2017-03-29, 17:16
Medlem
kalkryggars avatar
En kvinna som tar dig fr pengarna kommer hata och stra sig p dig mer och mer ju lngre tiden gr. hur kan det vara kul att spendera sin tid med en sn kvinna? Sk krleken istllet.
Citera
2017-03-29, 17:24
Medlem
Det r vl mera en hemmafru du sker n en lyxfru? En lyxfru vill nog inte jobba med hushllssysslor.
Citera
2017-03-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
En kvinna som tar dig fr pengarna kommer hata och stra sig p dig mer och mer ju lngre tiden gr. hur kan det vara kul att spendera sin tid med en sn kvinna? Sk krleken istllet.

Ja och den dagen hon (eller jag) str sig tillrckligt r det vl bara och g!
Jag har inga krav p tid....kan vara 6mn kan vara resten av livet
Citera
2017-03-29, 17:28
Medlem
Vad r det fr lyx med frun om det r hon som stdar? Det r ju en vanlig hemmafru, bara.

Lyxfruar behver inte riskera att bryta en nagel med snt arbete, det fr personalen skta. Din lyxfru ska p sin hjd riskera att f lite skavsr p pekfingret av att sl in koden till kreditkortet, lite klass ska du vl ha p tjejen?
Citera
2017-03-29, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det r vl mera en hemmafru du sker n en lyxfru? En lyxfru vill nog inte jobba med hushllssysslor.

nja...hemmafru r nog inte helt det jag sker. Det ska vara en kvinna som vill leva livet samtidigt ha ett stabilt hem! eller som en annan sa hr; en gold digger
Citera
2017-03-29, 17:32
Medlem
Golddiggers brukar som regel sikta p shoppingturer i Monaco p dagarna, och helikopterturer hem till Franska Rivieran varje kvll fr att dinera vid ngon snobbrestaurang.

Valfri Audi-modell och en rlig resa till Thailand r trevligt, men knappast ngot som attraherar golddiggers.
Citera
2017-03-29, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Golddiggers brukar som regel sikta p shoppingturer i Monaco p dagarna, och helikopterturer hem till Franska Rivieran varje kvll fr att dinera vid ngon snobbrestaurang.

Valfri Audi-modell och en rlig resa till Thailand r trevligt, men knappast ngot som attraherar golddiggers.

Ja OK, jag har inte tnkt mig skicka krringen p shoppingtur i Monaco varje helg direkt, men jag har inte heller tnkt mig rlig tur till Thailand.
Jag lever ngonstans mitt i mellan dessa tv typer om man sger s. jag reser f.eks till NY eller London nr jag verkligen r sugen p shopping. Semester tar jag grna i europa, gillar europa bst.
Monaco drar jag till i snitt 2 ggr per r, ananrs blir det rtt mnga korta turer till London (har slkt dr), sdra frankrike och en del till spanien o tyskland. allt som allt kanskje det blir en resa i mnaden om man rknar ihop allt, men i slutet av dagen trivs jag bst i mitt eget hem

off topic; Thailand r fr arbetare o svensson.
Citera
2017-03-29, 17:56
Medlem
FairyCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mockan20
Det r vl en gold digger som jag r ute efter, det lter helt rtt!

S det finns hemsidor fr just gold diggers? mste underskas vidare...
Sugardaters.se
Dr hittar du skert din golddigger som struntar i krlek och pensionspengar och som kan tnka sig att utnyttja dina pengar mot "sllskap" och hushllstjnster
Citera
2017-03-29, 17:58
Medlem
Skaffa dig en ryska/ukrainska och lr henne Svenska. Du kommer inte hitta en sdan tjej som r svensk.

//Siegestor
Citera
2017-03-29, 18:26
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mockan20
Ja OK, jag har inte tnkt mig skicka krringen p shoppingtur i Monaco varje helg direkt, men jag har inte heller tnkt mig rlig tur till Thailand.
Jag lever ngonstans mitt i mellan dessa tv typer om man sger s. jag reser f.eks till NY eller London nr jag verkligen r sugen p shopping. Semester tar jag grna i europa, gillar europa bst.
Monaco drar jag till i snitt 2 ggr per r, ananrs blir det rtt mnga korta turer till London (har slkt dr), sdra frankrike och en del till spanien o tyskland. allt som allt kanskje det blir en resa i mnaden om man rknar ihop allt, men i slutet av dagen trivs jag bst i mitt eget hem

off topic; Thailand r fr arbetare o svensson.

Fr man frga vad du har fr utbildning och yrke?
Du vet att lika barn leka bst, sjlv r jag en affrsman som verkligen gillar det jag pysslar med. Kper och sljer fretag, hus med mera. Jag har haft min beskrda del av flickvnner och de jag trivs bst med har ocks haft ett driv i sig. Jag har aldrig klarat av ngra lngre frhllanden med kvinnor som gillar mysiga hemmakvllar med kanelbullar och kaffe. Har inte spelat ngon strre roll hur snygga dom varit.

Vad jag menar r, om man skall leva med ngon s r det viktigare n du tror med en personlighet som matchar din egen. Om du lskar ditt jobb/karrir och trivs med att resa i tjnsten s ska du inte ska efter en tjej som vill att ni ska sitta hemma varje kvll, hlla i handen och planera framtiden med barn och hund. Det kommer du trttna p relativt fort.
Citera
2017-03-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Fr man frga vad du har fr utbildning och yrke?
Du vet att lika barn leka bst, sjlv r jag en affrsman som verkligen gillar det jag pysslar med. Kper och sljer fretag, hus med mera. Jag har haft min beskrda del av flickvnner och de jag trivs bst med har ocks haft ett driv i sig. Jag har aldrig klarat av ngra lngre frhllanden med kvinnor som gillar mysiga hemmakvllar med kanelbullar och kaffe. Har inte spelat ngon strre roll hur snygga dom varit.

Vad jag menar r, om man skall leva med ngon s r det viktigare n du tror med en personlighet som matchar din egen. Om du lskar ditt jobb/karrir och trivs med att resa i tjnsten s ska du inte ska efter en tjej som vill att ni ska sitta hemma varje kvll, hlla i handen och planera framtiden med barn och hund. Det kommer du trttna p relativt fort.

Jo visst har du en pong dr! planera barn med en gold digger blir jo bara fel
jag r civ.ing och kr eget. Driver fretag med ca 10 anstllda.
Reser en del pga jobb men inte s mycket lngre, brukar skicka ngon anstlld....tycker liksom inte det r s spnnande lngre med dagsmten i amsterdan eller Berlin lngre...
Kpa & slja fretag lter jo spnnande! hur gr det till i praktiken? Kpa och dela upp eller kpa och krnga vidare?
Citera
2017-03-29, 20:01
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag vet inte men har sett p TV att det utomlands iaf finns dejtingsidor fr snygga kvinnor som sker rika mn - kanske finns sn dejtingsida hr i Sverige ocks?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in