Citat:
Jag fattar ändå inte riktigt vad du vill lära dig. Att förnedra i stil med "du är en snuskig slampa" och ge henne smisk. Det är BDSM. Då får ni läsa på lite om det, kanske hitta ett internetforum där ni kan utbyta idéer... klä ut er, börja med att binda henne och öka gradvis. Då måste ni ha tydliga regler och stoppord.Är det bara dominans i stil med att du är den som huvudsakligen för, som i en dans, och är lite bestämd, tar kommandot, samt vill säga lite småsnuskiga grejer är det väl nåt du får öva på, men det känns som att sådant kommer mer naturligt och utvecklas efter att man blir mer bekväm med sex överlag.
Förstår inte det där med att du tänder på dirty talk men inte är bekväm med det. Jag tänder inte på nåt jag inte är bekväm med. Jag gillar inte dirty talk för jag tycker det låter krystat och slipper det helst. Min tjej är med mig där.
Likaså tycker jag analsex är obehagligt och skulle inte ställa upp på att ge det till nån eftersom jag inte tänder på det och alltså inte vill. Skulle heller inte försöka öva på att bli bra på det därför att jag helt enkelt inte tänder på det.
Är du säker på att du inte bara försöker behaga någon annan eller leva upp till någon slags idé om hur en kille ska vara under sex?