• 2
  • 3
2017-04-17, 22:08
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
För att jag tänder på det!
Tjejen jag dejtar tänder också på det och jag tänder ju när hon tänds så att säga!
Sen vill jag lära mig bli bekväm med det, man är inte bekväm i sängen i början heller men det har man ju lärt sig att gilla.
Jag fattar ändå inte riktigt vad du vill lära dig. Att förnedra i stil med "du är en snuskig slampa" och ge henne smisk. Det är BDSM. Då får ni läsa på lite om det, kanske hitta ett internetforum där ni kan utbyta idéer... klä ut er, börja med att binda henne och öka gradvis. Då måste ni ha tydliga regler och stoppord.

Är det bara dominans i stil med att du är den som huvudsakligen för, som i en dans, och är lite bestämd, tar kommandot, samt vill säga lite småsnuskiga grejer är det väl nåt du får öva på, men det känns som att sådant kommer mer naturligt och utvecklas efter att man blir mer bekväm med sex överlag.

Förstår inte det där med att du tänder på dirty talk men inte är bekväm med det. Jag tänder inte på nåt jag inte är bekväm med. Jag gillar inte dirty talk för jag tycker det låter krystat och slipper det helst. Min tjej är med mig där.
Likaså tycker jag analsex är obehagligt och skulle inte ställa upp på att ge det till nån eftersom jag inte tänder på det och alltså inte vill. Skulle heller inte försöka öva på att bli bra på det därför att jag helt enkelt inte tänder på det.

Är du säker på att du inte bara försöker behaga någon annan eller leva upp till någon slags idé om hur en kille ska vara under sex?
Citera
2017-04-20, 16:12
Medlem
Dashades avatar
Tycker det är fantastiskt fint att läsa (antar du är kille) en söker sig efter kunskap. Det är fan inte enkelt att ha sex med en kvinna. De är komplexa sexuella varelser - och att träffa på en man som axlat en roll som är åt det dominanta hållet får kvinnor, iaf mig på fall speciellt när han är så självsäker i den rollen att man domnar av kåtslag. För det är vad dominans handlar om, att ta kontrollen över den sexuella akten, från förspelet till ejuakulering. Sen vad den ska innehålla är recept du nog måste bygga vidare på. Tänker mig som en vals, där för mannen och kvinnan följer. Inte med slag får han henne att dansa efter, utan mer retning. Det var mina tips, håll till godo!
Citera
2017-04-30, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
För det första blandar du ihop dominans och förnedring. Glöm det.
För det andra tror du att porr är någon slags instruktionsfilm. Glöm det också. Direkt.

Du har dålig fantasi och vet inte vad du ska säga? Det kan bero på att du troligen inbillat dig att du gillar "dirty talk". Har du dålig fantasi, så betyder det väl att du inte vet vad du vill? I annat fall säger du vad du vill göra (eller vad du vill att hon ska göra)?
Tajmingen är livsviktig. Det är t ex fel att ropa från dass att du tänker spotta henne i munnen när du kommer ut, och direkt efteråt fråga ifall hon kom ihåg att köpa mjölk...
Ju mer du försöker "lära dig" att vara dominant, desto mer teater kommer det bli = oäkta = genomskådad direkt = avtändande AF.

Det är olika saker håller jag med om, men för en del går dom parallellt.
Jag har dålig fantasi överlag med kläder osv också ändå gillar jag snygga kläder eller god mat etc så den teorin håller inte för 5 Öre.
Haha varför tror folk att det är omöjligt att lära sig något sådant när man kan lära sig betydligt mer avancerade saker med lite träning.
Bäst i världen på fotboll, lära sig flyga flygplan och lära sig gå efter att varit total förlamad.
Kom inte att säga att detta är omöjligt när människan visar gång på gång att betydligt omöjligare saker är möjligt?
Jag har inte frågat om att det är oäkta eller inte bara hur man ska lära sig det bättre och att det inte går är bs vet jag.

Mvh Rallarkalle
Citera
2017-04-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Word. Missade detta.

