Citat:
Ursprungligen postat av
Kurkumim
Fast det tangentbordskrigare försöker göra är ju inte direkt bara att kritisera invandringspolitiken. Jag håller med om att vi borde ha en större allmän debatt om det. Men när SD-lojala sitter bakom skärmen och skriver att muslimer borde skjutas, de vill ha sharia allihopa, sänk båtarna på Medelhavet och tänd eld på moskéer, då kritiserar man inte invandringspolitiken.
Nä alltså, förut tänkte jag lite mer att "sd är nog inte så tokigt ändå" , sen har man hängt här lite på sistone å läst allt invandrarhat från frenetiskt hatande människor som skriver just sådant som "hoppas dom dör på Medelhavet allihop", " dom borde skjutas" , "hoppas 5 åringen som låg på bassängens botten dör, för det var säkert en invandrare"... Då blir man liksom å tycka synd om invandrare ( även de som inte är helt exemplariska) som utsätts för detta hat å tänker att de som hatar är fan inge bättre, snarare än värre å helt vidriga oempatiska.
Å är det fler än mig som känner så då gynnar ju hatet snarare vänstersidan.... kan det vara så att de ligger bakom de allra mest extremhatiska kommentarerna? Vad tror ni?