2017-04-07, 15:15
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så här är det generellt,

ful = ond.
fet = bitter.
snygg = snäll.

2) Fula kvinnor är onda för att de måste använda andra medel för att konkurrera. Till exempel,

a) om du är snygg och vill ha en man är det bara att gå fram till honom och prata han kommer 100% att vara intresserad.

b) om du är ful kan du inte göra det för att mannen kommer att dissa dig. Så de måste spela på skam eller baktala andra kvinnor för att ha en chans. Om en kvinna gör sånt i typ 20 år blir hon löjligt ond som en karaktär från en Disney film typ.

Trams de flesta killar ger även den fula tjejen en chans. Tvärtom existerar dock inte.
Citera
2017-04-07, 15:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Trams de flesta killar ger även den fula tjejen en chans. Tvärtom existerar dock inte.

Men kvinnor går inte efter de flesta killar de går efter top 20% och där har fula tjejer ingen chans. Därför blir de onda för att konkurrera.
Citera
2017-04-08, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.

Nej det gör de inte. Om man nu inte räknar engångsligg som en chans.

Är de däremot fortfarande ensamma och oskulder när de passerat 40 kan de dock ge den mindre attraktiva kvinnan en chans.
Citera
2017-04-08, 07:52
Medlem
it-takes-2s avatar
Hur passar Hollywoodfruarna in i det här?
Citera
2025-09-22, 20:46
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Osäker på detta faktiskt men jag upplever att vissa fula tjejer kan bli väldigt bittra på att alltid vara ful och inte få uppmärksamhet från killar, kanske dom tom blivit retade för att dom varit fula.
Vissa fula tjejer försöker se snygga ut och blir då diviga och smått elaka.
Men jag tror att många fula tjejer känner sig ledsna och värdelösa och kanske drar sig undan precis som tex korta och tjocka killar gör då ändå ingen vill ha dom.

Snygga tjejer kan också va riktigt elaka då dom fått för mycket uppmärksamhet och komplimanger och tror dom kan bete sig hur dom vill pga deras utseende.
Generellt så har jag nog inte sett nån tydlig skillnad på fula vs ickefula tjejer när det kommer till hur dom är som person.

Just nu är jag så jävla kär i en tjej som är nåt av det fulaste jag set men samtidigt är hon ändå så jävla gullig och fin.
99% av alla killar som hade sett henne hade sagt hon var ful som satan men jag tycker inte det.
Elak är hon inte men helt klart har hon haft mentala problem, men om det beror på hennes utseende vet jag inte.
Citera
2025-09-22, 22:02
Medlem
Oh-be-wans avatar
Ja, fulare tjejer (ofta de som vill se snygga ut men är fula) är ondskefullare.

Därav - dissa fula tjejer.

och skall du ha en ful tjej, om du själv t ex är ful - ta en ful tjej som inte försöker se snygg ut (lite nördig och undergiven), men så fort du ser att hon vill se snygg ut på något sätt, så måste du omvärdera.
Citera
2025-09-22, 22:05
Medlem
Jag litar på hot crazy skalan, den har varit korrekt i 90% av fallen i mitt liv.
Citera
2025-09-22, 22:11
Medlem
Matadhamsters avatar
Ondska sitter inte i ansiktet.

Människor som är avundsjuka och svartsjuka på andra är däremot väldigt illvilliga och missunsamma. Spelar ingen roll om du inte äger något mer än styrkan att kliva ur sängen om en annan person hatar sig själv och sitt liv. De kommer vilja förstöra dig för att du ska krypa ur sängen och bli liggandes på golvet tomt stirrande ut i intet istället.

Bittra människor ska man passa sig för. De som tycker att de förtjänar mer än vad de egentligen har rätt till, är de som först kommer göra allt för att andra inte ska få något alls.
Citera
2025-09-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Hur långt är ett snöre?

Dubbla avståndet från ena änden till mitten såklart.

Rent krasst är vackra människor mer konservativa. Så ja fula människor är mer vänster/onda.
Citera
2025-09-23, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Ondska sitter inte i ansiktet.

Människor som är avundsjuka och svartsjuka på andra är däremot väldigt illvilliga och missunsamma. Spelar ingen roll om du inte äger något mer än styrkan att kliva ur sängen om en annan person hatar sig själv och sitt liv. De kommer vilja förstöra dig för att du ska krypa ur sängen och bli liggandes på golvet tomt stirrande ut i intet istället.

Bittra människor ska man passa sig för. De som tycker att de förtjänar mer än vad de egentligen har rätt till, är de som först kommer göra allt för att andra inte ska få något alls.
Det behöver de väl absolut inte vara. Man kan nog vara svartsjuk men välja att inte agera på det.

Men absolut finns sådana här med.
Citera
2025-09-23, 09:47
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wibam
Det behöver de väl absolut inte vara. Man kan nog vara svartsjuk men välja att inte agera på det.

Men absolut finns sådana här med.
Gissningsvis har du sluppit avundsjuka och svartsjuka människor i ditt liv om du tror att problemet sitter mer i deras ansikten än bitterhet och missunsamhet.
Citera
2025-09-23, 18:32
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Fula tjejer är onda och bittra.
Snygga tjejer är snälla och goda, men om de väljer bort mig så är de också onda.
Bara snygga tjejer som vill ha mig är snälla och goda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in