TS. Du ska inte lära dig bli dominant. Du ska lära dig vad dominant betyder och ändra din syn på kvinnor och sex.

Knulla med respekt

Därför jag är här, haha herregud hur kan du döma min syn på kvinnor? Tror jag ligger en bra bit över genomsnittet av män när det gäller Kvinnosyn!
Du som ser det som något dåligt jag ser det som något väldigt positivt att någon är kåt/smutsig. Väldigt sexigt.
Du som gör det negativt genom att se det som något negativt.
Citera
2017-04-30, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Jag fattar ändå inte riktigt vad du vill lära dig. Att förnedra i stil med "du är en snuskig slampa" och ge henne smisk. Det är BDSM. Då får ni läsa på lite om det, kanske hitta ett internetforum där ni kan utbyta idéer... klä ut er, börja med att binda henne och öka gradvis. Då måste ni ha tydliga regler och stoppord.

Är det bara dominans i stil med att du är den som huvudsakligen för, som i en dans, och är lite bestämd, tar kommandot, samt vill säga lite småsnuskiga grejer är det väl nåt du får öva på, men det känns som att sådant kommer mer naturligt och utvecklas efter att man blir mer bekväm med sex överlag.

Förstår inte det där med att du tänder på dirty talk men inte är bekväm med det. Jag tänder inte på nåt jag inte är bekväm med. Jag gillar inte dirty talk för jag tycker det låter krystat och slipper det helst. Min tjej är med mig där.
Likaså tycker jag analsex är obehagligt och skulle inte ställa upp på att ge det till nån eftersom jag inte tänder på det och alltså inte vill. Skulle heller inte försöka öva på att bli bra på det därför att jag helt enkelt inte tänder på det.

Är du säker på att du inte bara försöker behaga någon annan eller leva upp till någon slags idé om hur en kille ska vara under sex?

Förnedring/Dirty Talk/Dominans hänger ihop för MIG men tydligen inte för alla andra.
Haha ett jävla tjat at jag inte tycker om det egentligen jag vet vet bästa själv vad jag tycker om och inte tycker om.
Jo jag tycker Dirty Talk är sjukt porrigt åt båda hållen, förnedring och Dirty Talk och förnedring är väl det jag vill lära mig mest vanlig styra sex dominans har jag inga problem med.

Där är vi nog olika jag kan göra en del saker som jag inte tycker 100% om min tjej vill det pga av att jag går i gång på att se henne njuta/vara kåt så även om jag inte tycker om det till 100 % och hellre skulle vilja göra på något annat sätt så är jag ok med det för jag går i gång på att se min tjej njuta och bli kåt. Och för att sex handlar om att ge och ta lite för mig.
Sen skulle jag såklart aldrig göra något jag tyckte var jätte jobbigt.

Tack för ett svar iaf! Mvh RallarKalle
Citera
2017-04-30, 13:36
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Förnedring/Dirty Talk/Dominans hänger ihop för MIG men tydligen inte för alla andra.
Haha ett jävla tjat at jag inte tycker om det egentligen jag vet vet bästa själv vad jag tycker om och inte tycker om.
Jo jag tycker Dirty Talk är sjukt porrigt åt båda hållen, förnedring och Dirty Talk och förnedring är väl det jag vill lära mig mest vanlig styra sex dominans har jag inga problem med.

Där är vi nog olika jag kan göra en del saker som jag inte tycker 100% om min tjej vill det pga av att jag går i gång på att se henne njuta/vara kåt så även om jag inte tycker om det till 100 % och hellre skulle vilja göra på något annat sätt så är jag ok med det för jag går i gång på att se min tjej njuta och bli kåt. Och för att sex handlar om att ge och ta lite för mig.
Sen skulle jag såklart aldrig göra något jag tyckte var jätte jobbigt.

Tack för ett svar iaf! Mvh RallarKalle
Ok. Ska inte döma så lätt. Du får öva vet du. Öva med snuskprat och piskan. Övning ger färdighet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in