Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 22:24
  #1
Medlem
Gjorde en värskelösning med de tre substanserna vet ej exakt mängd av varje och minns ej hur många ml vatten.

Tog en hyfsat rejäl dos i sprutan och tycke in det IV.

Kände direkt att det blev way to much. Blev alldeles kokhet i kroppen, sen började hela kroppen att rycka/ spasm/ krampa

Hjärtat rusade så fort och hårt så jag trodde det skulle få överslag och stanna.

Ögonen vände sig så förmodligen syntes bara ögonvitan och jag fick anstränga mig för att se till att andas.


Om jag gick upprätt då började hela ryckningarna att gå igång så det enda som fungerade var att krypa.

Visste inte vilka eventuella preparat det gick som kunde få det hela att lugna ner det hela

jag provade att peta i mig 6 quetiapin tabbar 'ā 200mg/ st för de brukar kunna få mig avslappnad så det går att sova.

Men det hjälpte inte ett dugg. Det hela satt i hela natten in på förmiddagen och efter lunchtid vågade jag prova att stå upp och gå o det gick okej.

Så vilket / vilka andra preparat hade varit bra att tillgå i en sån här situation. ?? Kommer dock aldrig göra om det
Citera
2017-04-14, 22:37
  #2
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc
Gjorde en värskelösning med de tre substanserna vet ej exakt mängd av varje och minns ej hur många ml vatten.

Tog en hyfsat rejäl dos i sprutan och tycke in det IV.

Kände direkt att det blev way to much. Blev alldeles kokhet i kroppen, sen började hela kroppen att rycka/ spasm/ krampa

Hjärtat rusade så fort och hårt så jag trodde det skulle få överslag och stanna.

Ögonen vände sig så förmodligen syntes bara ögonvitan och jag fick anstränga mig för att se till att andas.


Om jag gick upprätt då började hela ryckningarna att gå igång så det enda som fungerade var att krypa.

Visste inte vilka eventuella preparat det gick som kunde få det hela att lugna ner det hela

jag provade att peta i mig 6 quetiapin tabbar 'ā 200mg/ st för de brukar kunna få mig avslappnad så det går att sova.

Men det hjälpte inte ett dugg. Det hela satt i hela natten in på förmiddagen och efter lunchtid vågade jag prova att stå upp och gå o det gick okej.

Så vilket / vilka andra preparat hade varit bra att tillgå i en sån här situation. ?? Kommer dock aldrig göra om det
Skulle föredragit typ någon RC Benso,då jag anser dom starkare än riktig Benso
Citera
2017-04-14, 23:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Skulle föredragit typ någon RC Benso,då jag anser dom starkare än riktig Benso

Ok tack för snabbt svar
Citera
2017-04-14, 23:14
  #4
Medlem
UngeHerrProms avatar
Meckat upp en monster gås kanske
Citera
2017-04-15, 11:03
  #5
Medlem
Bästa medicinen mot detta är LÄXAN!!!
Och för att krossa RC benzo, det är hokuspokus med dom, 50mg diazipam hade sänkt pulsen och minskat blodtrycket och det hade varit rätt väg...
Men aldrig mer OK!
Citera
2017-05-03, 23:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Bästa medicinen mot detta är LÄXAN!!!
Och för att krossa RC benzo, det är hokuspokus med dom, 50mg diazipam hade sänkt pulsen och minskat blodtrycket och det hade varit rätt väg...
Men aldrig mer OK!

Nej tro mig dels har jag så gott som helt slutat att ta droger både vad det gäller " riktiga " droger eller RC droger.

De få gånger det inträffar så är det bara en enda sort och i så minimal mängd som möjligt.

Kommer ALDRIG att blanda olika droger någonsin igen.

Men känner att jag börjar bli färdig med droganvändning och jobbar på att bli helt drogfri helt och hållet då drogerna egentligen inte ger mig något av vikt o värde.

Nä nu får det vara slut med dumheter som droganvändning.

Finns bättre o annat att lägga pengarna på ärligt talat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback