är nuvarande arbetsvikt på 5x5

Nuvarande kostupplägg:Överskott, siktar på 200g protein per dag, sedan stoppar jag i mig det jag är sugen på upp till runt 3500kcal!

Träningserfarenhet:3 månader (hehe). Hade tänkt ljuga här för att undvika kommentarer men vill samtidigt skryta lite för jag är ganska nöjd med min progression so far.. fuck it!
Kan tillägga att jag köpte min OT och tänkte hoppa på direkt jag började träna. Bestämde istället att köra utan först i 3 månader och om det fortfarande är kul och jag sköter mig så testar jag kura.

Tidigare kurer:

Eget förslag till kur:B.M Pharmaceuticals Oral Turinabol 40/50 - Kommer ta allt i samma veva på morgonen, räknar med att bli dålig i magen första veckan kanske, blir det alldeles för jobbigt testar jag att ta hela dosen innan sängdags för att sova bort det värsta.

Eget förslag till PCT:Nolvadex 40/40/20/20

Mål med kuren:Främst styrka, hoppas såklart bygga muskler också men fokus hamnar på styrka.

Ord:Tar första dosen imorgon 4/21. Försöker uppdatera så gott det går här, typ träningsjournal och kurrapport i ett!
Citera
2017-04-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herdem.alba
Ålder:27

Vikt:92

Längd:190

Uppskattad BF%:Mellan 20-25

Medicinska problem:En hel del acne under tonåren, dock under kontroll senaste tiden

Styrkestats, bänk, böj & mark: Bänk 75, Böj 100, Marklyft 130 - Har inte maxat, detta är nuvarande arbetsvikt på 5x5

Nuvarande kostupplägg:Överskott, siktar på 200g protein per dag, sedan stoppar jag i mig det jag är sugen på upp till runt 3500kcal!

Träningserfarenhet:3 månader (hehe). Hade tänkt ljuga här för att undvika kommentarer men vill samtidigt skryta lite för jag är ganska nöjd med min progression so far.. fuck it!
Kan tillägga att jag köpte min OT och tänkte hoppa på direkt jag började träna. Bestämde istället att köra utan först i 3 månader och om det fortfarande är kul och jag sköter mig så testar jag kura.

Tidigare kurer:

Eget förslag till kur:B.M Pharmaceuticals Oral Turinabol 40/50 - Kommer ta allt i samma veva på morgonen, räknar med att bli dålig i magen första veckan kanske, blir det alldeles för jobbigt testar jag att ta hela dosen innan sängdags för att sova bort det värsta.

Eget förslag till PCT:Nolvadex 40/40/20/20

Mål med kuren:Främst styrka, hoppas såklart bygga muskler också men fokus hamnar på styrka.

Ord:Tar första dosen imorgon 4/21. Försöker uppdatera så gott det går här, typ träningsjournal och kurrapport i ett!

var bara tysta gott folk.. snälla jag vill se så lite som möjligt av den här tråden
Citera
2017-04-20, 23:06
Medlem
Gainzzs avatar
Vill inte vara moralkärring här, men du har så jävla mycket nybörjarökningar att plocka så varför hoppa på aas efter 3 mån träning? Träna ett år rent först och hoppa på sen istället när resultaten börjar avta. Du har möjligheten att lägga på dig många kg muskler nu som nybörjare oavsett hur din kost ser ut, förstår du hur onödigt det är för dig att hoppa på OT nu när du ändå kommer få steroidliknande ökningar som nybörjare? Nu blev jag kanske moralkärring, förlåt för det
Citera
2017-04-21, 06:52
Medlem
EVF111s avatar
Du väger 92 kg och är hyfsat fet, klart som fan du har lite grundstryka. De 3 första månaderna märker du knappt gains så nej det är inte imponerande så sluta skryt, det är nervsystemet som lär sig att aktivera rätt muskler för övningarna och du får in tekniken. Därav din "progression"
Citera
2017-04-21, 14:57
Medlem
Inte helt oväntade kommentarer hittils men jag kör ändå

I värsta fall kan detta ses som ett avskräckande exempel om någon annan färsking får för sig att prova AAS strax efter de börjat träna!

