Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-28, 20:43
  #1
Medlem
Det är dags att diskutera TV-tidningar.
Jag brukar alltid köpa Aftonbladets TV-tidning som jag sedan enbart läser när jag sitter och skiter. Tyvärr har papperskvalitén försämrats rejält och numera får man ofta trycksvärta på fingrarna när man bläddrar i tidningen. Innehållet brukade vara bättre förr om åren, fler recensioner och bakgrundsartiklar. Sedan stör jag mig på TV-tidningens filmrecensent (Jan-Olov Andersson) som alltid ger högsta betyg till Woody Allens filmer.
Citera
2017-03-28, 20:53
  #2
Medlem
Finns dessa tidningar/bilagor alltså fortfarande? Läser folk dom?
Citera
2017-03-28, 21:20
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Finns dessa tidningar/bilagor alltså fortfarande? Läser folk dom?

Undrar detsamma. Alla tablåer finns ju i appar, på hemsidor, i dagstidningar och i TV-apparaternas menyer. Varför annat papper när man sitter och skiter än det som finns för ända(!)målet?
Citera
2017-03-28, 21:56
  #4
Medlem
Brukar också köpa Aftonbladets tv bilaga, tycker det är praktiskt att ha en tidning att bläddra i när man vill se om det finns något intressant på tv.

Tv.nu brukar det bli om man är ute på nätet men efter dem gjorde om så tycker jag det har blivit svårare att hitta kanaler.
Citera
2017-03-30, 19:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Finns dessa tidningar/bilagor alltså fortfarande?
Det skulle inte förvåna mig om kvällstidningarna lägger ned sina TV-tidningar i framtiden. Egentligen behöver man ju inte TV-tidningen nuförtiden, jag köper den av gammal vana och för att jag vill ha något att läsa på toan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in