Citat:
Ursprungligen postat av
Anywhan
Du har visat för omgivningen att du accepterar inte vad som helst,bra! Hur hämnades du?
Började med att hon och jag bråkade, jag hade absolut rätt här, för falsk och oärlig var hon. Det blev otrevligt, sedan bad jag om ursäkt för det hela så att hon fick tro att hon hade lyckats med sina lögner.. några dagar efter la jag fram det jag hade på ett subtilt sätt men som var omöjligt att misstolka. De lögnerna hon försökt sälja på mig (och kanske sig själv) blev avklädda fullständigt. Raderade ut henne ur mitt liv och så var det klart för mig.
Så här i efterhand hade jag önskat att jag bara accepterat läget som jag redan visste. Skitit i bråket och skitit i hämndgrejen, jag skulle bara tagit bort henne utan att notifiera henne på något sätt. Hade hon hört av sig skulle jag förklarat lugnt och stilla vad jag visste och att jag inte vill ha såna människor i mitt liv - det är vad jag önskar att jag hade gjort. På så sätt hade inte jag uppfört mig illa och kunnat tänka tillbaks på det hela som att jag aldrig gjorde henne illa, bara att hon själv gjort det om jag faktiskt betydde något.