Jag ska göra mitt bästa, har förberett mig på eventuella sides men det är ju trots allt en mild kur och jag är nyfiken på hur det kommer gå - time will tell.
Citera
2017-04-21, 22:33
Medlem
Dag 1

Första dagen alltså in the books.

Misstänker att det mesta jag känner (eller tror mig känna) de första dagarna kommer vara placebo.
Som EVF påpekar har jag inget att skryta över så det hoppar vi över, trots att mamma brukar säga att jag är speciell!

Inga negativa effekter dag 1 åtminstone.
Bra tryck under träning, kände mig stark men som sagt är det säkert placebo.
Kanske lite extra pump i underarmarna på gymmet men det kan bero på allt möjligt.

Staying positive
Citera
2017-04-22, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herdem.alba
Dag 1

Första dagen alltså in the books.

Misstänker att det mesta jag känner (eller tror mig känna) de första dagarna kommer vara placebo.
Som EVF påpekar har jag inget att skryta över så det hoppar vi över, trots att mamma brukar säga att jag är speciell!

Inga negativa effekter dag 1 åtminstone.
Bra tryck under träning, kände mig stark men som sagt är det säkert placebo.
Kanske lite extra pump i underarmarna på gymmet men det kan bero på allt möjligt.

Staying positive

lyssna på din mamma, hon verkar vara vis.. du är mycket speciell
Citera
2017-04-24, 00:48
Medlem
Dag 3

Allmänt
Ganska stressig helg, hade lovat bort mig på en massa grejer som inte gick att skippa så jag har sovit lite mindre än önskat men i övrigt känns det OK. Har dock ätit bra och hunnit träna som planerat så ingen större skada där.
Funderar på hur jag ska formatera den här kur-rapporten. Provar mig fram lite så ser vi hur det landar.

Träning
Vikterna rör sig åt rätt håll men det börjar bli bra jävla tungt nu. Känner ingen extra styrka från OT'n än så länge (visserligen bara dag 3).
Börjar känna lite obehag i bäckenområdet vissa pass på böjen så jag överväger att köra vartannat pass lite lättare vikter istället för att lägga på extra varje gång (kör nu benböj 3/4 gånger i veckan)
Inte helt nöjd med formen heller när det börjar vara tungt så lite lättare vikter kan vara bra för att jobba på det.

Bieffekter
Inget större att klaga på här, inte ens en extra fis har jag klämt ut tror jag. Kan med glädje rapportera 3 dagar med clean poop - jävligt praktiskt - sparar dessutom pengar på dasspapper!
Svettas inte mer än vanligt på gymmet och ingen acne ännu (ta i trä).
Vaknade med en jävla huvudvärk däremot men det gick över efter ett glas treo.
Citera
2017-04-25, 20:58
Medlem
Dag 5

Allmänt
Inte så mycket att säga, life goes on. Sover mycket, äter mycket.
Känner inte av några effekter av OT'n hittills. Det brukar väl ta upp till 20 dagar för många att känna av boostad styrka. Undrar om man som noob blir benägen att känna av effekterna tidigare, senare eller kanske inte alls? Bara en fundering.. Time will tell.

Träning
Drar ner frekvensen på benböjen till vartannat pass istället för varje. Det var inga problem med lägre vikter men nu när jag närmar mig mitt max varje pass blev det alldeles för slitsamt.
Känns riktigt bra att börja ett pass med marklyft istället för att ta ut sig i böjen det första man gör, lättare att hålla formen i marklyftet och behålla kräm till andra övningar efteråt!

Bieffekter
Vaknade med huvudvärk idag igen (thank lord for Treo) - annars ska man väl inte klaga, lite risig i kistan kanske men sånt får man ju leva med.

Styrka 5/7
Citera
2017-04-27, 22:27
Medlem
Dag 7
Wow, redan på dag 7 efter bara 6 dagar, inte ofta man lyckas med en sådan bedrift.

