Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-20, 14:59
  #13
Medlem
N.Dongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Tack! Det var en bra lektion, kort och koncist.

Jag tänker bara som så att Sverige är ju rena gratishotellet inkl.spa åt allsköns avskum vad gäller islamtro och om en sån snubbe som Trump bestämmer sig för att rensa så borde ju ett sånt ställe vara det första man blåser ur?
Som när han bombade den där grottan med ISIS-soldater häromdagen, det är ju så det ska gå till.

Jag menar, när narkotikapolisen gör en rejäl insats så går man ju på kända kvartar först.
Ska man avlusa en hund bränner man filten först.

Ingen kan invända mot att Sverige har blivit filten......

Varsågod!

Putin har större anledning, och närmare, att "rensa upp" i så fall, möjligtvis att Trump backar upp honom moraliskt, men det lär inte andra västländer godta. Dessutom troligtvis effektivare att låta FSB lönnmörda jihadister på svensk mark i tysthet, det kanske t.o.m. MUST skulle godta om det inte rörde sig om svenska medborgare.

Sen har du fel. Etablissemanget är inte längre särskilt islamistkramande (och när det var det vill jag helst tro att det berodde på vanlig dårskap och inte ondska - något som väl bekräftats av att Löfven sa sig varit naiv). T.o.m. MP vill införa fotboja för säkerhetsrisker som ska utvisas (deras ungdomsförbund protesterar, men ungdomsförbund är per definition idiotiska - se på Liberal Ungdom och f.d. SDU). Våra politiker är ena yrvakna sjusovare, men de håller på att vakna.
Citera
2017-04-21, 01:12
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
En sak slog mig i dag. Jag vet inte jättemycket om Vietnamkriget men jag TROR att USA lade sig i för att bekämpa kommunism?

Eftersom Sverige nu har släpat in en filjon(känns det som) muslimer och ISIS-sympatisörer....USA (läs Trump) gillar inte IS(eller muslimer).....kan man lägga i hop ett och ett och se ett scenario där USA lägger sig i igen och för att "försvara Svensken" gör napalm-kaos med oss?

Jag har ju länge varit av den uppfattningen att det hade varit bäst om hela jämrans MENA-området blivit bombat till oblivion eftersom dom inte kan bete sig ändå.

Jag har också länge velat att alla stökiga gapiga lökiga rapiga våldsbenägna MENAS i Sverige skulle packas i flygplan och släppas ner över sin ursprungliga adress.

Kommer jag att få äta upp detta utan dressing när Trump börjar storrensa och Sverige blir rena 1969?

Dock har jag ju förstått att motståndet i Vietnam var tämligen hårt och segt vilket knappast vi och våra importerade musk kommer att vara så det kanske går fort iaf.

Vad tror ni, är jag helt off?

Som de allra flesta vet förlorade USA kriget i Vietnam, och även alla krig därefter.
Det enda USA lyckats med är att skaffa sig jättelika budgetunderskott som de förmodligen aldrig lyckas betala tillbaka..
De lånar ju numera sina pengar av ett land som är en kommunistisk stat, lite kul eftersom de tidigare gjorde allt för att utplåna kommunismen i världen.
2014 hade det utländska innehavet ökat till omkring 6000 miljarder dollar. Kina är den största enskilda ägaren av amerikanska statspapper, följt av Japan och Belgien.
Citera
2017-04-21, 17:08
  #15
Medlem
System-kollapss avatar
Den skrämmande sanningen är att ingen annan nation kommer rädda Sverige.

Inte Mr. Trump. Inte herr Putin. Inte EU. Inte Nato. De kommer se på i rädsla och äckel när vår nation efter ytterligare ett antal år ifrån idag räknat till slut självförvållat går under i invandrings-kaos och i system-kollaps.

Allt medan en ansenlig del av svenskarna som är ohjälpligt och oåterkalleligt hjärntvättade av globalisterna anklagar SD och "högerkrafterna" för kaoset och för en nations undergång.


Arma Sverige.
Citera
2017-04-21, 19:44
  #16
Medlem
johanjosefssons avatar
Varför just Sverige? Tror du vi är ensamma om att ha massinvandring?
Citera
2017-04-21, 20:51
  #17
Medlem
N.Dongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av System-kollaps
Den skrämmande sanningen är att ingen annan nation kommer rädda Sverige.

Inte Mr. Trump. Inte herr Putin. Inte EU. Inte Nato. De kommer se på i rädsla och äckel när vår nation efter ytterligare ett antal år ifrån idag räknat till slut självförvållat går under i invandrings-kaos och i system-kollaps.

Allt medan en ansenlig del av svenskarna som är ohjälpligt och oåterkalleligt hjärntvättade av globalisterna anklagar SD och "högerkrafterna" för kaoset och för en nations undergång.


Arma Sverige.
På vilket sätt är det skrämmande att Sverige och enbart Sverige ansvarar för Sverige? Bara att spotta i nävarna och göra sin medborgerliga plikt om skiten träffar fläkten. Men du är väl en söndercurlad 90-talist som är rädd för att ta i själv förstår jag, och som vill att nån annan löser allt.
Citera
2017-04-21, 21:23
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av System-kollaps
Den skrämmande sanningen är att ingen annan nation kommer rädda Sverige.

Inte Mr. Trump. Inte herr Putin. Inte EU. Inte Nato. De kommer se på i rädsla och äckel när vår nation efter ytterligare ett antal år ifrån idag räknat till slut självförvållat går under i invandrings-kaos och i system-kollaps.

Allt medan en ansenlig del av svenskarna som är ohjälpligt och oåterkalleligt hjärntvättade av globalisterna anklagar SD och "högerkrafterna" för kaoset och för en nations undergång.


Arma Sverige.
Det du påstår gjorde Ny Demokrati redan när de satt i Riksdagen på 1990-talet, liksom du idag, hade de också fel.
Idag tjänar ju en av deras partiledare miljoner på just det han stod i Riksdagen och lät som dagens SD-företrädare, Sverige går under o.s.v.
Citera
2017-04-21, 22:21
  #19
Medlem
Pungsvings avatar
Norra Sverige är kommunistiskt och kommunismen växer till sig i arabskåne. Västkusten är höger, förutom GBG som är supervänster. OSV. Vietnam var polariserat nord-syd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback