Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-22, 18:48
  #25
Medlem
Kan man hoppas på ett MW2 remastered eller går något annat CoD före?
Citera
2017-04-22, 18:56
  #26
Medlem
Har de lagt in förstörbar Miljö så kommer jag älska detta!

Hoppas även att D-day ärnågot uppdrag
Citera
2017-04-22, 21:19
  #27
Medlem
Nihennas avatar
Kul med WW2, men jag tar nog och väntar med detta ett tag. Andra världskriget har mjölkats sönder så mycket att jag behöver något år till för att återfinna charmen i dessa spel.
Citera
2017-04-23, 18:50
  #28
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
På onsdag.
Sorry, du har rätt. Vet inte var jag fick tisdag ifrån.
Citera
2017-04-23, 19:39
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Hoppas även att D-day ärnågot uppdrag

Det är det. Troligen landstigningen vid Omaha.
Denna bilden skvallrar ju om att det ev blir Omaha eller något. "Land in Normandy on D-Day", samt att det ser ut som om de i bakgrunden går i vatten. I den officiella teasern som kommit, så ser man även hur vatten sköljer bort Call of Duty: WWII logon som syns ovanpå en sandstrand.

Inte varit intresserad av ett CoD på evigheter, men att komma tillbaka till WW2 ska bli spännande.
Citera
2017-04-23, 19:55
  #30
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Kul med WW2, men jag tar nog och väntar med detta ett tag. Andra världskriget har mjölkats sönder så mycket att jag behöver något år till för att återfinna charmen i dessa spel.

Det var länge sen andra världskriget blev söndermjölkat. Har väl inte kommit nåt AAA-spel på åratal från andra världskriget?
Citera
2017-04-24, 00:57
  #31
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Det var länge sen andra världskriget blev söndermjölkat. Har väl inte kommit nåt AAA-spel på åratal från andra världskriget?

Tänker spontant på spel som War Thunder, Red Orchestra 2: Rising Storm och World of Tanks.

Alla är väl 5 år eller yngre?
Citera
2017-04-24, 03:32
  #32
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Tänker spontant på spel som War Thunder, Red Orchestra 2: Rising Storm och World of Tanks.

Alla är väl 5 år eller yngre?

Mm, precis, tre spel kom du på.
Citera
2017-04-24, 10:42
  #33
Medlem
Väntat men intressant. Kommer utan tvivel att suga som alla andra cod dock. Det enda som är intressant är om de slänger med ett Mw2 remastered i år. Antagligen dröjer det spelet tills nästa titel inte är så hypat för säljsiffror.
WW2 kommer att sälja trots att det är cod tror jag.

__________________
Senast redigerad av VillJalentine 2017-04-24 kl. 10:44.
Citera
2017-04-24, 17:12
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Tänker spontant på spel som War Thunder, Red Orchestra 2: Rising Storm och World of Tanks.

Alla är väl 5 år eller yngre?

Bara ett är FPS, och alla är dessutom multiplayer only?

Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Väntat men intressant. Kommer utan tvivel att suga som alla andra cod dock. Det enda som är intressant är om de slänger med ett Mw2 remastered i år. Antagligen dröjer det spelet tills nästa titel inte är så hypat för säljsiffror.
WW2 kommer att sälja trots att det är cod tror jag.


Tycker du att CoD suger, så har du knappast spelat spel som verkligen suger. Däremot har iaf de CoD jag kört inte direkt gett några överraskningar, utan tutat vidare i ungefär samma invanda spår. På gott och ont. Man vet vad man får, liksom.

Menar du med " WW2 kommer att sälja trots att det är cod tror jag."? CoD började som WW2 spel. För sin tid ett av de bästa dessutom.
__________________
Senast redigerad av yokisuci 2017-04-24 kl. 17:21.
Citera
2017-04-24, 17:44
  #35
Medlem
VolvoS60s avatar
De här ser man ju verkligen framåt! Känns skönt att Call of Duty går bakåt i tiden. Allting blir så overkligt i de nya spelen. Hoppas som sagt på en riktigt fräsch Campaign med ett Normandie-uppdrag som ni sa. från VolvoS60
Citera
2017-04-25, 08:56
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Tänker spontant på spel som War Thunder, Red Orchestra 2: Rising Storm och World of Tanks.

Alla är väl 5 år eller yngre?

Dessa kan väl dock inte betraktas som AAA-spel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback