2011-04-07, 13:37
Medlem
Gulligumsan ger ju förklaringen till att Carabet Royal, Prive, Studio Anna etc är som jag menar "lurklubbar" dvs det går bara ut på att lura av männen pengar. Även om jag lyckats med någon höjdpunkt även där är det svårt men som nån skrev, vill man betala inträde för att låta snygga nakna eller halvnakna silikonladdade unga donnor klättra på en och man har karaktär att stå emot att gå privat, kan man tycka det är välanvända pengar.

Sen finns/fanns ju en annan kategori med Candyclub, Heartbeat, Redlight och nu senast Blue Star, där man inte blev lurad utan man får vad man erbjuds (och till exempel på Blue Star kunde det bli rätt omfattande), men tyvärr finns ju bara Heartbeat kvar av dessa nu.

Intressant är ju då att Gulligumsan tjänade som bäst på de seriösa klubbarna, tycker alla tjejerna borde vilja jobba där då och det är väl förklaringen till att Blue Star fick stänga sedan ägaren skjutits.

Sen har man ju hört och läst att i Stockholm ställer ägarna som krav att tjejerna suger av ägaren etc för att få jobb medan det inte alls är så i Göteborg, nån som vet om detta stämmer?
Citera
2011-04-07, 16:16
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
Sen har man ju hört och läst att i Stockholm ställer ägarna som krav att tjejerna suger av ägaren etc för att få jobb medan det inte alls är så i Göteborg, nån som vet om detta stämmer?

Så mycket skrönor kring denna bransch.

Det närmsta jag har kommit något sexuellt i samband med jobbsökandet, var när jag var på intervju på Tabu.Fick träffa en av tjejerna och en manager;också kvinna.

De blev nyfikna på mina boobies (hade rejäl C-kupa då) så jag drog upp tröjan.
Thats it.
Citera
2011-04-07, 17:00
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Gulligumsan ger ju förklaringen till att Carabet Royal, Prive, Studio Anna etc är som jag menar "lurklubbar" dvs det går bara ut på att lura av männen pengar. Även om jag lyckats med någon höjdpunkt även där är det svårt men som nån skrev, vill man betala inträde för att låta snygga nakna eller halvnakna silikonladdade unga donnor klättra på en och man har karaktär att stå emot att gå privat, kan man tycka det är välanvända pengar.

Sen finns/fanns ju en annan kategori med Candyclub, Heartbeat, Redlight och nu senast Blue Star, där man inte blev lurad utan man får vad man erbjuds (och till exempel på Blue Star kunde det bli rätt omfattande), men tyvärr finns ju bara Heartbeat kvar av dessa nu.

Intressant är ju då att Gulligumsan tjänade som bäst på de seriösa klubbarna, tycker alla tjejerna borde vilja jobba där då och det är väl förklaringen till att Blue Star fick stänga sedan ägaren skjutits.

Ja precis så!
Jag förstår inte varför tjejer vill jobba på de "stora" lurstä'llerna.

På prive och royal och dom är man ju typ alrig i kontakt med de högsta hönsen.. Det är kvinnliga managers som sköter anställningen och de har aldrig begärt sexuella tjänster.

Men joakim som hade bluestar nu senast är en riktig gris. Om man (som jag) valde att inte suga av honom, då fick man ganska taskiga arbetsvillkor, han var ofta arg och skällde på en och man fick inga extra pengar.. En gång försökte han, han hade en bekant man till honom som han skicka in mig i privatrum med.. han betalade bra, men efteråt så ville joakim att vi skulle ha trekant eller att jag skulle suga av dom båda samtidigt.. Och då skulle han som betalning ge mig skjuts hem på natten..

Men de var verkligen inget alternativ för mig..
Men jag vet ofantligt många tjejer som smög in på hans kontor en gång var per kväll, sög av honom och fick sedan skjuts hem på natten..

Han är ett äckel.. Men som sagt, helt okey pengar, och jiddrade man inte med honom så var han väl lugn. Men äcklig. En tjej med svagt psyke bör ju inte jobbaa där.. kan man inte stå på sig så blir man munknullad.
Citera
2011-04-08, 01:31
Medlem
En gång var per kväll? Då fick han många avsugningar! Snackade ni tjejer nåt om det? Jag menar, vad sa de när de smög iväg för sitt dagliga sugjobb? Efteråt? Vet du om det var med eller utan kondom? Hur mådde tjejerna av det?
Citera
2011-04-08, 01:51
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
En gång var per kväll? Då fick han många avsugningar! Snackade ni tjejer nåt om det? Jag menar, vad sa de när de smög iväg för sitt dagliga sugjobb? Efteråt? Vet du om det var med eller utan kondom? Hur mådde tjejerna av det?

Ja en gång per kväll.. han fick väl tre avsugningar per kväll ca.
Han hotade oss tjejer om att vi inte fick prata med varandra eller bli kompisar, han var väl rädd att vi skulle prata om honom med varandra..
Tjejerna smög in till honom, fällde ner persiennerna och kom ut efter tio min..
Inget man pratade om.. man bara visste..
Tjejerna mådde väl olika, men ingen mådde bra.. en del hittade man på toan, deckade med nålar i armarna, en del var bara knäppa i huvet, jag mådde väl "bäst" men mådde endå på gränsen till dåligt..

