2017-04-19, 19:06
Medlem
SNUS!
Köpte en dosa Mustang vit portion idag. "Öppna och läs" står det på dosans lock, sagt och gjort. Drar av klisterlappen på locket där det står "Nu ersätts Mustang med nya Kaliber+, och klisterlappen under är just Kaliber+ i grått.

Har det alltid varit samma snus? Senast jag köpte en dosa Kaliber+ tyckte jag det var smaklöst, men gillar Mustang. Haha är man så lättlurad?
Citera
2017-04-19, 19:11
Medlem
Stormakts avatar
Tror du inbillar dig. Nu har jag inte snusat kaliber på ett bra tag, men gillade den aldrig. Snusar däremot Mustang lös på daglig basis och gillar verkligen den.. Men det kanske är jag som inbillar mig? Jag börjar misstänka att matrix är baserat på swedish match smaksättning
Citera
2017-04-19, 19:20
Medlem
Bitburger1337s avatar
Kaliber+ är ett rikitgt schysst snus sett till priset. Har faktiskt aldrig testat Mustang men har på något sett alltid haft onda aningar om det. Njut av din Kaliber+! Må patronerna bli många!
Citera
2017-04-20, 00:11
Medlem
Mr.Nesss avatar
Nej, inte samma snus. Du misstolkar rejält.
Kaliber + ersätter Mustang, men det är inte samma snus.

Jag snusade Mustang vit innan, men bytte till Kaliber + vit redan i Februari (då Mustang skulle sluta tillverkas enligt info, som tydligen inte stämde...) och känner stor skillnad.
Citera
2017-04-20, 15:02
Medlem
TobaksHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness

Jag snusade Mustang vit innan, men bytte till Kaliber + vit redan i Februari (då Mustang skulle sluta tillverkas enligt info, som tydligen inte stämde...) och känner stor skillnad.
Japp vi får väl invänta Kaliber +- och se vad det är för skit..
Citera
2017-04-24, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness

ah okej! Samma "ägare" bara då med andra ord kanske?
Tycker inte kaliber+ ger så mycket. men ett väldigt billigt alternativ och funkar absolut att variera med ibland tycker jag. men tex knox tycker jag slår kaliber+ alla dagar i veckan! och ligger bara ett par kronor högre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in