Allmänt
Har lyckats landa något sånär på ett fast kostchema, ätit ungefär såhär i kanske en månad med några få undantag:
Träningsdag:
2980 Kcal
200.5g protein
215g kolhydrat
156g fett

Vilodag:
2366 Kcal
165.5g protein
128g kolhydrater
145g fett

Detta funkar hittills riktigt bra, kanske blir man less på att äta samma saker efter ett tag men det råkar vara mina favoriträtter jag får unna mig dagligen så det borde kunna hålla ett tag åtminstone.
Tror jag ska slänga in en 50g cashewnötter på vilodagen för ca 350 extra kcal och lite protein.
Fan vad stelt det blir förresten när man skriver upp allt såhär, jag har egentligen bara ätit det jag känner är enkelt att laga, billigt och gott, sen räknade jag ihop macros efteråt och som tur var faller det inom ramarna.

Träning
Känner ingen extra styrka av OTn ännu, dock går vikterna fortsatt uppåt på gymmet så det känns bra där. Har fortfarande ont i höfter/ljumskar vid tung (för mig iaf) benböj men att halvera frekvensen tror jag kommer hjälpa som fan där, känns redan lite bättre.
Kanske jag lastar på för tungt egentligen - senor/ligament och sån skit hinner inte stärkas i samma takt som mina nybörjargains ger styrkeökningar och upplevs därför som för svaga i relation till vikterna jag lyfter? Maybe..

Bieffekter
Ingen huvudvärk senaste två dagarna, har nog blivit lite sämre i magen men det är absolut inget extremt.
Hittills har allt jag "drabbats av" hamnat inom standardavvikelsen för en svensson-vardag utan AAS.
Citera
2017-04-30, 04:47
Medlem
Dag 9
Känner ingen större lust att skriva nåt just nu men.. The difference between fucking around and science is writing it down.

Allmänt
Detta kommer låta skumt men jag upplever något jävligt konstigt.
När jag sträcker nacken framåt (kollar ner på tårna dvs) så känner en svagt vibrerande känsla i kuken?
Kollar jag rakt fram sedan ner på tårna pirrar det under tiden jag sträcker nacken, sedan försvinner det i bottenläge men om jag kollar upp och ner igen så känns det igen Inte alls obehagligt eller skönt heller för den delen men jävligt udda sensation.
Detta började på dag 2 tills nutid, har aldrig känt det förut.

Träning
Känns bra i ljumskar/höfter igen efter jag drog ner på benböjen, skönt att lyckas identifiera problemet på en gång och även åtgärda det på direkten - ett poäng till mig!

Vikt: 22/4 vägde jag 93.4, idag 29/4 låg jag på 94.2.
Kan tillägga jag den 1a februari vägde in på 85.5. Har alltså lagt på mig en hel del fett men ville försäkra mig att ligga på överskott för att inte gå miste om några nybörjargains.

(Bi)effekter
Inga alls, pretty much. Inga positiva heller för den delen - än så länge.
Citera
2017-05-04, 07:02
Medlem
Dag 13

Allmänt
Mår bra, tackar som frågar.
Har inte så mycket att dela med mig av så det finns en risk att dessa uppdateringar blir mer infrekventa, men vi får se.
Såg att nån skrivit i preparatavdelningen att B.M Pharma är väldigt opålitliga och det känns ju aldrig kul att höra, men shoppen jag köpt från är bland de mest hyllade och OT'n ska ju vara grönad så man får väl helt enkelt hoppas att det innehåller vad som påstås.

Träning
Fortsätter öka i samtliga övningar!
Blir nog tvungen att ändra till mixat grepp på marklyftet p.g.a för svag greppstyrka.
Hade en helt brutal pump i underarmarna senaste passet, på tal om marklyft. Det ser ju bra ut i spegeln men något prestationssänkande vill jag påstå! Får se om detta kommer vara återkommande när kuren fortgår eller om det bara råkade vara idag, hade för övrigt ingen extra pump i ländryggen, skönt att slippa.

(Bi)effekter
Styrkemässigt är det svårt att säga huruvida jag hade lyckats ta nuvarande vikter utan AAS då de fortfarande ökar linjärt, bortsett från några mindre motgångar. Kan då inte påstå att jag känner någon "onaturlig" styrka men who knows, är nyfiken på hur det kommer kännas om några veckor.
I övrigt går allt fint, huvudvärk lite här och där men det är inget ovanligt, känner mig inte alls dålig i magen och mår generellt sätt ungefär lika bra som vanligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in