Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-03, 00:46
  #1
Medlem
n0cc0s avatar
Inledning

Då jag själv bor i de södra delarna av landet är avståndet till Danmarks östra delar inte speciellt stort. Detta har medfört att jag vid några tillfällen under de senaste åren besökt bordellen Citygirls i Helsingör för att stilla mitt sexuella begär. Eftersom jag återigen befann mig i en period i livet där jag började känna ett sug efter lite kvinnlig närhet så började tankarna återigen komma. Kanske skulle man åka till Köpenhamn och prova något nytt istället för att i samma gamla ordning åka över till Helsingör och besöka Citygirls?
Efter att ha samlat ihop fakta om olika bordeller i Köpenhamnsområdet bestämde jag mig för att ta mig till Österbro där många av de rekommenderade bordellerna fanns samlade. Kanske var Cassiopeiastars lämpligt som första besök i Köpenhamn? Eller var Romantica bättre?

En romantisk afton i Köpenhamn

Cassiopeiastars

Jag går av tåget på Österport. Det är en skön och fortfarande ljus vårkväll. Skymningen är i antågande och då jag promenerar upp för Dag Hammarskjölds Allé minskar jag ner tempot för att dra ut lite mer på tiden. Det känns i alla fall alltid lite bättre att ta de sista stegen upp eller ned för trappan när det är någorlunda mörkt ute.
Min plan är att först besöka Cassiopeiastars där Emma och Sif arbetar denna afton och då jag börjar närma mig Sortedams Sö börjar jag hålla utkik efter Willemoesgade. Efter att ha gått igenom Willemoesgade går jag in på Ringstedgade där jag redan på avstånd kan skymta ingången. Efter några extra varv runt kvarteret går jag upp för trappan för att ringa på. I det något nervösa tillståndet jag befinner mig i tar det några extra sekunder innan jag förstår vilken knapp som är Cassiopeiastars. Jag tror först att jag står i fel trappa men till slut ser jag i högra kolumnen längst ner något som ser ut som någon konstig förkortad stavning av Cassiopeiastars. Mitt darrande pekfinger letar sig upp till knappen och jag ringer på. Ytterdörren öppnas och jag går ned för trappan till höger där en kvinna välkomnar mig in. Jag får nästan direkt beskedet att endast Emma är ledig då Sif är upptagen med en annan kund.
Jag leds in i ett rum och efter en stund kommer Emma in. Hon är lång och smal med halvlångt brunt hår och bruna ögon. Hon har ett ganska medelmåttigt utseende men ger på samma gång ett mycket trevligt intryck. Hon frågar mig snällt vad hon kan hjälpa mig med. Jag börjar tveka och säger att jag gärna vill träffa Sif. Hon går ut och kommer tillbaka och meddelar att Sif inte är tillgänglig förrän om en timme. Jag väljer därför att lämna Cassiopeiastars. Tankarna börjar snurra i huvudet när jag går därifrån. Betedde jag mig som en hästhandlare? På samma gång övertygar jag mig själv om att det jag gjorde var rätt. Förvirrad går jag vidare mot Romantica.

Romantica

Jag går upp mot Nordre Frihavnsgade och vidare in på Hobrogade där jag sedan tar höger in på Marstalgade. Jag ser snart ingången till Romantica och konstaterar att den inte är speciellt diskret. En person sitter i en bil precis utanför och jag väljer därför att istället ta en sväng runt kvarteret.
Det är en skön kväll i den danska huvudstaden. Genom restaurangernas fönster kan jag se hur romantiken flödar denna sena kväll i mars. Jag beger mig återigen mot Romantica.
Framme på Marstalgade går jag ned för trappan och ringer på. En gladlynt äldre kvinna öppnar och välkomnar mig in. Hon visar mig in i ett rum och berättar att hon har två trevliga piger lediga denna kväll och att de i vanlig ordning kommer att komma in en och en och hälsa. Hon går ut och jag hänger av mig jackan på en fåtölj. Jag hinner titta mig runt lite i rummet. Undrar vad som har inträffat i den här fåtöljen man sitter i? Plötsligt avbryts mina förväntansfulla tankar av ljudet från steg som närmar sig. Det knackar på dörren och första pigen kommer in i rummet. Hon är blond med ganska långt hår, har naturliga bröst och ett sött ansikte. Hon presenterar sig som Rikke och ger ett något reserverat intryck. På hemsidan påstår de att hon är 21 år. Detta kan inte stämma och som vanligt kan man nog lägga på momsen för att få fram den ungefärliga åldern som då hamnar kring 26 år. I sammanhanget spelade det ingen roll då hon var mycket söt och inte speciellt lång och hade det typiska naturliga skandinaviska utseendet som för min egen del är mycket attraherande. Det enda negativa var att hon förstört sin annars naturliga, fasta och kvinnliga kropp med diverse tatueringar. I den här branschen verkar ju tyvärr detta vara standard.
Rikke går ut och någon minut senare kommer nästa pige in. Denna kvinna ger ett mycket positivt och glatt intryck. Hon presenterar sig som Olivia och har kanske inte lika sött ansikte som Rikke men har i sin tur en mycket fin bakdel, naturliga bröst, en trevlig utstrålning, ett mindre antal standardmässiga tatueringar och en utannonserad ålder på 24 år som nog inte alls är långt ifrån sanningen. Hon lämnar rummet och det är dags att göra valet. Jag väljer Olivia.

