• 1
  • 2
2017-04-16, 16:45
Jag vänder mig främst till svenska heterosexuella killar. Skulle du kunna suga av en arab eller afrikan om du fick 10 000 kronor i handen? Vi antar att killen är nyduschad och fräsch, men du måste ta satsen i munnen och svälja skiten. Vi antar att denna händelse stannar​ er emellan och att ingen berättar något för någon annan.

Om du inte skulle göra detta, hur mycket betalt vill du ha? Eller skulle du inte göra det oavsett betalning?

Jag kan nog själv tänka mig det. Sög av en smygbög från Irak i gymnasiet p.g.a. hade ett akut behov av pengar. Ganska märklig upplevelse, men det fanns någon form av romantik över hela händelsen. Tror dock han skulle råka jävligt illa ut om hans släkt fick reda på det med tanke på att det typ är dödsstraff på att vara bög i hans hemland.
Citera
2017-04-16, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Jag vänder mig främst till svenska heterosexuella killar. Skulle du kunna suga av en arab eller afrikan om du fick 10 000 kronor i handen? Vi antar att killen är nyduschad och fräsch, men du måste ta satsen i munnen och svälja skiten. Vi antar att denna händelse stannar​ er emellan och att ingen berättar något för någon annan.

Om du inte skulle göra detta, hur mycket betalt vill du ha? Eller skulle du inte göra det oavsett betalning?

Jag kan nog själv tänka mig det. Sög av en smygbög från Irak i gymnasiet p.g.a. hade ett akut behov av pengar. Ganska märklig upplevelse, men det fanns någon form av romantik över hela händelsen. Tror dock han skulle råka jävligt illa ut om hans släkt fick reda på det med tanke på att det typ är dödsstraff på att vara bög i hans hemland.

Rasister är bra patetiska.
Citera
2017-04-16, 16:57
Medlem
DigiFlaxs avatar
Hur mkt fick du för att suga av honom då?
Citera
2017-04-16, 17:02
Bannlyst
Citat:

Hur mycket betalt fick du för det då? (två bollen)
Citera
2017-04-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Rasister är bra patetiska.

Så du hade sugit gratis. Inte det minsta förvånad då ni "antirasister" är ett gäng cuckolds som tänder i smyg på bögerier.

Till TS: Nej. Hade inte gjort det oavsett hur mycket pengar jag hade fått för det. Det finns vissa saker som är viktigare än pengar. Bara för att du är en degenerativ bög innebär inte att alla andra män är det.
Citera
2017-04-16, 17:13
Medlem
Skulle inte gjort det även om det var en svensk kille.
Citera
2017-04-16, 17:15
Medlem
Drinkycrows avatar
Alltså jag vill inte suga kuk. blir varken bättre eller sämre av att snubben är afrikan/arab. Sen om man aldrig sugit kuk så är det väl långt ifrån självklart att man kan få killen att komma ens. Har själv svårt att komma när jag får en avsugning så har svårt att se en förstagångare lyckas så bra. Kul om man går med på att suga kuk till killen kommer och får hålla på halva dagen.

Nej jag skulle inte göra det om jag inte typ var skyldig ryska maffian pengar och har en dag på mig att rädda mina fingrar. 10000 kr skulle nog inte så många betala heller för den delen, men ändå rätt långt från någon fantasisumma.

Jag hade sugit kuk för en riktig fantasisumma dock. Lätt.
Citera
2017-04-16, 17:22
Medlem
ace_secs avatar
Jag tror typ 99% av alla killar hade sugit kuk för låt säga en miljon.
Citera
2017-04-16, 17:44
Jag fick 3000 nr. Tror dock att jag kunde fått mer. Han var väldigt desperat och insisterade på att få knulla mig i röven, men där gick min gräns tyvärr
Citera
2017-04-16, 18:00
Medlem
SverigeVan88s avatar
Jag är bisexuell men även när jag var "hetro" (trodde iaf) skulle jag nog göra det för 10k, eller mindre o inte enbart för pengarna... Men med kravet att få välja o vraka bland kunder så ja låter som en rolig deal för alla parter.
Man kan vara nationellt sinnad eller tom "rasist" och vara bögig
Citera
2017-04-16, 18:18
Medlem
NineLightsOuts avatar
Citat:

Kan man vara heterosexuell och smygbög på samma gång?
Citera
2017-04-16, 18:45
Medlem
Dofternas avatar
Nej, bara om han ser bra ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto