• 1
  • 2
2005-12-29, 02:21
Medlem
Locco Roccos avatar
haha, jag sökte här på forumet och hittade en massa arkiverade trådar från Outlaw.

Det som förvånade mig mest var:

citat som "Det är väl inte så mycket att bråka om? Kan förvisso tänka mig att en del användare skulle bli sura, men vafan FB är ingen jävla demokrati. Vi behöver inte bry oss ett smack om vad de tycker."

Är denna syn på användare representativa för moderatorerna?
I så fall är det rätt patetiskt. Utan användare inget forum: är det så svårt att fatta?

Vidare snackas det i någon annan tråd om hur man sitter och läser användares privata PM, för att hitta hålhakar på användare som man inte gillar. Detta gav mig kalla kårar... detta måste ju upphöra omedelbart!!!!

Sen så snackas det om vem som bjudit vem på sprit och hångel, och senioritet för att få in polare som moderatorer.

Även om jag aldrig sett flashback som något proffs-hak, så blir man ändå förvånad över svågerpolitiken.

jaja, ville bara skriva av mig lite.

Hej hå.
Citera
2005-12-29, 02:22
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locco Rocco
haha, jag sökte här på forumet och hittade en massa arkiverade trådar från Outlaw.

Det som förvånade mig mest var:

citat som "Det är väl inte så mycket att bråka om? Kan förvisso tänka mig att en del användare skulle bli sura, men vafan FB är ingen jävla demokrati. Vi behöver inte bry oss ett smack om vad de tycker."

Är denna syn på användare representativa för moderatorerna?
I så fall är det rätt patetiskt. Utan användare inget forum: är det så svårt att fatta?

Sen så snackas det om vem som bjudit vem på sprit och hångel, och senioritet för att få in polare som moderatorer.

Även om jag aldrig sett flashback som något proffs-hak, så blir man ändå förvånad över svågerpolitiken.

jaja, ville bara skriva av mig lite.

Hej hå.

April, april, din dumma sill...
Citera
2005-12-29, 02:24
insomnias avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=196984

Ja, kräken försökte få mig bannad.
Citera
2005-12-29, 02:24
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
April, april, din dumma sill...

Ja, det var ju ett tag sen någon gick på den nu!
Citera
2005-12-29, 02:25
Medlem
Locco Roccos avatar
Trådarna är ju från mars i år?
Citera
2005-12-29, 02:26
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:

Never the less... Så "släpptes" trådarna den första april.

Blir svårt att slå nästa år...
Citera
2005-12-29, 02:26
insomnias avatar
Citat:

Ja, skämtet måste väl fixas till innan 1 April.. Eller?

Citera
2005-12-29, 02:27
Bannlyst
Det där härör från ett ganska dumt aprilskämt som gunstiga moderatorerna behagade skämta med oss vanliga användare om. Dumheter och trams, således. Jag skrattade inte en enda gång, trots allt arbete med att posta fejkinlägg i ett fejkforum.

// Roger P.
Citera
2005-12-29, 02:30
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Det där härör från ett ganska dumt aprilskämt som gunstiga moderatorerna behagade skämta med oss vanliga användare om. Dumheter och trams, således. Jag skrattade inte en enda gång, trots allt arbete med att posta fejkinlägg i ett fejkforum.

// Roger P.

Åjo, jag tror säkert att du drog i smilbanden någon gång emellanåt när du inte satte hjärtat i halsgropen. Lite kul var det allt...
Citera
2005-12-29, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Åjo, jag tror säkert att du drog i smilbanden någon gång emellanåt när du inte satte hjärtat i halsgropen. Lite kul var det allt...
Nej, faktiskt inte. Skämtet sög getpung, som ungdomarna nu så smakfullt ettiketerar det.

// Roger P.
Citera
2005-12-29, 02:47
Medlem
Jag tyckte det var kul. Man undrar ju om det är så här det låter på riktigt i outlaw.

Oj, nu lät jag som en konspirationsteoretiker Får skylla på den sena timmen.
Citera
2005-12-29, 02:50
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Nej, faktiskt inte. Skämtet sög getpung, som ungdomarna nu så smakfullt ettiketerar det.

// Roger P.

Huvudsaken var att vi hade roligt.

Är det din fågel? Fin färg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in