Svår situation om man inte har skinn på näsan.
Citera
2011-04-08, 02:31
Medlem
Tre avsugningar per kväll? Låter nästan jobbigt för honom, kan ju inte ha kommit så mycket på slutet. Fast härligt depraverat på nåt sätt, tjejer som kommer in och suger av en när man vill. Hur fick han dem till det första gången? Kan väl inte var helt lätt få en ny ung tjej till det, eller förresten, kanske enkalre med dem än med de erfarna.
Citera
2011-04-08, 15:16
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Tre avsugningar per kväll? Låter nästan jobbigt för honom, kan ju inte ha kommit så mycket på slutet. Fast härligt depraverat på nåt sätt, tjejer som kommer in och suger av en när man vill. Hur fick han dem till det första gången? Kan väl inte var helt lätt få en ny ung tjej till det, eller förresten, kanske enkalre med dem än med de erfarna.

Jadu, inte serskillt svårt.
En tjej som mår dåligt är lätt att bearbeta.
En del kom ju från öst och bodde i en lägenhet som han tillhandahöll, dom hade ju inget val, dom kunde inte svenska, knappt engelska...
En del körde han väl de erkända drogtricket.. bjuder dom - dom blir beroende - suger av mot att få eller få köpa droger...
Naiva, unga flickor som mår dåligt...

Vissa tänder tydligen på det.
Citera
2011-04-08, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulligumsan
Jadu, inte serskillt svårt.
En tjej som mår dåligt är lätt att bearbeta.
En del kom ju från öst och bodde i en lägenhet som han tillhandahöll, dom hade ju inget val, dom kunde inte svenska, knappt engelska...
En del körde han väl de erkända drogtricket.. bjuder dom - dom blir beroende - suger av mot att få eller få köpa droger...
Naiva, unga flickor som mår dåligt...

Vissa tänder tydligen på det.

Ja, jag tänder nog på tanken på grejen som sådan, inte drogberoendet i och för sig men situationen med tjejer som känner sig "tvungna" suga av. Tack för informationen från "andra sidan".
Citera
2011-04-08, 17:37
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Ja, jag tänder nog på tanken på grejen som sådan, inte drogberoendet i och för sig men situationen med tjejer som känner sig "tvungna" suga av. Tack för informationen från "andra sidan".

NP!
Citera
2011-04-09, 11:18
Medlem
Tack för saklig, bra beskrivning gulligumsan!

Det är så synd att det är kriminella krafter som tagit makten över strippclubs marknaden i Stockholm, med shysstare villkor för flickor och kunder så skulle allt bli så mycket trevligare och belönande för de flesta parter: kunderna, flickorna och staten som säkerligen skulle få in mer skattepengar. med en 50/50 split mellan ställe och tjej och mer shyssta priser (tex 1000kr för en 15mins privatshow) skulle tjejerna kunna tjäna grova pengar på en kväll.

Jag har besökt Prive, Kino och HeartBeat den sista månaden och det går att ha trevligt på alla ställen om man är villiga att betala runt 1000kronor totalt, gillar ret och har lågt ställda krav på vad "roligt" innebär.

HeartBeat: litet, enkelt ställe, få tjejer, ofta bara en. Jag har sett tre tjejer totalt där alla hade stora snygga silikon tuttar. Bästa värde för pengarna vid privat: För 600kr inträde och lapdance + 500kr extra till tjejen för mer intimt så får man 2 danser Ok att ta på bröst, bak, OK att runka. riktigt sexigt faktiskt. Miljön på Heart Beat är lite tråkig dock.

Prive: mest exklusiva stället miljömässigt, har flest tjejer när jag vart där, ofta 10+ tjejer varav mer än hälften ser riktigt bra ut, ca 60% har silikon, de flesta är riktigt sexiga och vampiga med snygga naglar, smink, utmanande till sättet när de talar med dig. Bäst offentliga shows och om de får uppfattningen att du är sugen på privat kan de bli riktigt intima, gnida bröst mot dig, slicka i örat, gnida din kuk genom byxorna. Jag har haft två tjejer tydligt hävda att jag ska få knulla dem i privaten, vilket med största sannolikhet var rent bullshit men om du vill sitta brevid en vampig silikontjej som gnider dig på kuken samtidigt som hon beskriver hur hon ska ta hela din stora kuk i analen då är det ju riktigt spännande! :-) det finns tjejdrinkar som kostar 500kr som de försöker sälja in på dig när de förstått at du inte just då vill gå privat, drinken ger dig väl 5min snack i offentliga rummet utan så mycket mera intimitet. Jag har haft 2 trevliga sessioner här utan några privat shower men man blir ju trött efter ett tag eftersom man måste kämpa hårt mot alla inviter.

