2021-07-10, 12:42
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Tack för svaren. Jag antar att övning ger färdighet. Jag jobbade precis en till timme. Jag såg en gubbe med väldigt distinkt utseende från en by väldigt nära min hemstad, vilket gör att det finns en liten risk att jag kommer se honom när jag besöker min hemstad. Hemska tanke!

Hur är det med er veteraner? Blir ni arbetsskadade och drömmer om gubbkukar om nätterna? Jag börjar känna mig asexuell redan nu.

Jag får undersöka vad snabbcentralen är för något.

Hur mycket kostar en kredit som target köper? Då kan man gissa hur mycket de har spenderat, åtminstone på sistone.
Skit i att du kanske råkar ut för polare gilla läget tjäna cash tänk lite och gilla läget.
I regel pyntar kunden 15-18 per mess. Ointressant för dig som ska tjäna det lilla som blir över.
Detta blir en vana ku-ken funkar som innan inga drömmar efter 3 år.
Kunder har chattat 4-5 år lagt 100.000 tals kronor för att ev få en date dom är skadade och inte fattar.
Allt är egentligen oväsentligt för dig som ska arbeta med detta. Som jag säger fokusera på korta mess inga dagböcker. Öka tempot ta en gin whiskey flina garva kolla på sport porrfilm samtidigt.
Snart kommer du bara ruska på huvet och garva åt kunder.
2021-07-10, 12:46
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Skit i att du kanske råkar ut för polare gilla läget tjäna cash tänk lite och gilla läget.
I regel pyntar kunden 15-18 per mess. Ointressant för dig som ska tjäna det lilla som blir över.
Detta blir en vana ku-ken funkar som innan inga drömmar efter 3 år.
Kunder har chattat 4-5 år lagt 100.000 tals kronor för att ev få en date dom är skadade och inte fattar.
Allt är egentligen oväsentligt för dig som ska arbeta med detta. Som jag säger fokusera på korta mess inga dagböcker. Öka tempot ta en gin whiskey flina garva kolla på sport porrfilm samtidigt.
Snart kommer du bara ruska på huvet och garva åt kunder.

Det låter som att det finns hopp om det i alla fall. Det är helt fascinerande att någon är så korkad som betalar så mycket per meddelande. Det skulle jag själv aldrig göra, då det lyser varningslampor direkt. Kanske därför det bara är nästan bara gubbar där?

Om jag skulle se någon jag känner, skulle jag nog logga ut i minst 5 min. Jag hoppas att den dagen aldrig kommer.
2021-07-10, 13:02
Medlem
Citat:
Tack för svaren. Jag antar att övning ger färdighet. Jag jobbade precis en till timme. Jag såg en gubbe med väldigt distinkt utseende från en by väldigt nära min hemstad, vilket gör att det finns en liten risk att jag kommer se honom när jag besöker min hemstad. Hemska tanke!

Hur är det med er veteraner? Blir ni arbetsskadade och drömmer om gubbkukar om nätterna? Jag börjar känna mig asexuell redan nu.

Hur mycket kostar en kredit som target köper? Då kan man gissa hur mycket de har spenderat, åtminstone på sistone.

Det påverkar mig ingenting, med snabbcentralen så poppar bilderna upp per automatik i meddelandena och är mycket, mycket mindre så en liten glance på 0,1 sek och du vet vad det är.

Ser du att det är en kuk så är det bara att du slickar hans röv och säger att han har en härlig kuk.

Innan snabbcentralen kände jag att jag inte skulle kunna klara det, då man behövde öppna bilden och se på hela skärmen en ful gubbkuk, med snabbcentralen så behöver man knappt se någonting, så ta ned det för din egen skull.

Tänker inte på detta när jag inte gör jobbet, allt är frid och fröjd, jag tjänar extra para liksom, det är härligt.

Kom ihåg att detta är skådespeleri också, det är inte du som skriver dina tankar till dom, så vida man inte är homo och det är ju ok för dom som är det, utan du spelar PLAYER.

