2017-04-11, 20:25
Medlem
Hur mycket tjänar man på camma tillsammans med en tjej?

Pratar med dom, tjejen runkar kuken, jag gör så tjejen får orgasm 10 gånger, hon leker med fittan, vi har sex, hon byter till sexiga kläder osv.

Hur mycket tjänar en kille och en tjej tillsammans om killen är medelmåttig och tjejen är snygg? Rimlig timlön att förvänta sig?
Senast redigerad av Jack12345 2017-04-11 kl. 20:28.
Citera
2017-04-11, 20:27
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack12345
Hur mycket tjänar man på camma tillsammans med en tjej?

Pratar med dom, tjejen runkar kuken, jag gör så tjejen får orgasm 10 gånger, hon leker med fittan, vi har sex osv.

Hur mycket tjänar en kille och en tjej tillsammans om killen är medelmåttig och tjejen är snygg? Rimlig timlön att förvänta sig?

Ingen aning, men tjejen ensam tjänar säkert mer.
Citera
2017-04-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ingen aning, men tjejen ensam tjänar säkert mer.
Precis min tanke också. Vill någon kolla på porr så finns det 100 miljoner tubes en googling bort.

Pengarna i cam-shows kommer ju från att ensamma killar vill få lite "privat" tid med en tjej.
Citera
2017-04-11, 21:03
Medlem
NineLightsOuts avatar
Det finns nog andra forumdelar som kan ge dig bättre svar, men jag gissar på mycket pengar. Twitchproffsen tjänar jättemycket pengar på ett mindre antal följare än e som streamar på chaturbate. Det är en bransch som växer på grund av enkelheten. Man har 20 min över tex, och man kan snabbt och smidigt surfa in på en webcam-site.
Citera
2017-04-11, 21:20
Medlem
Katzyns avatar
Finns säkert pengar att tjäna för den som är skicklig på att nischa sig mot en intresserad målgrupp och är duktiga på att marknadsföra sig och hålla nöjda kunder. Random par som försöker ha porrigt sex där tjejen ser bra ut och killen är medelmåttig - tvivlar på att det finns en marknad för detta.
Citera
2017-04-11, 21:51
Medlem
beardbraids avatar
Jag har nån gång fått några hundringar för att sexa med en tjej jag var tillsammans med (som cammade rätt flitigt ett tag) när nån specifikt bad om nåt som krävde kuk eller en extraperson. Men det var mer så att jag hjälpte henne med en jobbgrej på hennes jobb än nåt gemensamt.
Citat:
"Äääälskling kan du komma upp och spruta ned mig om fem minuter så får du 250 spänn?" "Det är en gubbe som vill se mig sätta på dej med strap? Du måste inte men vi måste ju fixa ny tvättmaskin...."
Jag har haft bättre jobb faktiskt....
Citera
2017-04-12, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag har nån gång fått några hundringar för att sexa med en tjej jag var tillsammans med (som cammade rätt flitigt ett tag) när nån specifikt bad om nåt som krävde kuk eller en extraperson. Men det var mer så att jag hjälpte henne med en jobbgrej på hennes jobb än nåt gemensamt.
Jag har haft bättre jobb faktiskt....

Tog du svart dildo i röven eller? töjjer du analen innan? vet att folk gillar att se tjejer men killar nja.
Citera
2017-04-12, 11:04
Medlem
mastejags avatar
Vad jag sett tar väl brudar kring 2-400 kr för 10-15 min show beorende på vad som ska ingå osv. ska man då utgå ifrån att tjejen ska få merparten eftersom hon är den som utgör lockelsen kan man alltså tänka sig 50-100 kr/show.

Hur många shower man sedan gör beror ju på underlaget. Vissa kan säkert göra ett par om dagen så visst som svart inkomst är det ju ganska ok om man som tjej kan pilla lite på sig i några minuter och tjäna någon tuenlapp/dag.

Ska man däremot som kille delta blir det ganska mycekt krångel skulle jag känna och då bör man nog i stället inrikta sig på att göra filmer man sedan säljer för några hundra och därigenom kan få betalt fler ggr för ett arbete.

Viktigt att ha en riktigt snygg tjej som vet hur man gör det hett då konkurrensen är ganska stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in