Kino: som Prive men lite sämre och tråkigare, tjejerna är mindre pushiga och har mer distans till dig som kund, iallafall när jag vart där. kanske 20% av tjejerna har silikon, lite fulare än Prive. men alla känns lite ärligare och shysstare? det finns offentliga lapdance för 500kr som är ganska tama.
Citera
2011-04-09, 11:51
Medlem
Roxanas avatar
Det är ju bara att bläddra bak tråden så ser ni hur det funkar på klubbarna och vad ni egentligen betalar för.

Visst kan man önska att klubbarna var mer tydliga med vad som erbjuds så slipper man gäster som lämnar klubben med ord om att ha blivit lurade. Men tiderna förändras; det var annorlunda "förr" på tex Erostop & Showbaren.Mer valuta för pengarna, mer ärlig information.

Självklart lovas kunden både det ena & det tredje om han följer med in på rum.
Men det är säljsnack, inte löften.Lika fake som "alkoholen" ni köper i baren.
Citera
2011-04-18, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulligumsan
Jag vill lämna min åsikt. Jag har jobbat på prive, lady, cabaret royal, kino, candy club och blue star..

Privé och lady (som hade samma ägare och koncept):
Tjejerna får 300kr/natt Ala 10timmar i garantilön. Det man tjänar pengar på är därför att få ner er män i privatrum, i privatrummen ska man lura mannen att han köper sex, sedan ska man "dröjja ut på sexet" tills managern kommer in och säger att tiden är slut.. och så försöker man sälja vidare till ett annat rum.. 36.000kr fick jag en man att betala en natt, men han somnade i varje rum och blev då fetlurad på pengar. (Jättehemskt) Av dessa 36.000kr får jag 20%vilket är 7200kr. Och det är det mesta jag tjänat på en natt under mina 6-7år. I snitt tjänade jag kanske en tusenlapp nån kväll då och då.. Om ni köper en lapdance på Prive så kostar den 2000kr (då dansar tjejen i ditt knä i typ 5min toppless. Tjejen får 20%av den lapdancen vilket är 200kr... Ni kanske förstår varför många män känner att strippan inte känns "äkta", hon jobbar och jobbar men får knappt några pengar..

Candy club och Bluestar drivs av en dömd våldtäcktsman.
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0006/20/porr.html
Konceptet på dom här två klubbarna är dock de bästa jag jobbat med i sverige. De är ett lönesystem att man betalar till chefen 400kr/privatshow man har, resten av pengarna får man själv i fickan.

Well..
Fråga gärna om ni undrar något.. Jag har ingenting för sveriges strippklubbar då de endast handlar om att lura av er män pengar (och jag hatar det!) Det är hemskt!
Ni ska bara veta hur tjejerna suckar i logen och pratar illa om er innan dom går ut och lägger på sitt fakeade leende och trycker upp brösten mot er för att få pengar..
Många tjejer mår dåligt också, jag har et tpar gånger öppnat dörren till toaletten där hon har legat deckad med nålar i armarna.. De är en del droger inblandat.. för att tjejerna ska orka.. Det är sorgligt att se.. Jag pallade bara jobba typ två-tre månader i sträck, sen var jag tvungen att ta två-tre mån paus.. man orkar inte..

Till en strippa från en annan....
Hemskt vad du har sett och vart med om men om nu allt detta stämmer så kan jag säga att alla klubbar är absolut inte såhär!
Men att du stannade (hur länge?) på en klubb med en RIKTIGT SJUK ägare, och att hitta deckade tjejer på toan... hoppas du gick till polisen eller på annat sätt satte stop för detta!!!

Och alla tjejer är inte som du beskriver
"Jag har ingenting för sveriges strippklubbar då de endast handlar om att lura av er män pengar (och jag hatar det!) Det är hemskt!
Ni ska bara veta hur tjejerna suckar i logen och pratar illa om er innan dom går ut och lägger på sitt fakeade leende och trycker upp brösten mot er för att få pengar.."

Att du säger att du tycker det var sååå hemskt när ni lurade männen på pengar är också något som kanske tåls att diskuteras då du ändå jobbade i flera år... det du skriver väcker många frågetecken!

Jag har jobbat på klubbar runt om i landet och %:en är olika, vissa klubbar betalar du en mindre summa då du kommer för att sedan få behålla allt och på andra ställen tar klubben ca 10%.

Då jag jobbar så behöver jag självklart tjäna pengar men falskhet är absolut inte min grej! Jag vill att gästen ska ha det trevligt och vara på gott humör och känna att det är värt pengarna han spenderar och jag snackar inte heller skit om gästerna bakom ryggen på dom. Tycker jag inte om en gäst så får han allt veta det för en gäst som tex kommer in och tror att han äger stället och kan bete sig hur fan som helst får snart ner fötterna på jorden igen...

Så snälla snacka inte skit om hela sveriges strippvärld!!!

Och nu måste jag sluta sitta här och analysera min text hit och dit tror jag är en aning övertrött just nu haha
Så god natt och god morgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in