2017-04-01, 00:48
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Påsklov redan ser jag

Det är verkligen inte värt konsekvenserna om du skulle åka fast. Om du nu retar upp dig så mycket på henne avskärma dig och säg upp all kontakt istället.

Det är ju det jag har gjort men inte mitt fel att man ser idioten ute på stan hela tiden
Citera
2017-04-01, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Det är ju det jag har gjort men inte mitt fel att man ser idioten ute på stan hela tiden

När du möter henne kan du väl titta bort istället. Det är inte så smart att själv komma med kommentarer, det göder bara konflikten.
Citera
2017-04-01, 00:53
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Kommer ändå inte kunna betala skadestånd
Nej det var väl underförstått. Du är ju trash.
Citera
2017-04-01, 00:56
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
När du möter henne kan du väl titta bort istället. Det är inte så smart att själv komma med kommentarer, det göder bara konflikten.

Tro mig, hon är så borta i huvudet att hon skulle behöva en smäll
Citera
2017-04-01, 00:59
Medlem
Som andra redan skrivit,du är 18, skriver du, börja då bete dig som en vuxen även om du uppenbarligen inte är det.
Oavsett vilket kommer ditt sätt att tänka och agera att leda till problem, inte bara för henne utan också i allra högsta grad för dig själv. Det är bara ett faktum. Antingen får du skit från henne, hennes vänner eller polisen. Gillar du skit så fortsätt.
Citera
2017-04-01, 01:02
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estramus
Som andra redan skrivit,du är 18, skriver du, börja då bete dig som en vuxen även om du uppenbarligen inte är det.
Oavsett vilket kommer ditt sätt att tänka och agera att leda till problem, inte bara för henne utan också i allra högsta grad för dig själv. Det är bara ett faktum. Antingen får du skit från henne, hennes vänner eller polisen. Gillar du skit så fortsätt.

Vadå skriver du? Det var hon som skrev ett brutalt meddelande efter 3-4 månader vi hade skrivit sist. Hon har inga vänner och ingen känner henne ändå och de som känner henne hatar henne
Citera
2017-04-01, 01:16
Medlem
rikastistorstans avatar
Haha, visste att det var du som var i farten innan jag ens öppnat tråden. Dessa 14 åriga förortskids du hänger med har dåligt inflytande på dig. Är det inte dags att bli vuxen snart och bete sig som en anständig dam? Jag tror du behöver en liten dos kärlek och omtanke och en rejäl dos kuk. En vuxen man som kan få lite ordning på dig. Om du ändå bestämmer dig för att göra brottet så lär påföljden inte bli allt för allvarlig. Du är arton år och tjej. Det är en väldigt stor fördel i domstolen.
Citera
2017-04-01, 01:27
Medlem
Valsus avatar
Sluta hetsa TS till att begå brott.
Citera
2017-04-01, 01:37
Medlem
Catfight?
Kan ni inte bara göra upp med en rond gyttjebrottning? Gärna att ni är klädda i bikini och det hela livesänds på facebook också.

Jag skulle titta.
Citera
2017-04-01, 01:43
Medlem
alirahimis avatar
men vadfan är du korkad eller? du är säkert invandrare. ingen svensk skulle bete sig såhär

låt henne vara glöm henne gå vidare med ditt liv

du säger du är arton men du beter dig som en jävla 14 åring. gå och plugga och skaffa ett jävla jobb. kan ju inte gå runt och misshandla och råna folk när du är 18. bor du i tensta eller? skaffa dig ett liv. du låter jävligt puckad

ha det bra
Citera
2017-04-01, 02:02
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Vadå skriver du? Det var hon som skrev ett brutalt meddelande efter 3-4 månader vi hade skrivit sist. Hon har inga vänner och ingen känner henne ändå och de som känner henne hatar henne

Det är skillnad på att hämnas och

Om du vill hämnas på riktigt så visa att du inte behöver henne i ditt liv. Ignorera, gå vidare och ha kul med nya vänner kan svida nog så väl och du slipper att skita ner dig i onödan.

Tänk på att du inte kan jobba på alla arbetsplatser om du blir dömd för misshandel. Överväg detta noga och tänk på alla möjliga scenarion. Hur kan du vara helt säker på att hon inte bär kniv tex?

Det kan vända så mycket snabbare än du tror, speciellt när adrenalinet pumpar om man blir attackerad och rånad!

Nä, det är för mycket som kan gå fel..
Citera
2017-04-01, 02:11
Bannlyst
Citat:

På vilket sätt har hon skrivit till dig?
Du kan inte blocka henne från alla socialamedier och mobilen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in