Sedan gör du samhället en stor jävla tjänst genom att tjäna pengar på många av dessa äckliga vider, som är 60-70+ och vill knulla en 18 åring i röven, det är vidriga människor det som inte förtjänar mer än att få sina pengar tagna.

15kr / mess

Om dom köper fler så tror jag kanske att dom får rabatterat, men utgå från det.
2021-07-10, 13:07
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Det påverkar mig ingenting, med snabbcentralen så poppar bilderna upp per automatik i meddelandena och är mycket, mycket mindre så en liten glance på 0,1 sek och du vet vad det är.

Ser du att det är en kuk så är det bara att du slickar hans röv och säger att han har en härlig kuk.

Innan snabbcentralen kände jag att jag inte skulle kunna klara det, då man behövde öppna bilden och se på hela skärmen en ful gubbkuk, med snabbcentralen så behöver man knappt se någonting, så ta ned det för din egen skull.

Tänker inte på detta när jag inte gör jobbet, allt är frid och fröjd, jag tjänar extra para liksom, det är härligt.

Kom ihåg att detta är skådespeleri också, det är inte du som skriver dina tankar till dom, så vida man inte är homo och det är ju ok för dom som är det, utan du spelar PLAYER.

Sedan gör du samhället en stor jävla tjänst genom att tjäna pengar på många av dessa äckliga vider, som är 60-70+ och vill knulla en 18 åring i röven, det är vidriga människor det som inte förtjänar mer än att få sina pengar tagna.

15kr / mess

Om dom köper fler så tror jag kanske att dom får rabatterat, men utgå från det.

Det mesta de gillar faller ändå in inom normalgraden. Men nästan alla är otrogna, så då tycker jag att de får skylla sig själva. Det finns ju dem som är singlar, men de kan vara skumma på andra sätt.

Mitt största problem är att jag snabbt blir mentalt slutkörd. Jag hoppas att jag slutar bli det så snabbt. Sedan jag började har mitt sömnbehov ökat. Jag skulle gärna komma bort från skärmar etc, men jag sitter i lockdown, och riskerar böter om jag får för mig att ta en promenad.
2021-07-10, 13:11
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Jag började på JH nyligen. Jag blir mentalt utmattad direkt och som mest har jag kunnat jobba 2,5h utan paus. Oftast blir det bara 1h. Blir det bättre med tiden? Jag vill bli snabbare med att skriva, men det är svårt att få det under 200 tecken, framför allt om de skriver mycket. Det är svårt att bli snabb när vissa skriver så illa att man måste försöka dechiffrera vad de skriver.

Jag såg JH:s annons som lockade med 3000-4000kr/veckan. Jag såg redan i avtalet att med den låga lönen, så kommer det krävas en hel del jobb för att kunna nå detta, även om det är fullt möjligt för veteraner inom jobbet? Är det någon som vet hur många meddelanden man måste skriva för att uppnå detta inklusive bonusar? Att räkna exklusive bonusar är inte så svårt.

Sedan undrar jag om gubben på nästan 90 verkligen är genuin eller ett mästertroll? Han lyckas skriva nästan varenda bokstav fel till den grad att man tror att han använder Enigma-koder, men lyckas ändå ta selfies och visa hur han bor.

Jag har råkat ut för ett par stycken som var så genomvidriga att jag svarade snabbt på deras meddelanden och sedan loggade jag ut direkt, för att jag var så äcklad. En fantiserar om att stå i mitten av en bukkake-ring där han vill att 30 män kommer på honom och att han får suga av dem. Sedan vill han att kvinnor pissar i munnen på honom.

En annan skrev att han vill bli pruttad i munnen och frågade playern om "hon" är gasig av sig. Vad i helvete?!
Det är så för alla i början. Tar man det någorlunda seriöst från början och vill göra ett bra jobb så är man typ skraj för att missa någonting. Med tiden kommer det bli lättare för dig. Det är inte svårt att nå 3-4000, gör du 500 mess om dagen så har du över 6000:- i veckan. Ett tips är att göra minst 50 stycken på natten, så att du har startat varje dag med lite grann. Tänk inte så mycket på vad du skriver, bara kör på! Haha, ja, det finns några speciella individer. Vänta bara på tills du får Torben i Gävle. Då kan det bli kladdigt
Citat:

Nej, för mig är det bara att varje gubbe jag ser på stan nu identifierar jag som en target numera. Funderar typ "undra vad han sitter på för hemligheter". Många är ju från min stad som man skriver med, så det hade inte förvånat mig om man gick förbi någon man skrivit till.

