2020-05-09, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Klart vi skrattar du vet om det att det finns INGEN som lägger så massa mess som ÖVER 2000/Dag
över en hel Månad.Kanske dax att sluta med anabola droger in i matchen pojk larva dig inte mer.
Ingen tror på dig ändå.
Enligt CW och JH har dom ingen anställd som lägger meddelande i dessa volymer.
Frågor på det kanske?
Hur troligt är det att jag når uppslickning under fliken A-kassa
Om jag enbart skickar 92929282929929292 mess
2020-05-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av william86x
ja nu talade jag inte om killen som sitter på bensinmacken men okej

Berätta gärna hur du menade då, för det vet du nog inte själv?

Du kan garanterat sitta med detta 18 timmar om dagen, det tvivlar jag inte på. Inte det som det handlar om. Ska du ljuga i framtiden kan du säga ca 30 000 meddelanden i månaden, låter mer rimligt. Varsågod.
2020-05-09, 16:27
Medlem
Det vanliga i Thailand, för de som jobbar på t.ex. 7/11 är 10-12 timmar per dag, 6 dagar i veckan. Inte 18 timmar per dag 7 dagar i veckan. Det är slavarbete, och det förekommer säkert på vissa platser. Men det hör väl inte hit egentligen
2020-05-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Berätta gärna hur du menade då, för det vet du nog inte själv?

Du kan garanterat sitta med detta 18 timmar om dagen, det tvivlar jag inte på. Inte det som det handlar om. Ska du ljuga i framtiden kan du säga ca 30 000 meddelanden i månaden, låter mer rimligt. Varsågod.

Exakt. Även om det nu blir sjukt jobbigt att sitta och chatta 18 timmar per dag, varje dag i en månad. Människor behöver sova, äta, skita osv. Men, som sagt, att hålla ett sånt tempo, även om det fanns tillräckligt med meddelanden att svara på, är omöjligt under så lång tid.
2020-05-09, 16:33
Medlem
Citat:
Finns många som jobbar hårdare än mig och för mindre pengar, antar du inte sett hur en del människor lever i thailand filippinerna bangladesh etc så varför skulle jag inte kunna göra det med tanke på pengarna + att jag har jobbet hemma. Datan är 1m från sängen och kylskåpet är 3m och duschen är 5m.

Inga problem att jobba 18 timmar i ett grönsaksstånd eller på en båt men att sitta koncentrerad i 18 timmar och göra 180 mess, ett mess var 20 sekund med svarstider och loggande 64800 sekunder i sträck utan paus..låter bara löjligt

(Nu matade jag också trollet fast jag bestämt mej att låta bli gaaa)
2020-05-09, 17:25
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Lägg ner bara, ingen bryr sig om dig din jävla tönt. Vi som jobbar med detta vet det är omöjligt, så varför försöker du ens?

90 000 mess, 18 timmar per dag, 550 timmar i månaden haha, du är lite rolig ändå.
Ja du har nog rätt men jag tycker det borde vara förnamnet ROLIG
Skitrolig är troligen mellannamnet på vägen.
Som du säger dom flesta som vet hur det är att arbeta med detta vet det inte är konstant kö heller.
Totalt omöjligt att ens få så många mess oavsett om det så skulle vara kö 24 tim/Dygn.
Men det biter inte mig i röva heller låt han få irra snacka massa rappakalja han kan få vara bäst på något.Har man inga kompisar kan man impa på FB med.
2020-05-09, 18:33
Medlem
.
Senast redigerad av OrtenGrabb163 2020-05-09 kl. 18:37.
2020-05-10, 00:15
Medlem
Citat:
Lika barn leka bäst heter det så jag får väl finna mig i att ingen av er är på samma nivå som mig eller kör detta lika disciplinerat och systematiskt som jag gör. Det är inget skryt egentligen utan var mest intresserad om det fanns någon annan som kör på samma sätt som mig.

Dock så står jag fast vid min vadslagning som jag nämnde om tidigare, om någon är intresserad.

Vi alla operatörer vet att det är omöjligt att skriva så många. Du kan omöjligt ha ett sånt flow i chatten då kön inte alltid är lika hög.

Men vet du vad du kan göra? Ta en print på din statistic där det står 90000. Sudda ut ditt operatörsnummer. Du kan bara visa just talet med 90000. Där peakhours, match och allt annat står. Hade du skrivit så många mess hade du garanterat fått andra uppdrag hos JH då jag har kontakt med en QH. Hon säger det är omöjligt att skriva så mycket då just QH jobbar med att hålla upp kön med att skicka ut lives och pokes för att hålla den uppe när den är låg.

Print så tror jag dig! Nu kör vi thaiare igång iallafall
2020-05-10, 01:25
Medlem
Jofandus avatar
Jag hörde följande på jobbet förra veckan:

På Tinder och liknande plattformar får du en match med en snygg tjej. Ni skriver lite fram och tillbaka varpå tjejen kommer med en ursäkt att hennes telefon inte är kompatibel med Tinder och att hon vill fortsätta chatten på en annan plattform, t.ex kik eller snapchat. Ni fortsätter chatta fram och tillbaka tills hon drar en story om något och att det är bättre lämpat att fortsätta chatta på en tredje plattform. På denna tredje plattform kostar varje meddelande pengar och jag Antager att det är här chattoperatören kommer in i bilden. Det är här operatören får x-kronor för varje meddelande.

Min fråga är: vem är det som chattar med killarna på Tinder och kik? Dessa plattformar är ju gratis och genererar inga intäkter.
2020-05-10, 08:20
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Lika barn leka bäst heter det så jag får väl finna mig i att ingen av er är på samma nivå som mig eller kör detta lika disciplinerat och systematiskt som jag gör. Det är inget skryt egentligen utan var mest intresserad om det fanns någon annan som kör på samma sätt som mig.

Dock så står jag fast vid min vadslagning som jag nämnde om tidigare, om någon är intresserad.
Jag antar vadet och synar med €300 så summan blir €500 för den som vinner. Dock är mitt enda krav att du skickar print på dina stats innan jag för över pengarna och vi drar igång med vadslagningen.

Är du en man av dina ord? Är taggad på att vinna pengar.

Vad har du för bit-wallet?
2020-05-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Jag hörde följande på jobbet förra veckan:

På Tinder och liknande plattformar får du en match med en snygg tjej. Ni skriver lite fram och tillbaka varpå tjejen kommer med en ursäkt att hennes telefon inte är kompatibel med Tinder och att hon vill fortsätta chatten på en annan plattform, t.ex kik eller snapchat. Ni fortsätter chatta fram och tillbaka tills hon drar en story om något och att det är bättre lämpat att fortsätta chatta på en tredje plattform. På denna tredje plattform kostar varje meddelande pengar och jag Antager att det är här chattoperatören kommer in i bilden. Det är här operatören får x-kronor för varje meddelande.

Min fråga är: vem är det som chattar med killarna på Tinder och kik? Dessa plattformar är ju gratis och genererar inga intäkter.

Det kallas affiliate. Den som värvar en kund får del i allt kunden spenderar. Ungefär som när du värvar en operatör, fast runt 20-30% på allting som just den kunden spenderar. Det kan generera mycket pengar i passiv inkomst men det kräver mycket jobb innan du når dit. Sen kan du förlora allting om kunderna väljer att inte spendera mer på sidan.
2020-05-10, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Jag antar vadet och synar med €300 så summan blir €500 för den som vinner. Dock är mitt enda krav att du skickar print på dina stats innan jag för över pengarna och vi drar igång med vadslagningen.

Är du en man av dina ord? Är taggad på att vinna pengar.

Vad har du för bit-wallet?

Jag skulle inte nöja med en print, det måste vara en film. En print är ju väldigt enkel att redigera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in