Är det olagligt att ta betalt för att sexchatta och skicka porriga bilder och videoklipp via till exempel KIK eller någon annan app för chatt? Och är det olagligt att köpa såna tjänster?
Är det olagligt att ta betalt för att sexchatta och skicka porriga bilder och videoklipp via till exempel KIK eller någon annan app för chatt? Och är det olagligt att köpa såna tjänster?
Troligen inte. Den typen av poserande ses antagligen juridiskt som att visa någon en porrfilm. Chaturbate fungerar ju så.
Beror på personens ålder. Räknas som grooming om kvinnan är under 18.
Jag är över 18! Har nice boobs och inga pengar so why not. En tillfällig lösning bara.
Vart kan man skapa en annons då? Jag provade med RE, men jag kommer inte åt sidan ens. Det kanske är bara fysiska träffar där dessutom. Och bodycontact förbjuder väl det?
Jag är över 18! Har nice boobs och inga pengar so why not. En tillfällig lösning bara.
Vart kan man skapa en annons då? Jag provade med RE, men jag kommer inte åt sidan ens. Det kanske är bara fysiska träffar där dessutom. Och bodycontact förbjuder väl det?
Tack jag ska kolla där också även om det inte var riktigt det som jag hade tänkt mig, jag tänkte lite mer diskret och privat och ägna min tid åt en kund i taget. Men ska nog regga mig där också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!