De kostar oftast 15:- men om du köper 200 stycken så tror jag det är billigare.
2021-07-10, 13:18
Medlem
Citat:
Det mesta de gillar faller ändå in inom normalgraden. Men nästan alla är otrogna, så då tycker jag att de får skylla sig själva. Det finns ju dem som är singlar, men de kan vara skumma på andra sätt.

Mitt största problem är att jag snabbt blir mentalt slutkörd. Jag hoppas att jag slutar bli det så snabbt. Sedan jag började har mitt sömnbehov ökat. Jag skulle gärna komma bort från skärmar etc, men jag sitter i lockdown, och riskerar böter om jag får för mig att ta en promenad.

Du blir mentalt slutkörd för att du inte har snabbcentralen, jag blev galen inom 1 timme när jag körde utan, nu skriver jag snabbare och mer och kan sitta många timmar i följd utan några som helst problem.

Seriöst, vill du göra detta så ta ned det ASAP, jag skojar inte.
2021-07-10, 14:10
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
god morgon jad du vardu har skckt för ja vll komma till dej i kväll o tar en flska vin ost o kex o vindruvor som a kommer sen bratar vi tillsdu eler jag at dör var inte vi ja do gårjag o sover imin bil ellr so tänder detill ja då görvi de som du haskrivit fö jag är i den ålden jag vill inte brev väksla utan jag vill har denna spratel bruden sen tro vikoliterar varan ja var kan jag heta jo jag heter xxx
ja du linda jag är ingen exbert på sex men jag vill har de med dej men jag skulle vilja börja med din fitta för jar har aldri haf de analt men ja hoppas jag kan hjälpa dej me de för ja är en kåt änkeman o inte har knullat på läng e men jag vet hurman gör so var inte orolig so jag vill gärna göra de för jag är jätte kåt men var bor du eller vill du komma till mej jag bor i Ånge o heter xxx men din gubbe viljag inte vetaav utan dej so jag hoppas du vill de som du skrev att du vill knulla o de vill jag
2021-07-10, 14:54
Medlem
Ni som jobbar på Oper4u, kan ni berätta lite om eran erfarenhet, hur förhåller dom sig till reglerna och riktlinjerna kring längd på meddelanden och så? Kan man ordbajsa och skriva kort eller hur ser dom på det?
2021-07-10, 15:21
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ni som jobbar på Oper4u, kan ni berätta lite om eran erfarenhet, hur förhåller dom sig till reglerna och riktlinjerna kring längd på meddelanden och så? Kan man ordbajsa och skriva kort eller hur ser dom på det?
Jag har bara god erfarenhet av Oper4u.

Skriv inte för kort, de blir lite sura då. Håll dig från 120 och uppåt. Helst vill de att du ska skriva mellan 130-150 tecken. Men feedback kring tecken får du sällan höra. Det är väl om du använder mellan 100 och 115 som de kommer bli sura på dig.

Använd inte samma ord för mycket, typ "okej", "hihi", "Mmmm", sånt kommer de reagera på. Men man får vanligtvis bara feedback en gång i månaden och är det inte brådskande så är det ingenting att bry sig om.

Love&Kisses / Smulle
2021-07-10, 16:14
Medlem
fyllan är tidig idag, händer fan inte ett skit i chatten dock
2021-07-10, 16:21
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Fick upp den där netaporter27 några gånger, den snubben måste ju ha någon personlighetsstörning eller nåt. Visst att man kan bli lite elak ibland mot gubbsen, men varenda mess är ju bara otrevligt från den snubben.
2021-07-10, 16:55
Medlem
libanesas avatar
Ni som använder er av scriptet "Snabbcentralen", upplever ni att sidan och meddelandena laddas in lite segare än utan scriptet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in