Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-04-04, 02:32
Medlem
Universells avatar
http://www.barometern.se/nyheter/anhallen-for-valdtakt-mot-pojke/

Citat:
Våldtäkten anmäldes i Västerviks kommun vid 17-tiden på måndagen. Den misstänkte mannen greps och anhölls senare.

Pojken är yngre än 15 år.

– Mer kan jag inte säga just nu, säger P-O Jansson, jourförundersökningsledare vid polisen i Kalmar.

Hittar inte mer information just nu, polisen är ofta väldigt hemlighetsfull när det gäller såna här saker.
Får vänta tills åtalet
Vad tror ni det hela kan handla om? Vid 17 tiden? Är det en simhall nu igen?
Citera
2017-04-04, 05:21
Medlem
PappasNyaKilles avatar
One-on-one-action gör att jag inte utesluter störd svensk GM.
Oavsett ska ju varelsen avlivas.
Citera
2017-04-04, 05:38
Medlem
pungluders avatar
Märkligt hur sånt här håller på att bli vardagsmat. det är oerhört tragiskt )=
Citera
2017-04-04, 08:51
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungluder
Märkligt hur sånt här håller på att bli vardagsmat. det är oerhört tragiskt )=

Äh, det är bara viljan att anmäla som har ökat. Medelålders heterosexuella Svenska män har alltid våldtagit småpojkar. Fråga Zara Larsson och Sven Melander!

Visst är det som du skriver, dessa sexualbrott har blivit vardagsmat och det är förbannat sorgligt!

I just det här fallet så undrar man över några bakomliggande faktorer:

Gärningsmannen är i 20 års åldern och målsägande under 15. Om jag inte har helt fel så skall man inte förlägga de som är 18 och över tillsammans med ensamkommande barn (officiellt under 18).
Hände det på en vanlig flyktingförläggning där någon familjs unge råkade illa ut, är det en händelse inom en familj, kanske det överhuvudtaget inte har något att göra med asylanter?
Var målsägande Svensk eller från någon annan kultur?

Som sagt var, frågorna hopar sig.....
Citera
2017-04-04, 08:55
Medlem
Våldtäkter mot snubbar verkar ha blivit helt vanligt, helt otroligt. Verkar ju vara en gång i veckan.
Citera
2017-04-04, 08:56
Medlem
Utflyttads avatar
SVT noterar att målsägande är 11 år!

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/misstankt-valdtakt-mot-barn-i-vastervik

Citat:
Polisen är mycket förtegen kring händelsen men uppger att offret är en 11-årig pojke. Än har man inte kunnat prata med pojken.

Vad är det för en sjuk jävel?
Citera
2017-04-04, 09:03
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
SVT noterar att målsägande är 11 år!

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/misstankt-valdtakt-mot-barn-i-vastervik

Vad är det för en sjuk jävel?

Det är höljt i dunkel. brukar bli locket på i dom här fallen.
Citera
2017-04-04, 14:01
Medlem
nidbilds avatar
Ett nytt fenomen med bög våldtäkter eller har det funnits tidigare i samma utsträckning eller importerat problem, gm ursprung och bo ursprung är intressant då det kan vara ett hatbrott.
Citera
2017-04-04, 16:01
Medlem
Rednas avatar
Frisläppt. Kriterierna höll inte.
Citera
2017-04-04, 16:03
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan66
Nu är det ju inte så att det räcker att vara "kåt" för att våldta barn.
Hur kåt jag än vore så lockas jag ju inte av att knulla en kille i rumpan...

Jag skulle aldrig kunna få stånd av att titta på en killes rumpa även om jag inte legat med en tjej på evigheter...

Näe precis, bara en bög kan bli kåt på en pojkrumpa! Det är synd att alla svenska män plötsligt blivit bögar.
Citera
2017-04-04, 16:09
Medlem
AndreSanss avatar
Sjuka individer, det som är än mer sjukt är att det normmalisers på grund av att man är så jävla feg för att peka på problemet, Men det lär få sina konsekvenser.
Citera
2017-04-04, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Tycker det är helt jävla vidrigt vilken jävla kultur det än är. Hur jävla kåta är dom egentligen. usch!
Självfallet, men det är lustigt att just en viss kultur producerar så många våldtäktsmän, bögar, mördare, terrorister och massa annat skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in