Citat:
Ursprungligen postat av gulligumsan
Jag vill lämna min åsikt. Jag har jobbat på prive, lady, cabaret royal, kino, candy club och blue star..
Privé och lady (som hade samma ägare och koncept):
Tjejerna får 300kr/natt Ala 10timmar i garantilön. Det man tjänar pengar på är därför att få ner er män i privatrum, i privatrummen ska man lura mannen att han köper sex, sedan ska man "dröjja ut på sexet" tills managern kommer in och säger att tiden är slut.. och så försöker man sälja vidare till ett annat rum.. 36.000kr fick jag en man att betala en natt, men han somnade i varje rum och blev då fetlurad på pengar. (Jättehemskt) Av dessa 36.000kr får jag 20%vilket är 7200kr. Och det är det mesta jag tjänat på en natt under mina 6-7år. I snitt tjänade jag kanske en tusenlapp nån kväll då och då.. Om ni köper en lapdance på Prive så kostar den 2000kr (då dansar tjejen i ditt knä i typ 5min toppless. Tjejen får 20%av den lapdancen vilket är 200kr... Ni kanske förstår varför många män känner att strippan inte känns "äkta", hon jobbar och jobbar men får knappt några pengar..
Candy club och Bluestar drivs av en dömd våldtäcktsman.
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0006/20/porr.html
Konceptet på dom här två klubbarna är dock de bästa jag jobbat med i sverige. De är ett lönesystem att man betalar till chefen 400kr/privatshow man har, resten av pengarna får man själv i fickan.
Well..
Fråga gärna om ni undrar något.. Jag har ingenting för sveriges strippklubbar då de endast handlar om att lura av er män pengar (och jag hatar det!) Det är hemskt!
Ni ska bara veta hur tjejerna suckar i logen och pratar illa om er innan dom går ut och lägger på sitt fakeade leende och trycker upp brösten mot er för att få pengar..
Många tjejer mår dåligt också, jag har et tpar gånger öppnat dörren till toaletten där hon har legat deckad med nålar i armarna.. De är en del droger inblandat.. för att tjejerna ska orka.. Det är sorgligt att se.. Jag pallade bara jobba typ två-tre månader i sträck, sen var jag tvungen att ta två-tre mån paus.. man orkar inte..

Till en strippa från en annan....
Hemskt vad du har sett och vart med om men om nu allt detta stämmer så kan jag säga att alla klubbar är absolut inte såhär!
Men att du stannade (hur länge?) på en klubb med en RIKTIGT SJUK ägare, och att hitta deckade tjejer på toan... hoppas du gick till polisen eller på annat sätt satte stop för detta!!!
Och alla tjejer är inte som du beskriver
"Jag har ingenting för sveriges strippklubbar då de endast handlar om att lura av er män pengar (och jag hatar det!) Det är hemskt!
Ni ska bara veta hur tjejerna suckar i logen och pratar illa om er innan dom går ut och lägger på sitt fakeade leende och trycker upp brösten mot er för att få pengar.."
Att du säger att du tycker det var sååå hemskt när ni lurade männen på pengar är också något som kanske tåls att diskuteras då du ändå jobbade i flera år... det du skriver väcker många frågetecken!
Jag har jobbat på klubbar runt om i landet och %:en är olika, vissa klubbar betalar du en mindre summa då du kommer för att sedan få behålla allt och på andra ställen tar klubben ca 10%.
Då jag jobbar så behöver jag självklart tjäna pengar men falskhet är absolut inte min grej! Jag vill att gästen ska ha det trevligt och vara på gott humör och känna att det är värt pengarna han spenderar och jag snackar inte heller skit om gästerna bakom ryggen på dom. Tycker jag inte om en gäst så får han allt veta det för en gäst som tex kommer in och tror att han äger stället och kan bete sig hur fan som helst får snart ner fötterna på jorden igen...
Så snälla snacka inte skit om hela sveriges strippvärld!!!
Och nu måste jag sluta sitta här och analysera min text hit och dit tror jag är en aning övertrött just nu haha
Så god natt och god morgon