Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-09, 22:12
  #205
Medlem
Grievers avatar
Vilket jävla skvallertrams... Kan ni inte komma med mer info än så kan ni lika gärna hålla käften.
Citera
2024-04-09, 23:08
  #206
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Kan inte vara kul att vara Alex i det läget. Veta om att Emil daskat kuken på Amandas ansikte innan hon girigt tog den i munnen. Dessutom i deras hus på Gotland som det verkar.
Vart kommer detta s.k. rykte ifrån? Tramsar ni er bara eller pratas det om detta i något podd, media-kanal eller liknande?
Citera
2024-04-10, 17:05
  #207
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Vilket jävla skvallertrams... Kan ni inte komma med mer info än så kan ni lika gärna hålla käften.

Vad är det för info du saknar? Hur själva sexakten gick till eller är det någon typ av filmbevis?

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vart kommer detta s.k. rykte ifrån? Tramsar ni er bara eller pratas det om detta i något podd, media-kanal eller liknande?

Ingen aning, läste det första gången i skvallertråden om Amanda Schulman.
Citera
2024-04-10, 17:37
  #208
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Vad är det för info du saknar? Hur själva sexakten gick till eller är det någon typ av filmbevis?
Nu gör du dig lite dummare än du förhoppningsvis är. Källa t.ex? Var kommer detta från förutom en flashbackare i en annan tråd? Kom igen liksom...

Men för all del, har du filmbevis så tackar jag inte nej.
Citera
2024-04-10, 22:21
  #209
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Nu gör du dig lite dummare än du förhoppningsvis är. Källa t.ex? Var kommer detta från förutom en flashbackare i en annan tråd? Kom igen liksom...

Men för all del, har du filmbevis så tackar jag inte nej.


Dummare vet jag inte, jag tyckte du beskrev det rätt bra själv med orden "skvallertrams" 😀 Själva definitionen av skvaller är väl just att det kanske inte finns just den hardcore fakta du eftersöker 🙂

Du verkar nästan arg och upprörd av att Emil eventuellt trängt in i Amanda Schulmans öppningar? 🤔
Citera
2024-04-12, 22:05
  #210
Medlem
Crapmagics avatar
Avsnittet med Marie Louise Ekman var det bästa på länge då han utsatte henne för fulkultur och kunde sparka in den öppna dörren att hon tyckte att iden med Masked Singers vare trivial, just därför borde hon dyka upp med en unik mask som hon har designad själv som ett konstverk kan man tycka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback