2017-04-05, 01:40
Medlem
LoveAndPeniss avatar
Jag vet inte vad jag ska göra. Alla har svikit mig och jag är trött på den här världen.
Jag har varit ihop med min flickvän i 7 år. Vi blev nyss förlovade och skulle snart gifta oss. Min flickvän har varit hela min värld och jag har gjort allt för henne.

Jag har varit hennes ekonomiska stöd under alla år vi har varit tillsammans då hon försökt komma in i datorbranschen, men inte lyckats på grund av alldeles för hög konkurrens.

Jag började misstänka att det var något skumt på gång när hon och hennes väninna pratade om något och jag kom in i huset och det blev stel stämning. Jag frågade vad de pratade om och hon gav inget tydligt svar.

Förra veckan köpte jag en bukett röda rosor till henne och en röd klänning som hon hade på sig när vi firade min födelsedag. Och det var på den här dagen allt kom fram.

Jag ertappade min bästa vän och min flickvän dansandes på min födelsedag när jag kom in igen efter att ha varit ute på terrassen. Det var inget skämtsam dans utan en väldigt passionerad sådan.
Jag försökte få kontakt med min flickvän men hon började bete sig otrevlig.
Min bästa vän började skrika saker som: "Hur kan du ha varit så blind?" "Vilken planet är du från?"

Från ingenstans så avslöjade de två alltså deras otrohet mot mig. Värt att nämna är att jag tidigare hade installerat en apparat som spelat in samtal som kopplades till hemtelefonen. Senare samma kväll efter att jag och min flickvän fått utbrott på varandra så bestämde jag mig för att lyssna på samtal in och ut ifrån hemtelefonen. Det första jag hörde var ett sensuellt samtal mellan min flickvän och min bästa vän. Min bästa vän bad min flickvän att komma över till hans lägenhet.

Har tagit sönder varenda möbel som finns i huset. Är både förbannad och trött på livet.

Vafan ska jag göra?

/Johnny

PS. Jag ursäktar för mitt löjliga användarnamn. Detta är dock ett seriöst inlägg.
Citera
2017-04-05, 01:46
Medlem
Halloween2s avatar
Finns mer fisk i sjön är allt jag kan säga, tråkigt som fan men vissa människor är as. Ut och träffa nya vänner/flickvän !

Har hon kvar saker kan du ju alltid bajsa ner allt och slänga ut det på gatan lagom tills hon kommer och hämtar det?
Citera
2017-04-05, 01:48
Medlem
gay4cows avatar
Köp blommor och choklad och övertala henne att sluta vara otrogen!
Citera
2017-04-05, 01:54
Medlem
Varför avslöjade plötsligt din vän(?) allt just då, gjorde hon slut med honom under dansen? Varför var hon ihop med dig under alla år samtidigt som de två knullade, ekonomi? Det är väl bara att försöka få ut de svar du behöver för dig själv och sen dumpa båda två för evig tid!
Citera
2017-04-05, 01:57
Medlem
gay4cows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varför avslöjade plötsligt din vän(?) allt just då, gjorde hon slut med honom under dansen? Varför var hon ihop med dig under alla år samtidigt som de två knullade, ekonomi? Det är väl bara att försöka få ut de svar du behöver för dig själv och sen dumpa båda två för evig tid!

Det verkar som att han älskar tjejen. Lägg dig inte i det här!

Dumpa inte!! Du kommer att lösa allt!
Citera
2017-04-05, 01:57
Medlem
Kapa kontakten helt och flytta långt bort.
Citera
2017-04-05, 01:58
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveAndPenis
Från ingenstans så avslöjade de två alltså deras otrohet mot mig. Värt att nämna är att jag tidigare hade installerat en apparat som spelat in samtal som kopplades till hemtelefonen. Senare samma kväll efter att jag och min flickvän fått utbrott på varandra så bestämde jag mig för att lyssna på samtal in och ut ifrån hemtelefonen. Det första jag hörde var ett sensuellt samtal mellan min flickvän och min bästa vän.

Som av en händelse hade du såklart buggat hemtelefonen.
Vem fan använder ens hemtelefon idag?
Citera
2017-04-05, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
onödigt att försöka få ut ''svar''. förstår om det är closure man behöver, men ofta är folk otrogna utan anledning. det bästa är väl om ts bara försöker att gå vidare. synd bara att horan fick hans pengar i så många år
Citera
2017-04-05, 02:07
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveAndPenis
Jag vet inte vad jag ska göra. Alla har svikit mig och jag är trött på den här världen.
Jag har varit ihop med min flickvän i 7 år. Vi blev nyss förlovade och skulle snart gifta oss. Min flickvän har varit hela min värld och jag har gjort allt för henne.

Jag har varit hennes ekonomiska stöd under alla år vi har varit tillsammans då hon försökt komma in i datorbranschen, men inte lyckats på grund av alldeles för hög konkurrens.

Jag började misstänka att det var något skumt på gång när hon och hennes väninna pratade om något och jag kom in i huset och det blev stel stämning. Jag frågade vad de pratade om och hon gav inget tydligt svar.

Förra veckan köpte jag en bukett röda rosor till henne och en röd klänning som hon hade på sig när vi firade min födelsedag. Och det var på den här dagen allt kom fram.

Jag ertappade min bästa vän och min flickvän dansandes på min födelsedag när jag kom in igen efter att ha varit ute på terrassen. Det var inget skämtsam dans utan en väldigt passionerad sådan.
Jag försökte få kontakt med min flickvän men hon började bete sig otrevlig.
Min bästa vän började skrika saker som: "Hur kan du ha varit så blind?" "Vilken planet är du från?"

Från ingenstans så avslöjade de två alltså deras otrohet mot mig. Värt att nämna är att jag tidigare hade installerat en apparat som spelat in samtal som kopplades till hemtelefonen. Senare samma kväll efter att jag och min flickvän fått utbrott på varandra så bestämde jag mig för att lyssna på samtal in och ut ifrån hemtelefonen. Det första jag hörde var ett sensuellt samtal mellan min flickvän och min bästa vän. Min bästa vän bad min flickvän att komma över till hans lägenhet.

Har tagit sönder varenda möbel som finns i huset. Är både förbannad och trött på livet.

Vafan ska jag göra?

/Johnny

PS. Jag ursäktar för mitt löjliga användarnamn. Detta är dock ett seriöst inlägg.
Du ska skrika YOU ARE TEARING ME APART LISA!
Citera
2017-04-05, 02:14
Medlem
LoveAndPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Du ska skrika YOU ARE TEARING ME APART LISA!
Det är lite så jag känner. Det skumma var att dagen innan min födelsedag så spelade jag och min bästa vän amerikansk fotboll tillsammans och av att döma av hans beteende så var det som att han inte hade någonting att dölja. Och detta beteende har alltså pågått nu under en längre tid. Jag kan inte smälta det bara...han har varit min bästa vän under en så lång tid.
Citera
2017-04-05, 02:15
Medlem
enlevandemans avatar
Jag lider verkligen med dig TS. Det är precis sådant här som får en att börja hata människor. Jag förstår inte hur vissa har hjärta att hålla på så här. Du förtjänar verkligen något bättre. När sina närmsta sårar och sviker en på ett sådant här sätt så blir man totalt krossad. Man blir helt tom inuti och så försöker man fylla det med hat, vilket inte är bra.

Nej, ingen av dem ska få en ny chans efter det här. Nu i början kommer det säkert kännas enormt tungt, men det är en process man måste gå igenom. Du behöver också någon att prata med. Jag antar du har bättre riktiga vänner som du kan vara med? Låt inte hatet ta över dig bara. Du kan skriva ner precis vad du känner. Allt hat, ilska och besvikelse. Brukar hjälpa för mig ibland när jag får ångest.

Edit: Att du även sett honom som din bästa vän gör inte saken bättre. Fyfan, vilket jävla as!
Senast redigerad av enlevandeman 2017-04-05 kl. 02:18.
Citera
2017-04-05, 02:27
Medlem
LoveAndPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jag lider verkligen med dig TS. Det är precis sådant här som får en att börja hata människor. Jag förstår inte hur vissa har hjärta att hålla på så här. Du förtjänar verkligen något bättre. När sina närmsta sårar och sviker en på ett sådant här sätt så blir man totalt krossad. Man blir helt tom inuti och så försöker man fylla det med hat, vilket inte är bra.

Nej, ingen av dem ska få en ny chans efter det här. Nu i början kommer det säkert kännas enormt tungt, men det är en process man måste gå igenom. Du behöver också någon att prata med. Jag antar du har bättre riktiga vänner som du kan vara med? Låt inte hatet ta över dig bara. Du kan skriva ner precis vad du känner. Allt hat, ilska och besvikelse. Brukar hjälpa för mig ibland när jag får ångest.

Edit: Att du även sett honom som din bästa vän gör inte saken bättre. Fyfan, vilket jävla as!

Har andra vänner men personen i fråga stod mig närmst. En vän till mig är psykolog, nästa steg blir väl att kontakta honom...måste bara smälta situationen först
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in