Citat:
Ursprungligen postat av
Eoppoyz
Tack för svaren. Jag antar att övning ger färdighet. Jag jobbade precis en till timme. Jag såg en gubbe med väldigt distinkt utseende från en by väldigt nära min hemstad, vilket gör att det finns en liten risk att jag kommer se honom när jag besöker min hemstad. Hemska tanke!
Hur är det med er veteraner? Blir ni arbetsskadade och drömmer om gubbkukar om nätterna? Jag börjar känna mig asexuell redan nu.
Jag får undersöka vad snabbcentralen är för något.
Hur mycket kostar en kredit som target köper? Då kan man gissa hur mycket de har spenderat, åtminstone på sistone.
Det påverkar mig ingenting, med snabbcentralen så poppar bilderna upp per automatik i meddelandena och är mycket, mycket mindre så en liten glance på 0,1 sek och du vet vad det är.
Ser du att det är en kuk så är det bara att du slickar hans röv och säger att han har en härlig kuk.
Innan snabbcentralen kände jag att jag inte skulle kunna klara det, då man behövde öppna bilden och se på hela skärmen en ful gubbkuk, med snabbcentralen så behöver man knappt se någonting, så ta ned det för din egen skull.
Tänker inte på detta när jag inte gör jobbet, allt är frid och fröjd, jag tjänar extra para liksom, det är härligt.
Kom ihåg att detta är skådespeleri också, det är inte du som skriver dina tankar till dom, så vida man inte är homo och det är ju ok för dom som är det, utan du spelar PLAYER.
Sedan gör du samhället en stor jävla tjänst genom att tjäna pengar på många av dessa äckliga vider, som är 60-70+ och vill knulla en 18 åring i röven, det är vidriga människor det som inte förtjänar mer än att få sina pengar tagna.
15kr / mess
Om dom köper fler så tror jag kanske att dom får rabatterat, men utgå från det.