2017-03-27, 19:58
Medlem
Hej alla, jag och tjejen funderar på att köpa biljetter till Sverige - Frankrike på Friends Arena, Stockholm. Kanske är lite dumt vet inte men hur är utsikten på arenan om man sitter längst upp i mitten? Är det så att man inte ser spelarna alls?

jag ringade in 2 olika platser med gult, vart tycker ni man ser bäst?
http://www.bilddump.se/bilder/201703...225.195.85.jpg
Citera
2017-03-27, 20:30
Medlem
Sektion 227 helt klart, annars hamnar ni på tredje etaget som är klart sämre. Ni kommer närmare spelet. Är av mindre vikt vart längs långsektionen man sitter.
Citera
2017-03-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ndas
Hej alla, jag och tjejen funderar på att köpa biljetter till Sverige - Frankrike på Friends Arena, Stockholm. Kanske är lite dumt vet inte men hur är utsikten på arenan om man sitter längst upp i mitten? Är det så att man inte ser spelarna alls?

Jag har suttit längst ner(cupfinalen Änglarna-DIF), andra etaget i hörnet(EM-finalen damer)(Sverige-Vitryssland) och tredje etaget bakom mål(Sverige-Lichtenstein) och du ser ganska bra oavsett vad du sitter. Sitter du på tredje etage och tycker att spelarna är lite små finns mediakuben med storbild.
Citera
2017-03-27, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag har suttit längst ner(cupfinalen Änglarna-DIF), andra etaget i hörnet(EM-finalen damer)(Sverige-Vitryssland) och tredje etaget bakom mål(Sverige-Lichtenstein) och du ser ganska bra oavsett vad du sitter. Sitter du på tredje etage och tycker att spelarna är lite små finns mediakuben med storbild.

man vill helst slippa kolla på kuben när man är inne på arenan, man är ju där för att se live
Citera
2017-03-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Sektion 227 helt klart, annars hamnar ni på tredje etaget som är klart sämre. Ni kommer närmare spelet. Är av mindre vikt vart längs långsektionen man sitter.

tack för ditt svar, jag tänker samma men tjejen vill sitta i mitten, så det får nog bli tredje...
Citera
2017-03-27, 21:36
Medlem
Citat:
tack för ditt svar, jag tänker samma men tjejen vill sitta i mitten, så det får nog bli tredje...

Skyll er själva. Ta med er kikare
Citera
2017-03-27, 22:45
Medlem
Citat:

Finns egentligen inga dåliga platser på NA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in