2017-04-03, 00:33
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Lite knepigt det här så pass mogna kärringar har dom inte haft eller har några män och egna barn i sina liv.

De går igång på exotiska män. Utseendet, hårda tag, det primitiva beteendet, och t.o.m. gruppsex. Vissa av dem går förmodligen även igång på att bli kallade för och behandlade som "horor" av dessa män. Jag önskar att svenska kvinnor inte betedde sig så här, men det är tyvärr ganska utbrett. Det är inte bara #vistårinteut som håller på så här. Var och varannan svensk kvinna man ser nu för tiden går ju och släpar runt på en mulatt-unge. Sverige är avmaskuliniserat, och detta är anledningen till att svenska kvinnor har börjat söka sig till testosteronstinna invällare.
Citera
2017-04-03, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Man räknas fortfarande som barn tills man fyllt 18 år.

Ensamkommande barn som visar sig vara vuxna heter vuxna barn.

Nej! Barn som är vuxna, är vuxna. Dvs man kan deportera dem på dagen.
Citera
2017-04-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Nja, nu är definitionen inte alls så kristallklar. Man är minderårig, men jag skulle nog snarare kalla minderåriga över 15 år för ungdomar. Sen så föreslår jag också att du istället formulerar det som "dåligt allmänbildad".

Vidare så har man i våra grannländer lyckats konstatera att en majoritet av de ensamkommande är vuxna över 18 år. Finns inget som tyder på att det skulle vara annorlunda här i Sverige. Ensamkommande man ser i medier och på stan förefaller vara i åldern 25-40 år.

Dagens generations "ungdomar" som är födda efter år 2000 är mer barn än ungdomar, dagens föräldrar uppfostrar dem till att förbli barn långt upp i åldrarna, jag ser dagligen 15-16 åringar som mer eller mindre är klädda som 10 åringar och som beter sig som om de vore 10 år.
Jag ser inte längre 15-16 åringar gå klädda med band-t-shirts på somrarna längre, när turistströmmarna kommer så ser dessa åldrar ut som förvuxna 10 åringar som släpas efter föräldrarna och de bevakar vartenda steg de tar.
Det är sällan som 15-16 åringar går på skräckfilmer på bio längre i den stad jag bor i trots att de får, förklaringen är att de inte vågar se skräckfilmer eftersom de är mörkrädda vojne vojne.

Så barn perspektivet stämmer dagens föräldrar uppfostrar barn att vara barn långt upp i åldrarna, precis som överklassen gjorde en gång i tiden.
Det är knappt någon 15-16 åring som är ute och super och röker längre, det var 5 år sedan jag såg 13 åringar med fullpackade ryggsäckar Valborgshelgen, idag är de ute med sina föräldrar i stället.
Citera
2017-04-04, 10:44
Medlem
klippadintungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Nej! Barn som är vuxna, är vuxna. Dvs man kan deportera dem på dagen.

Lyckas man vandra från Afghanistan till Sverige, då är man vuxen nog att vandra tillbaks också. Åldern är ointressant.
Citera
2017-04-04, 10:59
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
De går igång på exotiska män. Utseendet, hårda tag, det primitiva beteendet, och t.o.m. gruppsex. Vissa av dem går förmodligen även igång på att bli kallade för och behandlade som "horor" av dessa män. Jag önskar att svenska kvinnor inte betedde sig så här, men det är tyvärr ganska utbrett. Det är inte bara #vistårinteut som håller på så här. Var och varannan svensk kvinna man ser nu för tiden går ju och släpar runt på en mulatt-unge. Sverige är avmaskuliniserat, och detta är anledningen till att svenska kvinnor har börjat söka sig till testosteronstinna invällare.

Exotiska kanske för tjugo år sen. Ja, ja jag önskar svenska kvinnor lycka till i sitt nya stenåldersland. Det lär bli tufft på vintern utan el och vatten.

OnT: Är dom utvisade än?
Senast redigerad av retepm. 2017-04-04 kl. 11:02.
Citera
2017-04-04, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klippadintung
Lyckas man vandra från Afghanistan till Sverige, då är man vuxen nog att vandra tillbaks också. Åldern är ointressant.

Instämmer! Det helt sjukt, att man kräver amersti efter har varit i Sverige i bara 1 år. Svenska flyktingpolitik är alldeles för liberal och generös, jag skäms över att vara Svensk, att det skall vara så lätt får PUT i Sverige.
Citera
2017-04-05, 14:59
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemKom
Vilka djävla ni?? Tuta i trumpeter och skramla runt med grytlock och annat krafs är inte min melodi.

Åsiktspluralism = lika med friskt samhälle.

Den här skittråden (ää bää kuk o fitta tanterna knullar hö hö hö bränna på bål ha ha hittepå) har noll och inget värde,

Dock vann FI

Som jag inte röstar på men som stod för någon form av vett o sans inkl. argument.

"Ni" är alla som kommer till detta forum för att "ta debatten", men bara försöker skapa kaos och oreda genom att massproducera slagord och oväsentligheter, och inte producerar några argument för er sak.
Citera
2017-04-11, 13:08
Medlem
Citat:
Instämmer! Det helt sjukt, att man kräver amersti efter har varit i Sverige i bara 1 år. Svenska flyktingpolitik är alldeles för liberal och generös, jag skäms över att vara Svensk, att det skall vara så lätt får PUT i Sverige.

