2020-07-04, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Den enda som ser att kön är hög är coacherna, kom ut ur garderoben

Bror alla kan se om kön är hög. Du tittar på klockan och sen kollar du på vilken tid target skickade sitt meddelande till dig. Den senaste tiden har det varit allt från 10 minuter till över en timme. Du märker ju också om du måste sitta och vänta på meddelanden eller inte.
2020-07-04, 19:14
Medlem
Fråga; får man betalt för de första 50 man skickade innan man blev färdig op?

Btw, har tagit till mig av era tips, och det hjälpte verkligen en hel del. Tack!
2020-07-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zandra88
Fråga; får man betalt för de första 50 man skickade innan man blev färdig op?

Btw, har tagit till mig av era tips, och det hjälpte verkligen en hel del. Tack!

Ja det får man.
2020-07-05, 16:11
Medlem
vad händer om man inte når upp i 200 en vecka på jh?
2020-07-05, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
vad händer om man inte når upp i 200 en vecka på jh?

Oftast ingenting förutom att du får ett mail där det står att du inte fyllt din kvot, men kontot kan bli avaktiverat om det händer flera gånger. Om du vet med dig på förhand att du ska resa bort t.ex. kan du kontakta coach.
2020-07-05, 19:03
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Oftast ingenting förutom att du får ett mail där det står att du inte fyllt din kvot, men kontot kan bli avaktiverat om det händer flera gånger. Om du vet med dig på förhand att du ska resa bort t.ex. kan du kontakta coach.
Är statistiken som man ser på första sidan indelad per vecka?
2020-07-05, 19:07
Medlem
Ok behöver hjälp. Jag har läst här och läst på nätet samt webbsidorna men fattar nada!

Jag har valt att få ut betalningen till Bitsafe. Jag har precis kopplat Bitsafe mot plattformen. (Sen är väl allt klart för att få en utbetalning).

Jag har även skaffat Revolut. Revolut fattar jag litegrann av.

Men det primära jag vill är att få in dessa pengar på mitt svenska konto? Och allra helst, så billigt som möjligt.

Hur går jag tillväga. Fattar nada gällande Bitsafe. Finns ju inga nummer ingenting. I appen finns bara mitt namn och att inkorgen är tom. Inloggad på Bitsafes webbsida så kan jag bara klicka mig till mina aktiviteter, min profil samt logga ut. Ingen info. Inga nummer. Nada.

Frustrerande.

Tycker jag är smart man fattar inte?

Jag vill alltså göra en överföring till min bank.
2020-07-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Är statistiken som man ser på första sidan indelad per vecka?

Du kan välja själv över vilken tidsperiod du ser, kolla till menyn.
2020-07-05, 19:30
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du kan välja själv över vilken tidsperiod du ser, kolla till menyn.
Jo, jag såg det nu. Lite hjärnsläpp nu på kvällskvisten, tack!
2020-07-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ok behöver hjälp. Jag har läst här och läst på nätet samt webbsidorna men fattar nada!

Jag har valt att få ut betalningen till Bitsafe. Jag har precis kopplat Bitsafe mot plattformen. (Sen är väl allt klart för att få en utbetalning).

Men det primära jag vill är att få in dessa pengar på mitt svenska konto? Och allra helst, så billigt som möjligt.

Hur går jag tillväga. Fattar nada gällande Bitsafe. Finns ju inga nummer ingenting. I appen finns bara mitt namn och att inkorgen är tom. Inloggad på Bitsafes webbsida så kan jag bara klicka mig till mina aktiviteter, min profil samt logga ut. Ingen info. Inga nummer. Nada.

Frustrerande.

Du måste trycka på din profil, alltså den runda bilden bredvid Transfer money, sen trycker du på Account detail, där ser du allt. Funkar bara på datorn.
2020-07-05, 19:45
Medlem
Citat:

Frustrerande.

Om du ska föra över allt till ditt svenska bankkonto varför inte bara be JH utbetala direkt till ditt svenska konto?

Annars, när du får in pengarna på Bitsafe så klickar du bara på "Transfer money" i menyn på hemsidan och väljer SEPA transfer. Där kan du föra över till ditt svenska konto för 0,75 eur. Undersök först vad du får för växelkurs hos din svenska bank, kan vara värt använda t.ex. Transferwise för överföringen annars då de har bra kurs.

Bitsafe-appen använder du endast för att verifiera ditt ID och för att få en verifieringskod när du gör överföringar från Bitsafe.

Varför ska du ha det på ditt svenska, du är inte rädd för Skatteverket?
2020-07-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Om du ska föra över allt till ditt svenska bankkonto varför inte bara be JH utbetala direkt till ditt svenska konto?

Annars, när du får in pengarna på Bitsafe så klickar du bara på "Transfer money" i menyn på hemsidan och väljer SEPA transfer. Där kan du föra över till ditt svenska konto för 0,75 eur. Undersök först vad du får för växelkurs hos din svenska bank, kan vara värt använda t.ex. Transferwise för överföringen annars då de har bra kurs.

Bitsafe-appen använder du endast för att verifiera ditt ID och för att få en verifieringskod när du gör överföringar från Bitsafe.

Varför ska du ha det på ditt svenska, du är inte rädd för Skatteverket?

Jo visserligen. Men om jag skulle vilja betala en räkning så måste jag först föra över till mitt svenska konto. Jag kommer inte ta ut cash och sen gå till banken.

Såg någonstans att det går att betala räkning via Revolut. Stämmer det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in