Citat:
Ursprungligen postat av
Marcop0lo
Eftersom jag är en riktigt sjuklig hypokondriker så tror att mina tankar att allmänt tänka på självmord, och det ska noteras när jag tänker tanken vill jag inte ta mitt liv eller har aldrig heller velat. Eftersom jag började tänka i dem bannorna eftersom att överanalyserat möjligheten hur vida risken för mig att drabbas depression sov. Men jag är så rädd för depression eftersom det går i min släkt osv. Men har inte några andra tecken på depression, är 99 % på att det är tvångstankar. Mår bra för övrigt, förutom att jag är lite för tillfället. Tror att jag har googlat för mycket på psykiska sjukdomar bara. Men min andra jobbiga tvångstankar om bisarra sjukdomar och sömnen har blivit bättre. Dem har som försvunnit. Har aldrig varit deprimerad heller vad jag vet ska också noteras.
Vad var din fråga?
Med tanke på det du skrev skulle jag kunna säga att en resultatorienterad effekt härleds scenariot i linje med målet, och genom en bristande insats härleds fokuseringen med avseende på konsekvensaspekten.
Så, självklart behöver du genast, med hänvisning till en resultatorienterad resursanvändning balanseras riskfaktorerna med en aktuell effektivisering stimulera närvaron eller med andra ord: konsekvensaspekten av vad du känner.
Annars behöver du utveckla närmare hur din grund av en implicit problemlösning balanserar informationsflödet inom konsekvensaspekten.
Så tänker jag. Vad säger du?