2017-04-11, 00:16
Medlem
Idittfejss avatar
Tja, träffade en kille som var 25 jordsnurr och han sa att han hade lån på cirka 8 miljoner....

Har hört att många unga mellan 25-40 idag, har gigantiska lån. Är det värt det kanske? Ta ett galet lån för investera i ett boende som troligen går upp i värde.

Vad är det högsta ni har hört en person ha i lån och skulder?
Citera
2017-04-11, 00:22
Medlem
Har han lån på 8 mille så måste han nog ha visat upp en rätt god säkerhet för bankerna för att de ska låna ut så mycket.
Har svårt att tro att man kan komma upp i 8 mille via sms-lån.
Citera
2017-04-11, 00:31
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Har han lån på 8 mille så måste han nog ha visat upp en rätt god säkerhet för bankerna för att de ska låna ut så mycket.
Har svårt att tro att man kan komma upp i 8 mille via sms-lån.

Al right, min uppfattning var att folk idag har stora lån. Han och flickvän har tagit vardera lån. Tror också hans farsa tog ett lån åt honom för hjälpa med köpa boende. Han ska betala lånet åt sin farsa dock, privat.
Citera
2017-04-11, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Al right, min uppfattning var att folk idag har stora lån. Han och flickvän har tagit vardera lån. Tror också hans farsa tog ett lån åt honom för hjälpa med köpa boende. Han ska betala lånet åt sin farsa dock, privat.

Så han har då ett lån på 4 miljoner (där hans far står för en del)?
Citera
2017-04-11, 00:41
Bannlyst
I storstäderna är man väl oftast illa tvungen.
Citera
2017-04-11, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Tja, träffade en kille som var 25 jordsnurr och han sa att han hade lån på cirka 8 miljoner....

Har hört att många unga mellan 25-40 idag, har gigantiska lån. Är det värt det kanske? Ta ett galet lån för investera i ett boende som troligen går upp i värde.

Vad är det högsta ni har hört en person ha i lån och skulder?

Tjänar han bra?
Citera
2017-04-11, 08:13
Medlem
Ingenting konstigt att unga om 10-20 år kommer ha lån på 150 miljoner eftersom priserna går upp och alla bara blir rikare. Tänk vad bra
Citera
2017-04-11, 15:59
Medlem
Vet ej om jag räknas som ung då är 34 men min skuld hos banken ligger på 6,5M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här