2017-05-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Du får göra vad du vill, ödsla inte min tid på sånt. (glöm inte att dela dem på antalet feministiska, antifeministiska och (neutrala) debattörer för att få en rättvis bild.
Du menar alltså att du sitter och lägger påståenden om feministernas specifikt alla personpåhopp, men sen vill du ite ens komma in med bevis på "alla" dessa personpåhopp?

Tycker du att folk ska tro på vad du säger efter det?

Jag frågar igen...ska vi göra detta exeperiment och jämföra eller ska vi itne?

Är inte jag som behöver se resultatet, jag vet redan resultatet, och det gör nog de flesta som har ögon i skallen och förmåga läsa....men du verkar ju behöva se detta svart på vitt.

så?
2017-05-03, 01:32
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ska jag länka till samtliga feministiska debattörers inlägg?
En bättre ursäkt än så kan du nog komma på, annars kan du läsa min edit från mitt förra inlägg.

Du lurar ingen.

Ja, länka till SAMTLIGA feministiska debattörers inlägg! Det var exakt det jag menade och det var exakt det jag skrev. Eller hur? Nej

Det klarnar mer och mer varför det är så som det frågas om i TS, man orkar inte stångas med i seris debatt när motståndaren i 9 fall av 10 bara vill tjaffsa och inte prata.

Eftersom du som brukligt vägrade ange källor så har jag själv snabbt skummat igenom lupacs inlägg, svagt av hen, men vi är ju som sagt apor, mängder med personangrepp ja, jag kan dock inte hitta ett enda där det var hen som började kasta skit.

Så nu är bollen fortfarande kvar på din planhalva och det är länkar och citat som krävs.
2017-05-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
Ja, länka till SAMTLIGA feministiska debattörers inlägg! Det var exakt det jag menade och det var exakt det jag skrev. Eller hur? Nej

Det klarnar mer och mer varför det är så som det frågas om i TS, man orkar inte stångas med i seris debatt när motståndaren i 9 fall av 10 bara vill tjaffsa och inte prata.

Eftersom du som brukligt vägrade ange källor så har jag själv snabbt skummat igenom lupacs inlägg, svagt av hen, men vi är ju som sagt apor, mängder med personangrepp ja, jag kan dock inte hitta ett enda där det var hen som började kasta skit.

Så nu är bollen fortfarande kvar på din planhalva och det är länkar och citat som krävs.

Citat:
Du vet vem. Du gör fjantar bara runt.

Märks att du är 12-13 år gammal, du sitter och pratar om lärare och skola i vart och var annat inlägg. Det är din verklighet och det kan a tufft att va tonåring.

Tips:

Sluta trolla internet och bli av med oskulden med en tjej som är villig.
Känns det som att det skulle kunna vara ett personangrepp, eller räknas sånt som sakargument inom islamistfeministvänstern?

Själv är jag mest imponerad av den intellektuella stringensen i meningsbyggnaden:" Du gör bara fjantar runt." Imponerad. Som sagt, lärarkarriär.
Senast redigerad av lillskrot 2017-05-03 kl. 01:43.
2017-05-03, 01:46
Medlem
Citat:

Jag länkade ett i ett senare inlägg.

Citat:

Så länge man är medveten om att skit kastas från båda håll. Det är trevligt att du börjar komma till den insikten i varje fall.

Du kan få ett par till inlägg.

Merapis första inlägg i tråden.
https://www.flashback.org/sp60357199

Lupacs första inlägg i tråden. (Tror jag, enligt sökfunktionen i varje fall)
https://www.flashback.org/sp60499914

Notera vad de svarar på, vem började?
2017-05-03, 01:52
Medlem
Citat:
Jag länkade ett i ett senare inlägg.

Så länge man är medveten om att skit kastas från båda håll. Det är trevligt att du börjar komma till den insikten i varje fall.

Du kan få ett par till inlägg.

