2017-04-15, 23:17
Medlem
Är det olagligt att ta betalt för att sexchatta och skicka porriga bilder och videoklipp via till exempel KIK eller någon annan app för chatt? Och är det olagligt att köpa såna tjänster?
Citera
2017-04-15, 23:24
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westcoastgirl
Är det olagligt att ta betalt för att sexchatta och skicka porriga bilder och videoklipp via till exempel KIK eller någon annan app för chatt? Och är det olagligt att köpa såna tjänster?

Troligen inte. Den typen av poserande ses antagligen juridiskt som att visa någon en porrfilm. Chaturbate fungerar ju så.
Citera
2017-04-15, 23:35
Medlem
Okej så det är fritt fram att annonsera ut sig själv också? Utan att dra på sig snuten...
Citera
2017-04-15, 23:44
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Okej så det är fritt fram att annonsera ut sig själv också? Utan att dra på sig snuten...

Annonsera är ingen risk alls. Den som säljer en sexuell tjänst av något slag kan inte åtalas i Sverige.
Citera
2017-04-15, 23:51
Medlem
Xer0s avatar
Citat:

Beror på personens ålder. Räknas som grooming om kvinnan är under 18.
Citera
2017-04-16, 00:12
Medlem
Jag är över 18! Har nice boobs och inga pengar so why not. En tillfällig lösning bara.

Vart kan man skapa en annons då? Jag provade med RE, men jag kommer inte åt sidan ens. Det kanske är bara fysiska träffar där dessutom. Och bodycontact förbjuder väl det?
Citera
2017-04-16, 00:19
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Jag är över 18! Har nice boobs och inga pengar so why not. En tillfällig lösning bara.

Vart kan man skapa en annons då? Jag provade med RE, men jag kommer inte åt sidan ens. Det kanske är bara fysiska träffar där dessutom. Och bodycontact förbjuder väl det?

Du kan ju försöka med Chaturbate som jag nämnde.
Citera
2017-04-16, 01:06
Medlem
Tack jag ska kolla där också även om det inte var riktigt det som jag hade tänkt mig, jag tänkte lite mer diskret och privat och ägna min tid åt en kund i taget. Men ska nog regga mig där också.
Citera
2017-04-16, 01:29
Medlem
sonofnatures avatar
Så du ska fråga runt på socialamedier om någon vill köpa bilder på dig?

Du kanske finner några kunder , å får lite cash. Sen då?
Sen e du och dina bilder på nätet resten av livet. Värt det ?

Du vet pengar kommer å går.
Du kommer antagligen slösa dina cash väldigt snabbt. Då detta låter som en idiotiskt plan. Extremt impulsivt.

Varför ej arbeta på tex ICA ?

Du kommer ångra dig !
Citera
2017-04-16, 06:33
Medlem
BlueStars avatar
Eskortservice och prostitution --> Juridik
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto