Citat:
Ursprungligen postat av
Axis.bold.as.love
Det är väldigt svårt att föra en diskussion med dig.
Ja jag märker att du har väldigt svårt att förhålla dig till det andra skriver utan blandar in dina egna tankar och tror att andra har uttryckt dessa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Axis.bold.as.love
Om jag uttrycker mig så här då: Att döda så många man bara kan med en lastbil är inte per definition terrorism.
Nej precis och jag har inte sett att någon påstått det heller, detta är bara dina tankar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Axis.bold.as.love
Vad du menar med "riktat mot samhället" är så diffust att jag nog får be dig förklara men eftersom du hela tiden glider undan och pratar om andra saker så lär det väl ta många inlägg innan du svarar på frågan.
Ordet samhället förstår du va, annars kan du säkert googla fram en förklaring av det ordet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Axis.bold.as.love
Du har uttalat dig om saker du inte kan något om och det vet du. Sen söker du prata bort det nu. Svara på frågorna och förhåll dig till ämnet istället din jävla narcissist.
Jaså, vad är det inte jag skulle veta, hur han tänkte menar du? Nej ingen kan med säkerhet veta hur han tänkte men det har jag heller inte påstått att jag vet. Jag använde ordet "om", förstår du vad det betyder? Här kommer citatet igen som du har sådana problem med, vilken sort psykiska problem har du som får dig att bli så upprörd över detta enkla påstående?
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Ja och om det inte är riktat mot någon enskild utan mot samhället så är det ett terrordåd.