Merapis första inlägg i tråden.
https://www.flashback.org/sp60357199

Lupacs första inlägg i tråden. (Tror jag, enligt sökfunktionen i varje fall)
https://www.flashback.org/sp60499914

Notera vad de svarar på, vem började?

Det där är inte personpåhopp....
2017-05-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Det är den låga nivån som diskuteras.
2017-05-03, 02:17
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Varför inte göra ett litet "vetenskapligt "experiment" ?

Vi tar denna tråd och du letar igenom varje inlägg från feminisitsk håll efter personpåhopp, citerar och länkar inlägget...

jag gör detsamma från antifeminisitskt håll....( jag lär du dock få hålla på längre än dig...men ändå)

så får vi se sen vem av oss som får längst mest innehållsrikt inlägg.....

deal?

jag kan ju börja med ditt:

Du kanske är en partisk apa?

Ja den studien hade jag sett fram emot att läsa, men bränn inte ut dig. Dom som vet, dom vet redan och vice versa.

Tyvärr tycker jag du har ett fel redan här, taget ur sitt sammanhang så ser det ju illa ut att kalla någon en apa, men i något inlägg tidigare förklarade jag ju det givna faktumet att vi är just apor, så även du är en apa, och hon och han och det och den och hen, alla i tråden är apor. Och att jag är partisk är ju inget konstigt heller, är själv inte 100% säker på att jag är feminist, men jag är absolut 100% partisk anti-anti-feminist.(Stavning?)
2017-05-03, 02:18
Medlem
Citat:
Ja den studien hade jag sett fram emot att läsa, men bränn inte ut dig. Dom som vet, dom vet redan och vice versa.

Tyvärr tycker jag du har ett fel redan här, taget ur sitt sammanhang så ser det ju illa ut att kalla någon en apa, men i något inlägg tidigare förklarade jag ju det givna faktumet att vi är just apor, så även du är en apa, och hon och han och det och den och hen, alla i tråden är apor. Och att jag är partisk är ju inget konstigt heller, är själv inte 100% säker på att jag är feminist, men jag är absolut 100% partisk anti-anti-feminist.(Stavning?)
Lärarkarriär. Utan tvivel.
2017-05-03, 02:29
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:

Tycker du inte? Hur menar du? Jag tycker man kan läsa mellan radera att han kallar sin motdebattör för någon likt "idiot" eller så.
Citat:
Tröttsamt med såna debattörer som inte är intellektuellt kapabla att hålla en högre nivå än det flabb, skrik och gnäll som hörs i sandlådan.
2017-05-03, 02:33
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Det är den
Citat:
låga nivån
som diskuteras.

Snicksnack, citat från dig som förövrigt drog igång just denna delen av OT-tråden:

(FB) Varför så få feminister som tar upp kampen på Flashback?

Citat:
Inte bara väljer du att bortse från de feministiska personangreppen i tråden men tar själv till detsamma.
Du kan ta av dig masken nu.
2017-05-03, 02:38
Medlem
Citat:
Snicksnack, citat från dig som förövrigt drog igång just denna delen av OT-tråden:

Du valde att plocka bort en relevant mening vari jag klart och tydligt inkluderar ordet "diskussionsklimat".

Här kan man läsa inlägget i sin helhet: https://www.flashback.org/sp60618791

Citat:
Den opartiska regleraren av diskussionsklimat slår till.

Inte bara väljer du att bortse från de feministiska personangreppen i tråden men tar själv till detsamma.
Du kan ta av dig masken nu.

Tycker du att du debatterar ärligt när du gör så?
Det är tydligt för alla varför debattklimatet är så lågt som det är, feminister verkar inte kunna hålla sig från att ljuga. Tamejfan konstant.

Jag hade högre förväntningar på dig.
Senast redigerad av oLf 2017-05-03 kl. 02:41.
2017-05-03, 02:38
Medlem
Citat:

Svara på mitt inlägg nu, lärarkandidaten. Du är en löjlig bluff, en intellektuell tattare. Bye bye.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in