2017-03-29, 17:16
Medlem
kalkryggars avatar
En kvinna som tar dig för pengarna kommer hata och störa sig på dig mer och mer ju längre tiden går. hur kan det vara kul att spendera sin tid med en sån kvinna? Sök kärleken istället.
Citera
2017-03-29, 17:24
Medlem
Det är väl mera en hemmafru du söker än en lyxfru? En lyxfru vill nog inte jobba med hushållssysslor.
Citera
2017-03-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
En kvinna som tar dig för pengarna kommer hata och störa sig på dig mer och mer ju längre tiden går. hur kan det vara kul att spendera sin tid med en sån kvinna? Sök kärleken istället.

Ja och den dagen hon (eller jag) stör sig tillräckligt är det väl bara och gå!
Jag har inga krav på tid....kan vara 6mån kan vara resten av livet
Citera
2017-03-29, 17:28
Medlem
Vad är det för lyx med frun om det är hon som städar? Det är ju en vanlig hemmafru, bara.

Lyxfruar behöver inte riskera att bryta en nagel med sånt arbete, det får personalen sköta. Din lyxfru ska på sin höjd riskera att få lite skavsår på pekfingret av att slå in koden till kreditkortet, lite klass ska du väl ha på tjejen?
Citera
2017-03-29, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är väl mera en hemmafru du söker än en lyxfru? En lyxfru vill nog inte jobba med hushållssysslor.

nja...hemmafru är nog inte helt det jag söker. Det ska vara en kvinna som vill leva livet samtidigt ha ett stabilt hem! eller som en annan sa här; en gold digger
Citera
2017-03-29, 17:32
Medlem
Golddiggers brukar som regel sikta på shoppingturer i Monaco på dagarna, och helikopterturer hem till Franska Rivieran varje kväll för att dinera vid någon snobbrestaurang.

Valfri Audi-modell och en årlig resa till Thailand är trevligt, men knappast något som attraherar golddiggers.
Citera
2017-03-29, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Golddiggers brukar som regel sikta på shoppingturer i Monaco på dagarna, och helikopterturer hem till Franska Rivieran varje kväll för att dinera vid någon snobbrestaurang.

Valfri Audi-modell och en årlig resa till Thailand är trevligt, men knappast något som attraherar golddiggers.

Ja OK, jag har inte tänkt mig skicka kärringen på shoppingtur i Monaco varje helg direkt, men jag har inte heller tänkt mig årlig tur till Thailand.
Jag lever någonstans mitt i mellan dessa två typer om man säger så. jag reser f.eks till NY eller London när jag verkligen är sugen på shopping. Semester tar jag gärna i europa, gillar europa bäst.
Monaco drar jag till i snitt 2 ggr per år, ananrs blir det rätt många korta turer till London (har släkt där), södra frankrike och en del till spanien o tyskland. allt som allt kanskje det blir en resa i månaden om man räknar ihop allt, men i slutet av dagen trivs jag bäst i mitt eget hem

off topic; Thailand är för arbetare o svensson.
Citera
2017-03-29, 17:56
Medlem
FairyCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mockan20
Det är väl en gold digger som jag är ute efter, det låter helt rätt!

Så det finns hemsidor för just gold diggers? måste undersökas vidare...
Sugardaters.se
Där hittar du säkert din golddigger som struntar i kärlek och pensionspengar och som kan tänka sig att utnyttja dina pengar mot "sällskap" och hushållstjänster
Citera
2017-03-29, 17:58
Medlem
Skaffa dig en ryska/ukrainska och lär henne Svenska. Du kommer inte hitta en sådan tjej som är svensk.

//Siegestor
Citera
2017-03-29, 18:26
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mockan20
Ja OK, jag har inte tänkt mig skicka kärringen på shoppingtur i Monaco varje helg direkt, men jag har inte heller tänkt mig årlig tur till Thailand.
Jag lever någonstans mitt i mellan dessa två typer om man säger så. jag reser f.eks till NY eller London när jag verkligen är sugen på shopping. Semester tar jag gärna i europa, gillar europa bäst.
Monaco drar jag till i snitt 2 ggr per år, ananrs blir det rätt många korta turer till London (har släkt där), södra frankrike och en del till spanien o tyskland. allt som allt kanskje det blir en resa i månaden om man räknar ihop allt, men i slutet av dagen trivs jag bäst i mitt eget hem

off topic; Thailand är för arbetare o svensson.

Får man fråga vad du har för utbildning och yrke?
Du vet att lika barn leka bäst, själv är jag en affärsman som verkligen gillar det jag pysslar med. Köper och säljer företag, hus med mera. Jag har haft min beskärda del av flickvänner och de jag trivs bäst med har också haft ett driv i sig. Jag har aldrig klarat av några längre förhållanden med kvinnor som gillar mysiga hemmakvällar med kanelbullar och kaffe. Har inte spelat någon större roll hur snygga dom varit.

Vad jag menar är, om man skall leva med någon så är det viktigare än du tror med en personlighet som matchar din egen. Om du älskar ditt jobb/karriär och trivs med att resa i tjänsten så ska du inte söka efter en tjej som vill att ni ska sitta hemma varje kväll, hålla i handen och planera framtiden med barn och hund. Det kommer du tröttna på relativt fort.
Citera
2017-03-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Får man fråga vad du har för utbildning och yrke?
Du vet att lika barn leka bäst, själv är jag en affärsman som verkligen gillar det jag pysslar med. Köper och säljer företag, hus med mera. Jag har haft min beskärda del av flickvänner och de jag trivs bäst med har också haft ett driv i sig. Jag har aldrig klarat av några längre förhållanden med kvinnor som gillar mysiga hemmakvällar med kanelbullar och kaffe. Har inte spelat någon större roll hur snygga dom varit.

Vad jag menar är, om man skall leva med någon så är det viktigare än du tror med en personlighet som matchar din egen. Om du älskar ditt jobb/karriär och trivs med att resa i tjänsten så ska du inte söka efter en tjej som vill att ni ska sitta hemma varje kväll, hålla i handen och planera framtiden med barn och hund. Det kommer du tröttna på relativt fort.

Jo visst har du en poäng där! planera barn med en gold digger blir jo bara fel
jag är civ.ing och kör eget. Driver företag med ca 10 anställda.
Reser en del pga jobb men inte så mycket längre, brukar skicka någon anställd....tycker liksom inte det är så spännande längre med dagsmöten i amsterdan eller Berlin längre...
Köpa & sälja företag låter jo spännande! hur går det till i praktiken? Köpa och dela upp eller köpa och kränga vidare?
Citera
2017-03-29, 20:01
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag vet inte men har sett på TV att det utomlands iaf finns dejtingsidor för snygga kvinnor som söker rika män - kanske finns sån dejtingsida här i Sverige också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in