Akten på Romantica

Olivia kommer återigen in i rummet och frågar mig vad jag är intresserad av och jag meddelar att jag tar en halvtimme vanlig sex. Hon får 1100 danska kronor och lämnar rummet. Jag börjar i vanlig ordning klä av mig och när Olivia kommer tillbaka står jag där lite bortkommen i endast kalsonger. Jag förklarar att jag är lite blyg av mig och hon tar initiativet och låter mig komma nära intill, kysser mig lite lätt på kinderna och smeker min rygg. Jag försöker tafatt följa med och efter ett tag förflyttar vi oss vidare mot sängen och underkläderna åker av. Hon trär på en kondom och börjar suga intensivt med god inlevelse. Efter ett tag avslutar hon sugandet och vi övergår till sex bakifrån. Hon ställer sig på alla fyra på kanten av sängen och jag tränger in. Jag knullar henne med en allt mer ökande intensitet och efter en stund kan jag inte hålla mig längre och utlösningen är ett faktum. Knappt halva tiden har gått och jag ställer mig själv frågan om det är lönt att ta en halvtimme. Vi småpratar lite och hon föreslår en massage. Jag lägger mig på mage och hon börjar massera min rygg. Hennes lätta beröringar ger mig enorma känslor av välbehag. Är det kanske detta som gör att jag alltid väljer en halvtimme? Att få ligga naken tillsammans med en vacker tjej som smeker ens rygg?
Efter en stund frågar hon om jag vill ha något att dricka och jag beställer en Coca Cola. Efter att ha överräckt drickan meddelar hon mig att hon återkommer strax för att ta avsked. Jag klär på mig och dricker upp min Coca Cola. Av någon anledning öppnar jag dörren och damen som tog emot mig kommer snabbt fram och frågar om jag är på väg ut. Hon frågar om jag ska vänta på Olivia eller om hon ska släppa ut mig direkt. Jag väljer det sistnämnda förslaget och när jag kommer ut på gatan slår det mig. Varför? Hon uttryckligen sa att hon skulle komma tillbaka och ta avsked men ändå väljer jag att gå. Visserligen är hon bara ute efter mina pengar men varför från min sida bete sig på det här viset? När jag nu lämnat lokalen fanns det ingen återvändo.

Slutsats

Jag ger höga betyg då Olivia var fantastisk, hade en bra inlevelse och en mycket vacker kropp. En mer sexuellt erfaren man med goda sociala färdigheter kan säkerligen få en mycket trevlig stund med den här kvinnan. Kan även tillägga att hon erbjöd mig blid slavepige men jag tackade nej då jag inte är den dominanta typen.
Angående Romantica som helhet kan jag tycka att läget inte var speciellt diskret. Stället var även ganska lyhört med tunna dörrar. Detta är dock absolut inget man ska se som någon allvarlig kritik. Angående Cassiopeiastars var ingången något mer diskret och jag tycker utifrån mitt korta besök att jag möttes av en mycket trevlig personal. Det kan tilläggas i sammanhanget att Citygirls leder när det gäller att ha den minst diskreta ingången. Dock ska jag tillägga att Citygirls i jämförelse faktiskt är förvånansvärt rent och inbjudande med trevliga lite ovanliga rum.
Citera
2017-04-03, 00:48
  #2
Medlem
n0cc0s avatar
Det stela samlaget på Sexy Club

Jag kunde inte riktigt släppa Rikke som jag träffade på Romantica. Hon var kanske lite mer reserverad till sättet men hade något som lockade mig. Efter att ha uppmärksammat att hon även arbetade på Sexy Club så bestämde jag mig efter lite övervägande att besöka henne. Jag ringde därför tidigare på dagen och beställde tid.

