2017-04-01, 02:18
Medlem
senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Nej, tänker inte låta en psykiskt svag människa tro att hon kan säga vad som helst till mig och tro att jag tar åt mig

Det var länge sen jag såg någon ta åt sig mer. Tamponger har sämre uppsugningsförmåga.

Citat:
Vi var vänner för ett år sen, sen har hon lämnat mig 3 gånger utan någon anledning

En av hennes anledningar var "jag mådde bara dåligt" (låter som en anledning för oss lekmän)

jag gjorde då ett hatkonto till henne på en social media

jag har sett henne många gånger men har ignorerat henne

Det var jag som sa "usch"

Så istället för att erbjuda din ledsna vän en axel så blir du kränkt för att hennes värld inte längre roterar kring din? Och lägger dessutom sten på börda genom att häckla henne på sociala medier, men får kalla fötter (blev anmäld?) och vänder ryggen helt med undantag för skvaller och smädelser.

Låter mer som en skithög än kamrat. Folk brukar undvika skithögar. Kanske därför du inte längre får vara med och byta bokmärken och spela Tjejsnack?
Senast redigerad av senap 2017-04-01 kl. 02:35.
Citera
2017-04-01, 07:51
Medlem
Shuzos avatar
Det är bara svagbegåvade och korkade människor som tar till våld när de är arga.

Citat:
Jag har bestämt att jag ska slå henne, klippa av så mycket som möjligt av hennes hår och en bonus hade varit att få tag på något utav hennes värdesaker som hennes mobil. Vilka brott kan jag bli dömd för? Om jag får tag i mobiltelefonen, hur ska jag då göra för att få bort kodlåset? Kan man nollställa det på något sått eller är det lika bra att slänga telefonen i vattnet på direkten?

Är för övrigt 18 år, vad kan straffet bli? Om hon polisanmäler, vilket jag är ganska säker på att hon inte kommer göra och isåfall kommer hon knappast ha starka bevis.

Det är med största sannolikhet fängelsestraff för detta, men är man ung och ostraffad så får man nästan alltid en frivårdspåföljd istället.

I och för sig kanske frivårdspåföljd inte går om fängelsestraffet är över ett år. Någon som har kunskap får gärna citera och förklara hur det funkar.
Citera
2017-04-01, 08:38
Medlem
Citat:
Det är såhär /.../

Jösses så mycket vrede och hat. Ni passar ihop på något sätt. Osäkra flickor som utstrålar fulhet och ondska. Ni är allt för många. Hoppas att ni bara skadar varandra och ingen annan. Usch.
Citera
2017-04-01, 08:49
Medlem
Muwltipliers avatar
Du är inte mycket bättre än din f.d. Kompis. Skulle vilje säga att du är en lägre människa än henne. Troligtvis har du också någon bokstavskombination eller blattekomplex.

Hade du varit någorlunda bildad och en så överlägsen person som du verkar tro att du är så hade du förstått att "vargar inte bryr sig om vad fåren tycker", och detsamma gäller vad hon säger - glöm det och gå vidare.

Väx upp din stackare. Våld efter argumentation visar bara att den ena parten snackade omkull den andre.
Senast redigerad av Muwltiplier 2017-04-01 kl. 08:51.
Citera
2017-04-01, 10:25
Medlem
krisus avatar
Baserat på TS poster i denna tråden, så tycker jag du skall göra det!
Du behöver verkligen en "reality check" och åka dit så det stänker om dig kan vara just det.
Citera
2017-04-01, 11:02
Medlem
420istheonlyhopes avatar
Skippa. trots din höga straffrabatt så kommer varje minut kännas som ett år för en färsking som dig på en andelning med tyngre grabbar. Det är ändå nått år du kommer få skaka beroende på hur brutal du faktiskt klarar av att vara i verkligeheten... ta inte benso för då kan det plötsligt bli 10 som du får utan att du minns vad du gjort. Bästa du kan göra är att knulla hennes kompis, givetvis med "tillstånd"

Lycka till och tänkt på vad du gör!
Citera
2017-04-01, 12:05
Medlem
Citat:
Nej, tänker inte låta en psykiskt svag människa tro att hon kan säga vad som helst till mig och tro att jag tar åt mig

Men visa då att du är en psykiskt stark människa istället för att vara lika löjlig som din f.d vän.
Det här kommer du läsa om några år och skämmas som fan över.
Skärp dig och gå vidare i livet.
Gör något vettigt istället, det här landet är redan fullt av blåsta tonåringar som ska föreställa vårt lands framtid.
Citera
2017-04-01, 13:17
Medlem
davetheslaves avatar
Emilia lyckas igen! 😃
Citera
2017-04-01, 14:14
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruciante
På vilket sätt har hon skrivit till dig?
Du kan inte blocka henne från alla socialamedier och mobilen?

Det går inte för hon gör nya konton hela tiden och skriver ifrån... är så jävla trött på henne nu.
Citera
2017-04-01, 14:15
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Det är skillnad på att hämnas och

Om du vill hämnas på riktigt så visa att du inte behöver henne i ditt liv. Ignorera, gå vidare och ha kul med nya vänner kan svida nog så väl och du slipper att skita ner dig i onödan.

Tänk på att du inte kan jobba på alla arbetsplatser om du blir dömd för misshandel. Överväg detta noga och tänk på alla möjliga scenarion. Hur kan du vara helt säker på att hon inte bär kniv tex?

Det kan vända så mycket snabbare än du tror, speciellt när adrenalinet pumpar om man blir attackerad och rånad!

Nä, det är för mycket som kan gå fel..

Tyvärr är det inte det bästa att ignorera någon alltid. Hon kommer snarare tro att jag inte vågar göra nåt tillbaka och hålla på. Ska hämnas på ett smart sätt iaf.
Citera
2017-04-01, 15:29
Bannlyst
Polis anmäl henne och gör ett kontaktförbud
Citera
2017-04-01, 16:20
Medlem
Doodis avatar
Chansen för att den här tråden är seriös är ungefär lika stor som att det står en kruka med guld i slutet av varje regnbåge. Titta på TS tidigare startade ämnen, alla lika löjliga, alla för att få (i TS tycke) roliga reaktioner och svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in