Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-27, 20:55
  #1
Medlem
Kalle81s avatar
Hej,

Jag kommer av outgrundlig anledning för rikets säkerhet snart hamna i en situation där jag får ändra mitt matintag kraftigt,

- Jag kommer kunna äta mycket, obegränsat, var 4e dag, garanterat.
- Jag kan inte ta med mig någon mat.
- Sedan kan det gå ytterligare 4 dagar innan jag får äta igen. Jag kan då igen äta obegränsat. Vissa gånger kommer det bara gå 3 dagar, men garanterad 4 dagar.
- Detta kommer att pågå i en period om 3 veckor.

Min fråga är nu, om jag bör undvika att gå på toaletten efter de massiva matdagarna? Om jag behåller avföringen i tarmen kan jag då dra näring ifrån den?

Vatten har jag obegränsad tillgång till. Också det som naturen har att erbjuda, vilket är mycket ringa i detta bergiga landskap.
Citera
2017-03-27, 22:00
  #2
Medlem
Nhimhists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Hej,

Jag kommer av outgrundlig anledning för rikets säkerhet snart hamna i en situation där jag får ändra mitt matintag kraftigt,

- Jag kommer kunna äta mycket, obegränsat, var 4e dag, garanterat.
- Jag kan inte ta med mig någon mat.
- Sedan kan det gå ytterligare 4 dagar innan jag får äta igen. Jag kan då igen äta obegränsat. Vissa gånger kommer det bara gå 3 dagar, men garanterad 4 dagar.
- Detta kommer att pågå i en period om 3 veckor.

Min fråga är nu, om jag bör undvika att gå på toaletten efter de massiva matdagarna? Om jag behåller avföringen i tarmen kan jag då dra näring ifrån den?

Vatten har jag obegränsad tillgång till. Också det som naturen har att erbjuda, vilket är mycket ringa i detta bergiga landskap.


Nej du kommer inte dra näring ifrån det, så gott som all näring tas upp innan slutat av tunntarmen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback