2017-04-09, 20:49
Medlem
ShowerStalkers avatar
Mitt liv är förstört på riktigt. Propaganda filmer av daesh är ingenting jämfört med denna som jag hittade. Så här började det, jag var plötsligt intresserad av gömda länkar som finns i det mörka nätet, och jag ville turista där med tor browser. Då hittade jag delar av daisy's destruction på streaming sidan. Jag tänker inte gå på detaljer men det blev bara för mycket. Att nån människa kan göra det ofattbara var myt trodde jag. Men då insåg jag att så är verkligheten. Det finns så jävla sjuka människor i världen. Jag börjar fråga mig själv varför jag är deprimerad i onödan? Det har gått 1 vecka och ingenting har förändrats. Jag sover dåligt och den sitter kvar i skallen. Jag är omskakad och mår illa. Hur Ska jag komma över detta?
Senast redigerad av ShowerStalker 2017-04-09 kl. 21:23.
Citera
2017-04-09, 20:52
Medlem
Jag är ingen expert men brukar inte rådet vid traumatiska händelser vara att prata om det så mycket och ofta man kan, vem du ska prata med vet jag inte då ämnet är en aning udda, någon kompis kanske?
Citera
2017-04-09, 20:59
Medlem
berätta vad du såg
Citera
2017-04-09, 21:13
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NineLightsOut
daisy's destruction har jag hört nämnas förut, men du skulle placerat tråden i MGB, om du inte tänker berätta vad filmen handlar om

Fast topic är ju inte filmen i sig utan hur man ska kunna "gå vidare" när man mår dåligt efter att ha sett den.

Prata om det och hur du känner, kanske få insikten att du inte är ensam i dina tankar.
Det kanske får dig att känna dig bättre till mods, annars tror jag tid är en faktor här.
Citera
2017-04-09, 22:06
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
de där e inte bra o se.. de kommer fucka upp dig mentalt.. du kommer behöva rehabilitering

vill inte trycka på länken men vad handlade klippet om? *nyfiken*
Citera
2017-04-09, 22:08
Medlem
Turrdurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso

"The video is debated to be from 5-20 minutes. In the video two adults, one male and one female,sexually torture a young girl (age isn't specified, but definately CP) I didn't get too many details, but some of the following apparently happens: Something similar to alligator clips are used on the girl. The girl is beaten several times. The girl is defecated on, and smeared with it. Lastly, her limbs are severed using a machete and then her throat is slit while blood pours out of the wounds."
Citera
2017-04-09, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saso

det länken är ingen fara utan bara länkar vidare till en sida som förklarar vad som finns i klippet, family safe.
men kort o gott så är de småbarn som torteras till döden
Citera
2017-04-09, 23:29
Förvånar mig inte.

I nedanstående klipp, som handlar just om Daisys Destruction samt övriga klipp producerade av Scully, berättar en kille om att hans vän hamnade på psyket efter att ha sett Daisys Destruction.

https://youtu.be/mysfwo06cKg?t=393
Citera
2017-04-09, 23:43
Medlem
ShowerStalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Förvånar mig inte.

I nedanstående klipp, som handlar just om Daisys Destruction samt övriga klipp producerade av Scully, berättar en kille om att hans vän hamnade på psyket efter att ha sett Daisys Destruction.

https://youtu.be/mysfwo06cKg?t=393
Jag råder alla att inte se den, annars får ni skylla på er själva. Den kommer sitta kvar i min skalle resten av livet.

Och jag undrar samtidigt om de omöjligen är ensamma om det? Att sjuka människor finns på riktigt.
Senast redigerad av ShowerStalker 2017-04-09 kl. 23:59.
Citera
2017-04-09, 23:46
Medlem
Ush. Mår lite illa bara av att ha läst denna tråden,

Att se ett barn plågas ihjäl får självklart vilken frisk människa som helst att må dåligt,

Du kanske bör göra det till ditt livsuppgift att leta upp dessa sjuka människor och låta dom smaka på sin egen medicin
Citera
2017-04-10, 00:11
Medlem
Jag var i en liknande situation som du är i. Jag såg min första avrättning och hela min värld bröts samman. Jag såg det hela framför mig så fort jag slöt ögonen, kunde inte tänka på något annat på kvällarna under en månad men sedan blev det bättre, minnena vagare.

Det tog nog fem år innan jag började titta på gore igen.

Så håll ut, titta på lite roliga klipp på youtube istället så förtränger du det. Jag är en sån som undvek att prata om saker som jag mådde dåligt över, och det funkade för mig.

Idag pratar jag om allt vidrigt jag ser och människor jag möter undrar om jag är sjuk i huvudet. Svaret är naturligtvis ja. Men då höll jag tyst och tror att det inte var lika uppenbart hur störd jag ändå är.

Prova att titta på "people are awesome", det kanske kan få dig på andra tankar.
Citera
2017-04-10, 00:17
Medlem
Hur fan kan ni ens titta på sådan skit? Klart som fan att man inte tål det om man inte är gravt störd. Er tittares avsaknad av moral är fullständigt avskyvärt. Att se människor utsätta andra, ska inte vara någon underhållning för vrickade personer.

Skyll dig själv TS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in