Sexy Club

I vanlig ordning tog jag tåget till Österport. Därefter åkte jag med linje A mot Farum och hoppade av på Buddinge station. Gick därefter ut höger på Buddingevej, igenom en rondell och vidare in på Gladsaxe Ringvej. Ganska snart promenerade jag på Gladsaxevej och när jag tittade på klockan förstod jag att jag var tidig. Gick in på Vandtårnsvej och tog en snabb titt på ingången till Sexy Club som verkade diskret. Eftersom jag var tidig fortsatte jag att promenera nedför Vandtårnsvej och gick förbi Novo Nordisk lokaler på samma gång som jag försökte stilla min nervositet. Klockan började närma sig och jag gick tillbaka mot Sexy Club. Jag gick innanför staketet och upp för trappan och ringde på. Efter en stund öppnade en kvinna och frågade mig om jag hade bokat tid. Efter att ha bekräftat min bokning ledde hon in mig i ett rum. Det var ett ganska dystert och mörkt rum med en högre specialbyggd säng som man gick upp i genom att beträda en liten trappa.
Efter en stund kommer Rikke in och hälsar på samma lite oskyldiga reserverade sätt. Jag ger henne pengarna och hon går ut. Jag börjar därefter i vanlig ordning att ta av mig kläderna och när Rikke återkommer står jag där endast iförd kalsonger. Det känns stelt. Hon säger inte speciellt mycket och det är endast små instruktioner hon ger. Vi fortsätter upp i sängen och hon lägger sig bredvid mig. Hon börjar smeka mig lite lätt och efter en stund ger hon mig en vanlig standardmässig avsugning med kondom. Efter en stund avslutar hon sugandet och hoppar upp på mig och börjar rida. En stund senare ber jag henne ställa sig på alla fyra och jag tar henne bakifrån. Efter ytterligare en stund är utlösningen ett faktum.
Efter att ha fått rengöra mig lite lägger hon sig återigen bredvid. Det är inte många ord som utväxlas men jag försöker få igång en konversation. Hon frågar om jag tror att jag kommer att kunna genomföra ett samlag till och meddelar även att om jag vill kan jag gå nu eller så kan hon ge mig en massage. Trots den lite stela stämningen väljer jag att stanna kvar för en massage. Återigen njuter jag nästan mer av den lätta beröringen av kvinnohänder på min rygg trots att kvinnan som ligger naken sidan om mig verkar måttligt intresserad. Tiden är ute och efter en stund är jag på väg mot Buddinge station igen.

Slutsats

Om man bortser från hennes allt för tatuerade kropp så attraherades jag av Rikke rent utseendemässigt. Men i det stora hela var det nog det sämsta besök jag någonsin gjort. Jag vet att alla som jobbar på en bordell endast är ute efter pengar men hon här var inte ens en bra skådespelare. Kanske var det kemin som inte stämde? Nu i efterhand har jag läst blandade recensioner på bland annat eroguide.dk om henne och har lärt mig en läxa.
För att ge en recension om Sexy Club som helhet så kan jag säga att det rummet jag blev tilldelad kändes lite dystert och mörkt och kanske något mindre fräscht än de andra bordellrum jag besökt. Eller kanske det var så att den dåliga upplevelsen med Rikke gjorde att jag uppfattade lokalerna som sämre?

Tankar om framtiden

Det var intressant att få besöka något annat än Citygirls men på hemvägen och den efterföljande natten började jag fundera på om jag ska fortsätta med det här. Jag är inte emot prostitution och jag skriver inte den här recension som förtäckt feminist som hittat på allt, men jag tror inte det är nyttigt för mitt psyke att nyttja dessa typer av tjänster. Jag har märkt att det som är det spännande är det förberedande arbetet, resan dit och den pirrande känslan som infinner sig när man hör ljudet av kvinnofötter utanför dörren. Dessutom som jag beskrivit verkar det som den sexuella biten inte är det viktiga för mig utan jag njuter mer av känslan av kvinnohänder som smeker min rygg. Jag tror bordellbesök är bra om man redan har ett fungerande sexliv och vill uppleva speciella saker man inte kan få på annat sätt. I mitt fall försöker jag nog använda det som ett substitut för ett fungerande sex och kärleksliv. Men egentligen är allt bara är en stor illusion. Jag använder det som ett sätt att försöka bli mindre deprimerad. Istället för att det gör mig mer glad får det mig i själva verket att falla mer och mer ner i mörkret. Jag bestämmer mig därför nu för att lägga av.
__________________
Senast redigerad av n0cc0 2017-04-03 kl. 01:07.
Citera
2017-04-21, 01:18
  #3
Medlem
Visst, man får lätt intrycket att du, som du ju även själv skriver, är en "förtäckt feminist", men är alla som tycker sex mot pengar är tragiskt feminister? Jag har då aldrig sett mig själv som någon feminist, jag kan tänka och agera själv. Är man per automatik emot sex och åtrå för att man förstår att icke ömsesidigt sex är meningslöst och otillfredsställande?