Det måste bli enklare att få put, hur annars ska flyktingar och ensamkommande känna trygghet och framtidstro? Tänk på Salima 5 år och Ahmed 9 år som flyr med sin mor eller Mustafa 15 år som enbart äger kläderna dom bär. Dom kräver bara en ynka liten bit av vår trygghet. Att inte ge put direkt riskerar ju splittrade familjer. Familjeåterförening här är ett måste och ge amnesti nu.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2017-04-11, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Det måste bli enklare att få put, hur annars ska flyktingar och ensamkommande känna trygghet och framtidstro? Tänk på Salima 5 år och Ahmed 9 år som flyr med sin mor eller Mustafa 15 år som enbart äger kläderna dom bär. Dom kräver bara en ynka liten bit av vår trygghet. Att inte ge put direkt riskerar ju splittrade familjer. Familjeåterförening här är ett måste och ge amnesti nu.

#vistårinteut

Rymdkram.

Sinnesslöa marxistsvin. Det är inte vår sak bry oss. Efter som har hänt i Fredags, måste vi skärpa kraven vilka som får PUT. Det hemskt att man som riktig Svensk skall behöva känna sej otrygg i sin egna land bara för vi skall vara hela världens jävla socialbyrå att vi skall betala skyhöga skatter bara för Muhammed och hans tärande parasiter till skräp människor skall vara en belastning för Svenska samhället.

Det sjukt inhumant att det är så lätt att få PUT i Sverige, jag skäms verkligen som Svensk att vi inte klara få tuffare regler för PUT, att vi har såna värdelösa politiker som styr Sverige.

Salima och Ahmed kan få asyl i något MENA land det är inte Sverige sak att hjälpa till.. Sedan har Svenska samhället ett överskott på Ahmed, Muhammed och Mustafa allt vad svinen kalla sin barn för. MENA människor är inget brödrafolk till oss Svenskar som Tyskar, Danskar, Norrmän eller Finnar är.
Senast redigerad av 53280 2017-04-11 kl. 13:40.
Citera
2017-04-22, 11:56
Medlem
Citat:
Sinnesslöa marxistsvin. Det är inte vår sak bry oss. Efter som har hänt i Fredags, måste vi skärpa kraven vilka som får PUT. Det hemskt att man som riktig Svensk skall behöva känna sej otrygg i sin egna land bara för vi skall vara hela världens jävla socialbyrå att vi skall betala skyhöga skatter bara för Muhammed och hans tärande parasiter till skräp människor skall vara en belastning för Svenska samhället.

Det sjukt inhumant att det är så lätt att få PUT i Sverige, jag skäms verkligen som Svensk att vi inte klara få tuffare regler för PUT, att vi har såna värdelösa politiker som styr Sverige.

Salima och Ahmed kan få asyl i något MENA land det är inte Sverige sak att hjälpa till.. Sedan har Svenska samhället ett överskott på Ahmed, Muhammed och Mustafa allt vad svinen kalla sin barn för. MENA människor är inget brödrafolk till oss Svenskar som Tyskar, Danskar, Norrmän eller Finnar är.

Nu får vi kämpa för att få hem dom utvisade barnen till Sverige igen och införa amnesti. Dom utvisade barnen måste få en ursäkt från regeringen och kompensation för sitt lidande som regeringen utsatt dom för.

Tänk paniken när planet landar i Kabul, resan mot deras död. Så inhumant och omänskligt.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2017-04-22, 14:47
Medlem
Citat:
Nu får vi kämpa för att få hem dom utvisade barnen till Sverige igen och införa amnesti. Dom utvisade barnen måste få en ursäkt från regeringen och kompensation för sitt lidande som regeringen utsatt dom för.

Tänk paniken när planet landar i Kabul, resan mot deras död. Så inhumant och omänskligt.

#vistårinteut

Rymdkram.

WTF menar du din asylaktivist från helvetet. Du lägger visst aldrig av måste vara en skojare som gillar att jävlas.

Ursäkt från regeringen och kompensation, jo jävlar !

Citera
2017-04-22, 15:07
Medlem
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.

Det är en fysisk omöjlighet att rädda varenda individ på vår jord, vad man bör göra med de från Afganistan är att sända dem till det land de senaste åren varit i, det vill säga Pakistan/Iran.

Uppfyller man inte FN:s flyktingkrav så måste man acceptera att Sverige inte är det land där de kan flytta till hur som helst.

Vi måste satsa på de som får stanna och se till att de kan integrera sig, det du gör sabbar den integrationen och så får du ett skuggsamhälle med ökad terrorism.

En Afghaner som lever i ett skuggsamhälle har 90% större chans att radikaliseras Islamistiskt eller hamna i kriminella gäng.

Och detta gör att nazismen får större fotfäste, Fanatism föder fanatism.

Arbeta i stället med de som får stanna och hjälp till att de anpassar sig till samhället.

Läs denna debattartikel och lär dej lite av verkligheten i stället för att leva i Rymden. http://www.expressen.se/debatt/det-ar-inte-rasistiskt-att-stalla-krav/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in