• 3
  • 4
2025-09-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Ondska sitter inte i ansiktet.

Människor som är avundsjuka och svartsjuka på andra är däremot väldigt illvilliga och missunsamma. Spelar ingen roll om du inte äger något mer än styrkan att kliva ur sängen om en annan person hatar sig själv och sitt liv. De kommer vilja förstöra dig för att du ska krypa ur sängen och bli liggandes på golvet tomt stirrande ut i intet istället.

Bittra människor ska man passa sig för. De som tycker att de förtjänar mer än vad de egentligen har rätt till, är de som först kommer göra allt för att andra inte ska få något alls.

Kanske inte men ens utseende påverkar en som person helt klart.
Är du snygg så har du det generellt sett lättare att få partner och lättare för sociala sammanhang då folk gillar snygga personer mer
Citera
2025-09-23, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Fula tjejer är onda och bittra.
Snygga tjejer är snälla och goda, men om de väljer bort mig så är de också onda.
Bara snygga tjejer som vill ha mig är snälla och goda.
Haha så tänker jag med.

Direkt en snygg tjej inte vill ha mig eller har en pojkvän ser jag henne som en jävla idiot
Citera
2025-09-23, 19:19
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Haha så tänker jag med.

Direkt en snygg tjej inte vill ha mig eller har en pojkvän ser jag henne som en jävla idiot

Verkligen? Jag skämtade. Försökte skriva något så idiotiskt som möjligt. Kul att få medhåll.
Citera
2025-09-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Verkligen? Jag skämtade. Försökte skriva något så idiotiskt som möjligt. Kul att få medhåll.

Jag skämtade inte.
Har sett så jävla många fina och underbara tjejer men varje gång jag fått reda på att dom har eller har haft kille så blir mitt intresse noll och åter noll.
Tjejen ska va ren annars få det vara
Citera
2025-09-24, 00:13
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Kanske inte men ens utseende påverkar en som person helt klart.
Är du snygg så har du det generellt sett lättare att få partner och lättare för sociala sammanhang då folk gillar snygga personer mer
Man dras mer till snygga personer men tycker mest om godhjärtade människor och världen är fylld av människor som inte hade utseende med sig men som ändå har goda hjärtan.

Ser du bara lite bättre ut än andra får du även ett helvete pga att människor som är avundsjuka gör allt de kam för att känna sig bättre och det inkluderar att sabotera ochagera illvilligt..
Citera
2025-09-30, 20:36
Medlem
BorgeHs avatar
Min erfarenhet är att kvinnor som är alldagliga, inga 10-poängare, är rätt normala oftast. Kvinnor somo är riktigt fula är tyvärr inte alltid lika trevliga. Det verkar som de utgår ifrån att alla jävlas med dem så de svarar ofta otrevligt vid tilltal.

På samma sätt har jag märkt att många vackra kvinnor är oftast medvetna om sitt utseende och utnyttjar det ofta för att få som de vill. De kan vara mycket självupptagna.

Så är man ute efter ett enkelt förhållande utan mycket ”drama” så är det bäst att passa sig för båda självupptagna vackra drama-queens och elaka ruggugglor. Vanliga vettiga människor leka bäst!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in