Av din målande beskrivning av dina upplevelser på olika bordeller och med olika kvinnor på dessa, så känner man som läsare ganska omgående hur fattigt och sorgligt du måste ha uppfattat det. Det är ju solklart att tjejerna, oavsett utseenden, inte kände något ömsesidigt. Och varför skulle de göra det? Attraherar du i verkligheten tjejer i deras ålder och med deras utseenden? Och kan du inte se det vackra och attraktiva i mer jämnåriga? Vilken sorg och vilket elände.

Jag kan ju bara tänka mig hur jag skulle uppleva det om jag åkte runt bland manliga bordeller med unga snygga killar. Kanske kände lite spänning, han närmar sig, han är snygg, vältränad, läcker. Men redan vid pengatransaktionen skulle jag förmodligen tappa min spänning och eventuella lusta. Man borde väl vakna upp i samband med pengatransaktionen? När annars?

Vissa svaga män måste verkligen DYRKA unga och fasta tjejkroppar, de blir slavar under dem. Och många fixar att livet igenom betala för dessa upplevelser, och dessutom inbilla sig ömsesidighet. Jag har så svårt för att begripa hur män genom alla tider GÅR på detta och tror sig vara "i ropet" som sexuellt attraktiva män. Varför?

Är det så svårt för många män, och även vissa kvinnor, att hantera och acceptera det faktum att eventuell skönhet från ungdomen flytt? Är detta likvärt med alla som inte ens vill närma sig tanken på att vi alla är ensamma inför döden, och att döden når oss alla? Man kan inte fantisera sig bort från den sanna verkligheten. Tro, hopp och kärlek, och störst av allt är kärleken.
Citera
2017-04-22, 02:12
  #4
Medlem
Enjoyers avatar
Jag tillhör också de män som älskar unga fasta kvinnokroppar och oerfarenhetens fräschör.
Ömsesidighet? Ha! Allt jag vill ha för pengarna är sexuell samarbetsvilja från en ung tjej med hög knullbarhetsfaktor.
Om hon njuter eller inte kvittar. Hon får betalt och får nöja sig med det.


Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Visst, man får lätt intrycket att du, som du ju även själv skriver, är en "förtäckt feminist", men är alla som tycker sex mot pengar är tragiskt feminister? Jag har då aldrig sett mig själv som någon feminist, jag kan tänka och agera själv. Är man per automatik emot sex och åtrå för att man förstår att icke ömsesidigt sex är meningslöst och otillfredsställande?

Av din målande beskrivning av dina upplevelser på olika bordeller och med olika kvinnor på dessa, så känner man som läsare ganska omgående hur fattigt och sorgligt du måste ha uppfattat det. Det är ju solklart att tjejerna, oavsett utseenden, inte kände något ömsesidigt. Och varför skulle de göra det? Attraherar du i verkligheten tjejer i deras ålder och med deras utseenden? Och kan du inte se det vackra och attraktiva i mer jämnåriga? Vilken sorg och vilket elände.

Jag kan ju bara tänka mig hur jag skulle uppleva det om jag åkte runt bland manliga bordeller med unga snygga killar. Kanske kände lite spänning, han närmar sig, han är snygg, vältränad, läcker. Men redan vid pengatransaktionen skulle jag förmodligen tappa min spänning och eventuella lusta. Man borde väl vakna upp i samband med pengatransaktionen? När annars?

Vissa svaga män måste verkligen DYRKA unga och fasta tjejkroppar, de blir slavar under dem. Och många fixar att livet igenom betala för dessa upplevelser, och dessutom inbilla sig ömsesidighet. Jag har så svårt för att begripa hur män genom alla tider GÅR på detta och tror sig vara "i ropet" som sexuellt attraktiva män. Varför?

Är det så svårt för många män, och även vissa kvinnor, att hantera och acceptera det faktum att eventuell skönhet från ungdomen flytt? Är detta likvärt med alla som inte ens vill närma sig tanken på att vi alla är ensamma inför döden, och att döden når oss alla? Man kan inte fantisera sig bort från den sanna verkligheten. Tro, hopp och kärlek, och störst av allt är kärleken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback