• 1
  • 2
2017-04-14, 15:20
Medlem
Hej!
Tänder rätt mycket på att vara dominant och Dirty Talk.
Men jag har kommit på i efterhand att jag nog inte är super bra på det.

När det gäller Dirty Talk delen så kan jag tycka att det blir lite stelt jag vet inte vad jag ska säga eller när/hur.
Hur tränar man på det egentligen? Kollar porr Filmer där det är mycket sånt eller? Andra tips?
Samma sak med dominansen/förnedringen hur blir man bättre på det egentligen?

Tack på förhand.

Mvh Rallarkalle
Citera
2017-04-14, 15:28
Medlem
Försök leva dig in rollen som dominant bara. Gör dig lite extra överlägsen.
Osäker på om man kan "träna" upp sin dominans utan vidare sådär bara, känns inte som att hela den grejen skulle bli så genuin heller. Bättre att köra på din grej istället för att försöka bli något du inte är.

Det handlar mycket om att din vilja ska framtonas mycket, du bestämmer vad som ska och kommer hända.

Kolla inte på porr.
Citera
2017-04-14, 15:33
Bannlyst
Börja sakta och lätt. Läs av reaktionerna. Trappa upp stegvis ju kåtare NI blir.

Spelar sällan roll vad du säger. Kör från hjärtat. Ibland blir det fel, isåfall sakta ner och eskalera i lugn takt.
Citera
2017-04-14, 20:50
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Hej!

När det gäller Dirty Talk delen så kan jag tycka att det blir lite stelt jag vet inte vad jag ska säga eller när/hur.
Hur tränar man på det egentligen? Kollar porr Filmer där det är mycket sånt eller? Andra tips?

Tack på förhand.

Mvh Rallarkalle

Är du en morot så kan du inte bli en chokladkaka hur mycket du än vill.
Citera
2017-04-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
Försök leva dig in rollen som dominant bara. Gör dig lite extra överlägsen.
Osäker på om man kan "träna" upp sin dominans utan vidare sådär bara, känns inte som att hela den grejen skulle bli så genuin heller. Bättre att köra på din grej istället för att försöka bli något du inte är.

Det handlar mycket om att din vilja ska framtonas mycket, du bestämmer vad som ska och kommer hända.

Kolla inte på porr.

Känns som det borde gå precis som det mesta här på jorden, kan lyckas rätt bra om det är med någon brud jag tycker känns smutsig, lite svårare med tjejer jag dejtar tex.

Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
Börja sakta och lätt. Läs av reaktionerna. Trappa upp stegvis ju kåtare NI blir.

Spelar sällan roll vad du säger. Kör från hjärtat. Ibland blir det fel, isåfall sakta ner och eskalera i lugn takt.
Har lite dålig fantasi där skon klämmer så jag vet inte riktigt vad jag ska säga!

Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Är du en morot så kan du inte bli en chokladkaka hur mycket du än vill.

Jo men det tror jag det är ju vanligt sex det handlar om ingen raketforskning, brukar gå bra med tjejer jag tycker känns "smutsiga" hade jag bara kunna överfört det till tjejer jag inte tycker så om hade jag varit mer än nöjd...
Citera
2017-04-16, 07:05
Bannlyst
Citat:
Har lite dålig fantasi där skon klämmer så jag vet inte riktigt vad jag ska säga!

Berätta vad du gillar
"Åh herregud fortsätt.. Jävlar vad skön din mjuka lilla mun/fitta känns runt min kuk. Fuck vad du är läcker..."

"det där söta lilla ansiktet förtjänar att bli knullat"

"Älskar att känna din hungriga lilla fitta mjölka mig".

"Kom o sätt dig i mitt knä hjärtat."

"Mmm... Du smakar så gott"

"Gå ner på knä"

"Gud vilken varm och skön liten fitta..."

"Berätta hur mycket du älskar min kuk /att bli knullad av mig"

"Visa mig hur våt din lilla fitta är"

"Berätta hur mycket du vill ha min kuk..."

"Vem äger dig?"

"Är du en duktig flicka?"

"Duktig flicka.."

"Lägg dig ner på sängen och vänta där.."

Ska du kalla någon slyna och hora etc så reagerar folk olika på olika meningar.
Vissa kanske gillar "din lilla hora/luder/slyna"
Medans andra gillar "MIN lilla hora/luder/slyna.".
Det vill säga att du är noggrann med att kalla henne för din lilla ägodel/leksak/smycke/ögonsten.

När du pratar snusk, känn efter sensationer. Är hon varm? Mjuk? Len? Doftar underbart? Smakar gott? Vacker? Använd dina sinnen och kommunicera.
Senast redigerad av Werefore 2017-04-16 kl. 07:08.
Citera
2017-04-16, 10:19
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Hej!

Tack på förhand.

Mvh Rallarkalle

Sorry, trodde du menade Dominans på ett Bdsm sätt som oftare är hårdare och har flera ingredienser.
Finns de som är sk mjukare också men du menade inte så som jag tänkte.
Citera
2017-04-16, 10:22
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Hej!

Tack på förhand.

Mvh Rallarkalle

Åh nu är jag riktigt trött. Du menar den typen av sex?
Bli medlem på DarkSide. Det är en gratis community för folk som gillar annat än vanilj.
Där kan du läsa en hel del och få bra tips.
Lycka till
Citera
2017-04-16, 18:41
Medlem
Ziayas avatar
Porrfilmer går fetbort. Varför ska du bli dominant? Var det du är och bli bra på det du är. Varför göra nåt du inte är bekväm med?

Knulla med respekt och må väl.
Senast redigerad av Ziaya 2017-04-16 kl. 18:46.
Citera
2017-04-16, 18:44
Avstängd
Frawjons avatar
Det är ingen poäng med dominans om hon inte har en fetisch för förnedring.
Citera
2017-04-16, 19:22
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Det är ingen poäng med dominans om hon inte har en fetisch för förnedring.

Att du jämställer dominans med förnedring säger exakt hur ignorant du är inom området.

Men hav förtröstan. Du är inte ensam.
Citera
2017-04-16, 19:30
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Känns som det borde gå precis som det mesta här på jorden, kan lyckas rätt bra om det är med någon brud jag tycker känns smutsig, lite svårare med tjejer jag dejtar tex.

Jo men det tror jag det är ju vanligt sex det handlar om ingen raketforskning, brukar gå bra med tjejer jag tycker känns "smutsiga" hade jag bara kunna överfört det till tjejer jag inte tycker så om hade jag varit mer än nöjd...
Personer du tycker "känns smutsiga"? Det du pratar om är ju inte dominans utan kass kvinnosyn (aka hora-madonna-kompexet/liggmaterial-flickvänsmaterial-komplexet), det är två helt olika saker. Att du sedan tror detta är något du kan lära dig genom att se porr? Nej, det kan du inte. Om du lär dig porrfraser kommer du bara framstå som porrskadad, inte "dominant".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in